Muntkost op W11

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser38672

Guest
nu heb ik eindelijk wat ik wilde hebben hahaha.


tot ziens...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser35381

Guest
Als jij je vuile gezicht nog eens laat zien op een wereld waar ik speel, is 't payback time :)

Ik had de hele situatie eigenlijk al achter me gelaten, maar plots kom jij weer boven water. Ik hoop dat je nu eindelijk verdwijnt en je tijd eens beter gaat besteden.
Er zijn keiharde bewijzen, en zelfs PM's. Dus kom niets bazelen hier, je weet dondersgoed wat jij mij geflikt hebt.

Backstabber :rolleyes:
 

DeletedUser24823

Guest
Wat dachten jullie om dit nu werkelijk eens achter jullie te laten en te negeren wat er nu nog over gezegd wordt?!
 

DeletedUser25172

Guest
Wat dachten jullie om dit nu werkelijk eens achter jullie te laten en te negeren wat er nu nog over gezegd wordt?!

Er wordt zoveel op het AF gezeverd over backstabben en dergelijke praktijken, laat dit nou een van de eerste keren zijn van Vision. Laat ons ook even ja..:p
Nee ,maar hij heeft kennelijk wat hij wilt hebben :rolleyes:, dus let's stop this conversation.
 

DeletedUser

Guest
:ENQUETE:
[...]
Er dient een 2/3 (66%) meerderheid te zijn voordat we een wijziging zullen doorvoeren, elke stem telt!


Enquete:
Halveer de prijs voor goudmunten en maak herstarten onmogelijk 74.15%
[...]

Wanneer wordt de uitslag van deze enquete ingevoerd? De community heeft zich kristalhelder uitgesproken. Indien geen datum bekend, dan graag een inschatting van wanneer er wel iets bekend zal worden. Een antwoord als "dit moeten wij nog intern bespreken met innogames of we dit gaan doorvoeren" voldoet naar mijn mening niet. Als je een enquete houdt onder de spelers, dan mogen we toch aan nemen dat deze actie al van te voren besproken is, inclusief de gevolgen van eender welke uitslag. Wij wachten nu al twee maanden!

Graag een antwoord van een moderator of de hogere legerleiding die ons iets zinnigs te melden heeft.

grt, Nithalm2
 

DeletedUser50192

Guest
Wanneer wordt de uitslag van deze enquete ingevoerd? De community heeft zich kristalhelder uitgesproken. Indien geen datum bekend, dan graag een inschatting van wanneer er wel iets bekend zal worden. Een antwoord als "dit moeten wij nog intern bespreken met innogames of we dit gaan doorvoeren" voldoet naar mijn mening niet. Als je een enquete houdt onder de spelers, dan mogen we toch aan nemen dat deze actie al van te voren besproken is, inclusief de gevolgen van eender welke uitslag. Wij wachten nu al twee maanden!

Graag een antwoord van een moderator of de hogere legerleiding die ons iets zinnigs te melden heeft.

grt, Nithalm2

Helemaal mee eens. Waarom zou je een enquête houden, als zaken niet van te voren al besproken zijn? Als je eerst een enquête houdt, en vervolgens zaken nog op hogere lagen moet bespreken, kan het zijn dat daar een andere beslissing genomen wordt. Dan zou de uitslag van de enquête niet gehonoreerd worden, en is de enquête dus voor niets geweest: mensen (de voorstanders dan) met een dode mus blij maken...

Ik wil ook wel eens weten wanneer er nu concreet gehandeld gaat worden, en ik weet zeker met mij, een ieder die voor stemde (en wellicht ook de tegen-stemmers).

mvg.
 

DeletedUser34283

Guest
Omdat dit allemaal via Innogames loopt :)

Ik weet niet of jullie alles hebben meegekregen, maar het loopt niet zo enorm lekker nu met het TW-team... Er is iets op de meeting misgegaan en er zijn flink wat spanningen ontstaan (voor meer info, zie dit topic... Ik denk dat er nog ff gewacht moet worden, want dit is denk ik niet zo 1, 2, 3 uit de wereld ..
 

DeletedUser24823

Guest
Omdat dit allemaal via Innogames loopt :)

Ik weet niet of jullie alles hebben meegekregen, maar het loopt niet zo enorm lekker nu met het TW-team... Er is iets op de meeting misgegaan en er zijn flink wat spanningen ontstaan (voor meer info, zie dit topic... Ik denk dat er nog ff gewacht moet worden, want dit is denk ik niet zo 1, 2, 3 uit de wereld ..


Neeeeee, doe het niet nog meer mensen aan om dit te gaan lezen, wat een enorme opgeblazen TW troep!
 

DeletedUser2826

Guest
Ik gooi dit balletje morgen zeker nog eens op bij Duckje en/of Kaneel voor jullie. Een correcte & goede dienstverlening aan de spelers gaat uiteraard voor op enkele interne strubbelingen.
 

DeletedUser50192

Guest
Omdat dit allemaal via Innogames loopt :)

Ik weet niet of jullie alles hebben meegekregen, maar het loopt niet zo enorm lekker nu met het TW-team... Er is iets op de meeting misgegaan en er zijn flink wat spanningen ontstaan (voor meer info, zie dit topic... Ik denk dat er nog ff gewacht moet worden, want dit is denk ik niet zo 1, 2, 3 uit de wereld ..


Ik heb het topic (nog) niet helemaal doorgelezen. Het is wel erg veel en daar moet ik tijd voor hebben :).

Maar als er inderdaad van alles mis gegaan is dan is dat heel vervelend voor de betrokken partijen.

Maar.... laten we wel wezen, het betreft hier om een dienst die wij met z'n allen (of in ieder geval velen van ons) kopen. Immers, als je PA hebt, betaal je voor de extra's die dit spel te bieden heeft. En het is niet heel veel geld, maar het gaat wel om het principe: als je ergens voor betaald, mag je iets terug verwachten. Dus dat betekend ook dat eventuele problemen die er zijn in de boven lagen van TW management, dat dat even grof gezegd hun probleem is, niet de onze.

Maar bedankt dat je ons wel attendeert op dit topic :). Het verklaard wellicht wat meer :).


@ BeNnOo: Thanks! Ik ben blij dat je dat zegt "een correcte en goede dienstverlening aan de spelers gaat uiteraard voor op enkele interne strubbelingen". Natuurlijk, zoals ik hierboven al zei erg vervelend, maar wel iets waar de spelers niet onder zouden moeten lijden.
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad goed zo bennoo :). Verder vind ik als je per maand komt 4x12 euro nog best redelijk. Wat voor een student die in de avond maar beetje moet bij werken. Zijn toch laat maar zeggen 5 kratten bier. Maja heb afgelopen jaar voor 2 euro per 200 p.a gekocht met aantal zero leden dus dan blijft het leuk :)
 

DeletedUser2826

Guest
Deze week zou er normaal een besluit moeten vallen. Jullie zullen dan normaliter door het community management wel op de hoogte gebracht worden. :)
 

DeletedUser50192

Guest
Toppie :)

We hebben inmiddels een pm binnen en de 19e a.s. wordt het doorgevoerd :).

Thanks!
 

DeletedUser50794

Guest
Dat is mooi snel :)

worden de prijzen van edels dan ook goedkoper eigenlijk ?:$
 

DeletedUser25172

Guest
Benno, volgens mij mag het gesloten worden hier :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik stond al klaar om gehakt te maken van het TW team, maar helaas, dat pleziertje is me weer door de neus geboort. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Een toevallige voorbijganger die wat later op deze wereld is begonnen dan de meeste anderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan