Moderatie Vrije Forum

DeletedUser

Guest
Ik denk dat Yago zo'n type is die er vrijwillig ervoor zorgt dat hij een bak kots elke ochtend over zijn hoofd krijgt.

Lach een beetje.
 
Reactiescore
770
tja hier gaat gewoon niet meer gereageerd worden dus
 

DeletedUser40402

Guest
Tuurlijk wel, het antwoord staat gewoon op een computer die nu kapot is en nu in reparatie is. Even geduld hebben dus.
 
Reactiescore
770
inderdaad zo is het !! op dezelfde computer als het wvw eindverhaal
 

DeletedUser16768

Guest
Gaat ook prima de afgelopen weken toch ;).

Af en toe wat richting, maar verder redt dit forum zich wel.
 

DeletedUser24056

Guest
Er zijn dagen dat er op het vrije forum minder dan 10 posts per dag geplaatst worden. Dat moet genoeg zeggen.
 
Reactiescore
1.804
Ik voorspeelde het jaren geleden al.
De Nostradamus van onze tijd!
 

DeletedUser

Guest
Wet der gebruik van het versterkwoord "TERING" zei:
Lieve vrienden,

Graag aandacht voor volgende motie.

Het gebruik van het woord "tering" of synoniemen daarvan zal, al dan niet in negatieve klank, geaccepteerd worden door de moderatoren van het Vrij forum / Ditjes en datjes-subforum (Vrije Forum red.). Het gebruik van het woord "tering" zal niet aangemoedigd worden door de gebruikers van het Vrije Forum (de community red.) en/of de moderatoren van het Vrije forum, echter zal het wel gedoogd worden. Alleen het versterkende effect van het woord "tering" zal gedoogd worden door de moderatoren van het Vrije Forum en er zal geen waarschuwing, berisping, ban of publieke vernedering volgen na het gebruik van het woord "tering".

Voorbeeldzin: "Zo tering he, wat een goal van Jeffrey Bruma. Hij maakt PSV kampioen."
Voorbeeldzin: "Wat een teringzooi, mijn hond is overleden."
Voorbeeldzin: "Zo, die kerel heeft een teringbende achtergelaten in Olsene."


Echter het intimiderende gebruik van het woord tering, al dan niet in zowel de positieve als negatieve zin, zal NIET gedoogd worden door de community en de moderatoren van het Vrije Forum. Hier staat dan ook een waarschuwing, berisping, ban of publieke vernedering (rekening houdend met Artikel §1.1) op conform de forumregels.

Voorbeeldzin: "Nicolai Boilesen heeft Ajax kampioen gemaakt, wat een teringhoer."
Voorbeeldzin: "John heeft tegen Emma gezegd dat zij een teringlijer is."
Voorbeeldzin: "Krijg tering toch!"


  • De moderatoren moeten conform artikel §1.1 optreden tegen overtreders van het gebruik van het woord "tering". Is het gebruik van het woord "tering" niet toepasselijk, kwetsend, aanstootgevend of worden er andere forumregels ermee overtreden zal de dienstdoende moderator optreden.
  • De community spoort niemand aan om het woord "tering" te gebruiken en zal dat ook niet doen.


Gelieve deze motie te steunen en gaan tot de orde van de dag.

Graag aandacht voor dit probleem. Hetzelfde geval hadden we al met het gebruik van het woord "godverdomme".
 
Reactiescore
770
Kan ik mij volledig achterscharen. Hopelijk wordt deze post niet verwijderd.
 

DeletedUser52001

Guest
Het is een serieuze post, voor een serieuze discussie. Er is geen enkele reden om het te verwijderen. Heb hem zelfs nog aangespoort om hier de discussie over te beginnen.

Het CM is er ook van op de hoogte nu, en het zal in iedergeval besproken worden. Vanuit die kant hoor je waarschijnlijk volgende week (na woensdag) meer.
 

DeletedUser52001

Guest
Nog steeds ontopic blijven, en het bespreken van specifieke gevallen is nog steeds niet toegestaan.
 
Bovenaan