Moderatie Vrije Forum

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Reageer dan op de pm die ik stuurde


Ik gebruitkr het niet als scheldwoord en ik mag hier verdommme gewoon aankaarten wat er fout is namelijk dat ik het niet als scheldwoord maar als krachtterm gebruikte

Trek mijn waarschuwing maar in ipv je tijd te verdoen met comments hier te verwijderen laf gansje dat je bent

Lekker he alle kritiek wegcensureren. Wat een trutje ben je toch soms als mod zo jammer
 

DeletedUser52001

Guest
Als je een fatsoenlijke pm stuurt, wil ik daar best op antwoorden. Als je enkel gaat schelden en verder niets zegt, is er niets voor mij om op te antwoorden.

Je mag best zeggen dat je vind dat het als krachtterm gebruikt moet kunnen worden. Daar is niets mis mee. Maar zeg dat dan, op een normale fatsoenlijke manier.
Je mag geen specifieke voorbeelden geven, of berispingen/waarschuwingen hier bespreken.

En, zoals ik al zei, als de comments tegen de regels zijn, (door bijv specifieke gevallen te bespreken) schelden of vloeken of niets toevoegen, gaan ze inderdaad weg.

Normale comments die iets bijdragen aan de discussie blijven gewoon staan, en zijn meer dan welkom.
 

DeletedUser72524

Guest
Er zijn sws bepaalde dingen verboden, wat niet klopt. Het woord tering of andere scheldwoorden die niet op een haatdragende manier maar op een versterkende manier wordt gebruikt is hier een voorbeeld van. Maar ook gif's op het P&P forum (verkeerde plek, but idfc) die soms wel degelijk een toevoeging hebben in het topic of de discussie waarvoor het bedoelt is.

Wat ik dus vind bij dit soort dingen is dat de moderators niet alles zo zwart wit moeten zijn, maar eerder de kleuren erin moeten gaan beoordelen.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Ik ging laatst fora teruglezen van werelden 20 tm 30, wat daar nog allemaal gepost mocht worden..... Bovendien was het toen nog heel actief en leuk

Nu mag je amper nog iets posten op het p&p of ja hoor je hebt al een ban

Het tw team mod ons forum dood
 

DeletedUser52001

Guest
Als je wil praten over p&p fora, ben je hier niet echt op de juiste plek, daarvoor moet je op de desbetreffende plek zijn.
 

DeletedUser40402

Guest
Ik ging laatst fora teruglezen van werelden 20 tm 30, wat daar nog allemaal gepost mocht worden..... Bovendien was het toen nog heel actief en leuk

Nu mag je amper nog iets posten op het p&p of ja hoor je hebt al een ban

Het tw team mod ons forum dood

Komt ook een beetje door het niveau van de mods. Om niet enkel zwart wit te modden heb je een beetje inzicht nodig. En als je dan mensen als beast incarnanogiets en democratische zwijmelaars en nog veel meer van die soort in het team hebt, tjah die hebben daar niets van. Dus wordt er enkel nog zwart wit gemod.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Als je een fatsoenlijke pm stuurt, wil ik daar best op antwoorden. Als je enkel gaat schelden en verder niets zegt, is er niets voor mij om op te antwoorden.

Je mag best zeggen dat je vind dat het als krachtterm gebruikt moet kunnen worden. Daar is niets mis mee. Maar zeg dat dan, op een normale fatsoenlijke manier.
Je mag geen specifieke voorbeelden geven, of berispingen/waarschuwingen hier bespreken.

En, zoals ik al zei, als de comments tegen de regels zijn, (door bijv specifieke gevallen te bespreken) schelden of vloeken of niets toevoegen, gaan ze inderdaad weg.

Normale comments die iets bijdragen aan de discussie blijven gewoon staan, en zijn meer dan welkom.

Zo makkelijk he, een discussie aangaan als er geen specifieke voorbeelden mogen worden genoemd. De discussie gaat nota bene over die voorbeelden. Maar owee als deze negatief zijn voor moeder gans en haar modjes dan verwijderen we meteen posts zonder er op te reageren

Lekker makkelijk dat jij in je eigen discussie kan bepalen wat je gepast en ongepast vind, lkkr censureren
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Komt ook een beetje door het niveau van de mods. Om niet enkel zwart wit te modden heb je een beetje inzicht nodig. En als je dan mensen als beast incarnanogiets en democratische zwijmelaars en nog veel meer van die soort in het team hebt, tjah die hebben daar niets van. Dus wordt er enkel nog zwart wit gemod.

Klopt helemaal, toen hadden de mods vaak nog feeling met de community ofstonden ze er midden in of waren ze zelf niet vies van een grapje en grepen ze in als het moest

Nu denken ze eerder dat ze meer respect en aanzien krijgen binnen het team voor elk topic die gesloten wordt en elke ban die ze mogen uitdelen.
 

DeletedUser72524

Guest
Komt ook een beetje door het niveau van de mods. Om niet enkel zwart wit te modden heb je een beetje inzicht nodig. En als je dan mensen als beast incarnanogiets en democratische zwijmelaars en nog veel meer van die soort in het team hebt, tjah die hebben daar niets van. Dus wordt er enkel nog zwart wit gemod.

Je hebt duidelijk geen verstand :p, DZ werd gezien als één van de meest geliefde moderators. Juist omdat hij niet alles heel zwart wit zag en niet overal een ban voor gaf. Maar goed ik geef je wel gelijk dat de moderators meer in kleur alles moeten zien.
 

DeletedUser52001

Guest
Zo makkelijk he, een discussie aangaan als er geen specifieke voorbeelden mogen worden genoemd. De discussie gaat nota bene over die voorbeelden. Maar owee als deze negatief zijn voor moeder gans en haar modjes dan verwijderen we meteen posts zonder er op te reageren

Lekker makkelijk dat jij in je eigen discussie kan bepalen wat je gepast en ongepast vind, lkkr censureren

De enige posts die ik heb verwijderd waren de scheldposts en de posts die waarschuwingen/berispingen bespreken.

Je mag best voorbeelden bedenken (zoals psvforlife ook heeft gedaan) om duidelijk te maken wat je wel of niet vind kunmen. Je mag enkel geen berispingen erbij halen.
 

DeletedUser24056

Guest
Ik wil mijn betoog kracht bijzetten door voorbeelden van contexten waarin het toegestaan is te geven. Maar dat wordt dan natuurlijk weg gecensureerd want dat is natuurlijk in strijd met regels.

Dat is echt een enorm teken van onkunde. Probeer nou gewoon een keer de regels op een normale manier te interpreteren waardoor je dat soort dingen niet bestraft. Ja dat leidt ertoe dat je meer door de vingers moet zien dan moet bestraffen, maar zolang dat de publieke orde hier niet verstoort is dat niet erg. Het is zelfs de bedoeling.

Ik weet niet goed waarom ik dit post omdat ik me realiseer dat het vrijer interpreteren van regels toch nooit gaat gebeuren zolang marwo moderator is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser34772

Guest
De enige posts die ik heb verwijderd waren de scheldposts en de posts die waarschuwingen/berispingen bespreken.

Je mag best voorbeelden bedenken (zoals psvforlife ook heeft gedaan) om duidelijk te maken wat je wel of niet vind kunmen. Je mag enkel geen berispingen erbij halen.

euhm nietes, de post waarin ik je vriendelijk wees op je taalfouten werd ook zonder pardon verwijderd
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Als je wil praten over p&p fora, ben je hier niet echt op de juiste plek, daarvoor moet je op de desbetreffende plek zijn.

Hoezo niet, het hoort bij de discussie maar het zal vast wel weer toornen aan een van tws vele regeltjes
 

DeletedUser52001

Guest
Ik wil mijn betoog kracht bijzetten door voorbeelden van contexten waarin het toegestaan is te geven. Maar dat wordt dan natuurlijk weg gecensureerd want dat is natuurlijk in strijd met regels.

Dat is echt een enorm teken van onkunde. Probeer nou gewoon een keer de regels op een normale manier te interpreteren waardoor je dat soort dingen niet bestraft. Ja dat leidt ertoe dat je meer door de vingers moet zien dan moet bestraffen, maar zolang dat de publieke orde hier niet verstoort is dat niet erg. Het is zelfs de bedoeling.

Ik weet niet goed waarom ik dit post omdat ik me realiseer dat het vrijer interpreteren van regels toch nooit gaat gebeuren zolang marwo moderator is.

Je bent vast wel creatief genoeg om voorbeelden te verzinnen, die niet berichten zijn waarvoor je berispt bent. Als je het op een nette manier brengt (zoals psvforlife heeft gedaan, dat is een goed voorbeeld van hoe het ook kan) dan wordt er gewoon serieus op ingegaan. Als je hier enkel komt ranten over een berisping, dan niet.

En ik snap niet precies waarom je alles op mij afschuift nu. De reden waarom ik dit topic heb gemaakt, is juist om dingen te bespreken en regels eventueel te versoepelen. Het is gebeurd omtrent 'godverdomme' zoals je zelf ook weet.
Maar ik maak de regels zelf niet, en kan dus ook niet zomaar bepalen dat iets wel of niet strafbaar is.

euhm nietes, de post waarin ik je vriendelijk wees op je taalfouten werd ook zonder pardon verwijderd

Dat was gewoon oftopic ja :p

Hoezo niet, het hoort bij de discussie maar het zal vast wel weer toornen aan een van tws vele regeltjes

Omdat dit topic gaat over de moderatie op het VF, en niet over de moderatie op de P&P fora. Die twee verschillen te veel om in 1 topic gedaan te worden, bovendien kan ik geen echt bijdrage geven over P&P fora waar ik toch niet mod. Bereik je meer mee als je het op de geschikte plekken daarvoor bespreekt.
 
Reactiescore
1.733
Ik word altijd heel verdrietig als ik het woord tering hier lees. Raakt me diep.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Ik wil jullie er aan herinneren dat jullie mijn motie moeten steunen (!) en het niet moeten hebben over het slechte functioneren van Marwoleath.
 

DeletedUser52001

Guest
Jongens, kom op. Blijf ontopic. Ik heb de spam hier weggehaald. Als je wil spammen, doe het in het praattopic. Voor iedereen die hier een serieuze discussie wil voeren is het compleet onnodig.
 

DeletedUser17472

Guest
Taalverloedering. Tering staat bij mij gelijk met kanker. Triest dat mensen niet nadenken met wat ze zeggen. Of ze weten niet hoeveel doden die ziekte teweeg gebracht heeft. Mij raakt het ook dat er over zoiets gediscussieerd moet worden. Omdat we het veel gebruiken moet het maar toegestaan worden. Echt triest.



(Mijn gevoel en mijn mening)
 

DeletedUser67517

Guest
Naah niet mee eens. Een ziekte als kracht term gebruiken gebeurd al honderden jaren. Dat er de laatste tijd moeilijk om gedaan wordt omdat er steeds meer labiele semi-emo en mannelijke femini komen heeft niks met taalverloedering te maken.
 
Bovenaan