Minuut stilte om 21.00 ter nagedachtenis van donkie

DeletedUser

Guest
idd 21.00 (om 10.30 ben ik nog in dromenland ;) )

en ik vind het heel erg enzo , maar zoals al is gezegd is het onmogelijk om de server voor een bepaalde tijd stil te leggen.

en ik denk ook dat dat helemaal niet mag omdat er mensen zijn die ervoor betalen om 24/7 te kunnen spelen op tw ;)

maar als er een fatsoenlijke tijd+datum word aangesteld wil ik best wel op de chat komen
 

DeletedUser

Guest
j.h. jij vertelde toch ook dat je dat fora aan kan maken ect?
zou jij het dan kunnen leiden :)
want ik moet weg, ik zal proberen op besteming internet te kunnnen regelen om 21:00 maar wil jij het anders leiden?

thnx. Chagall
 

DeletedUser

Guest
j.h. jij vertelde toch ook dat je dat fora aan kan maken ect?
zou jij het dan kunnen leiden :)
want ik moet weg, ik zal proberen op besteming internet te kunnnen regelen om 21:00 maar wil jij het anders leiden?

thnx. Chagall

We houden al een minuut stilte in de gewone twchat maar als je wil kan ik straks al een kanaal maken(#herdenking) dat waarschijnlijk zo zal heten zodat iedereen die niet op dat tijdstip on kan komen donkie toch kan herdenken).
 

DeletedUser

Guest
dat is vanavond?

dan zal ik even mijn stammen erop attend maken ;).
 

DeletedUser1665

Guest
Ik vind niet dat de tw server moet worden stil gelegt. Je kan zijn dorpen dan wel zien als een soort monument. Het is toch te erg voor woorden dat je word vermoord omdat er een inbreker is. Kan je nagaan hoe ver het al is gekomen op de wereld.
 

DeletedUser

Guest
danny m

ik doe ook mee want dit is een schande vind ik (dat hij vermoord is dan) en het maakt mij niet uit wat jullie doen op deze site voor hem want ik vind voor hem alles goed
 

DeletedUser976

Guest
Daar ben ik wel mee bezig ja, mijn stam zal na 9 uur iig niet meer aanvallen en hoop dat de rest van w2 daarmee instemt
 

DeletedUser1494

Guest
Mijn innige deelneming,

Ik vind dit voorval zeer erg, en zal ook zeker aanwezig zijn op het forum om de minuut stilte mee te maken!
Ik hoop dat er vele spelers mij hierin zullen volgen.
Nogmaal het bewijs dat al dat geweld niet nodig is.


P.S.Hoeveel punten had "donkie"?
 

DeletedUser

Guest
het spel stillegen kan heel veel veel mensen " kloten " in het spel , oke di is niet mits ik er geen respect ofzo voor heb , maar dit is gewoon zinloos geweld
dus het spel 1 uur stillegen vind ik niet kunne maar ik wil wel 1 minuutje ofzo mij koest houden..
 

DeletedUser

Guest
ik heb het ook gelezen

triest om zo aan je eind te komen,

ik ben best bereid om daar een uur het spel voor stil te leggen
 
Bovenaan