Minuut stilte om 21.00 ter nagedachtenis van donkie

DeletedUser

Guest
Gegroet Tw-ers,

ik heb hier een siriuse vraag.

vorige week vrijdag is een tw-gamer buurt vermoord, en ik zou willen vragen om een herdenking, in de vorm van dat niemand aankomende vrijdag kan aanvallen/scoutte/farmen
ik zal in het kort samenvatte wat er gebeurd is:
donky zo heet de speler, hoorde een geluid bij de buren, een harde klap, toen vroeg hij over de schutting of het goed ging, hij hoorde niets en besloot te kijken, er was een inbraak aan de gang, de buren waren op vakantie, donky heeft hun op heterdaad betrapd, en heeft dat met zijn leven moeten bekopen, hij is in elkaar geslagen en is door een mes aan zijn einde gekomen.
hierbij is hij dus gestorfen om zijn mede-mens te helpen, daar heb ik, en mijn allie-genoten respect voor. daarom zijn we gaan nadenken of we hem iets terug konden doen, ik ben op het idee gekomen van een herdenking, het kan somige al opgevallen zijn dat in profiellen van loyal en faith leden iets over donky staat.
hierbij wil ik jullie mening en die van een of meerdere mods.

Gegoet Chagall
ps: a.u.b. niet afkraken en die het anders op mij niet op mijn allie-genoten, ik heb het bedacht.
 

DeletedUser412

Guest
Misschien dat er iets speciaals met Donky zijn dorpen kan gebeuren, dat ze niet overgenomen kunnen worden of iets dergelijks, maar een staking van het spel? Dat lijkt me erg ingrijpend.

Dat zeg ik overigens niet wegens gebrek aan respect naar Donky, deze speler is het slachtoffer van zinloos geweld.
 

DeletedUser

Guest
Spijtig, ik wil wel meedoen. Zo verbreken we tegelijk een record...
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat het idd niet mogelijk is om een dag TW stil te leggen...

Met alle respect hoor, maar er overlijden er toch wel meer TW-gamers?
Ik snap dat dit voor de medemens is gedaan. maar ik vind een bericht op het forum al erg respect vol. Nog maals met alle respect!!
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat het idd niet mogelijk is om een dag TW stil te leggen...

Met alle respect hoor, maar er overlijden er toch wel meer TW-gamers?
Ik snap dat dit voor de medemens is gedaan. maar ik vind een bericht op het forum al erg respect vol. Nog maals met alle respect!!

misschien een uur het spel stilleggen?
 

DeletedUser

Guest
Hallo snappen jullie het wel?

Er is hier iemand vermoord!
Ik doe in ieder geval mee.
 

DeletedUser

Guest
Als je afspreekt met elkaar dat je die dag NIET aanvalt, zijn er altijd wel mensen die dat JUIST doen. Dus dan kan je idd beter een uur het spel stil leggen. Ik doe mee...
 

DeletedUser

Guest
Ik heb medeleiden met dit gebeuren en om het idee misschien verder te kunnen helpen zou je het beter zo doen dat er niet aangevallen kan worden maar je wel op je acount gs enzo kan opslaan.
 

DeletedUser

Guest
Als je afspreekt met elkaar dat je die dag NIET aanvalt, zijn er altijd wel mensen die dat JUIST doen. Dus dan kan je idd beter een uur het spel stil leggen. Ik doe mee...

Ja, kunnen de mods het uur dat hij vermoord werd op vrijdag de website offline halen of alle werelden offline hallen of zo.
Of het spel bevriezen zodat NIETS nog doorgaat?

Ik weet het niet maar ik wil meedoen!!!

PS Dat laatste lijkt me het beste al het beste...
 

DeletedUser

Guest
Gewoon alle servers voor een uurtje stilzetten en niet meer toegankelijk maken
 

DeletedUser

Guest
aan zinloos geweld?

Nee dat snap ik ook wel.
Dat dit moest gebeuren is jammer!


Maar om de servers stilteleggen is echt te veel werk. Als je ziet wat voor moeite die lui allemaal doen om alles goed te krijgen als er een nieuwe wereld gestart is.... Als je een server stil legt ligt ook echt alles stil vergeet dat niet....
 

DeletedUser

Guest
Je kunt gewoon op het forum een herdenking houden.. Ik heb het eerder mee gemaakt bij een ander spel.

Wat we ook kunnen doen is op de chat. iedereen gaat op een bepalde tijd naar de chat. !tje heeft de leiding en geeft aan waneer er een minuut stilte(ofzo) gehouden wordt. Iedereen zegt dan even niks en als de leider aan geeft dat de minuut voorbij is, kan er over gepraat worden...

Dit is een voorbeeldt die ik al een seerder mee gemaakt heb...
 

DeletedUser

Guest
Ik vind in ieder geval dat er iets gedaan moet worden, wacht maar gewoon tot een van de mods wat zegt
 

DeletedUser412

Guest
Ik zal wel even een mod contacteren.

Misschien gewoon een aankondiging op de website?
 

DeletedUser

Guest
Het spel stilleggen gaat mij een beetje tever, word zijn werk ook een uur/dag stilgelegd?
Minuut stilte/stil leggen kan ik me bij indenken maar als het meer wordt, wordt het teveel.
Uiteraard alle respect voor deze speler.
 

DeletedUser2976

Guest
Ik doe zeker mee....


TW stil leggen voor een dag uit respect voor een overleden TW-gamer
Iedereen moet hier eigenlijk akkoord mee gaan..............!
 
Bovenaan