Minuut stilte om 21.00 ter nagedachtenis van donkie

DeletedUser

Guest
Ik denk dat het meer zin heeft om een dorp van je collectie in zijn naam te veranderen als nagedachtenis. ik als 3d dorp maker zal proberen zijn naam en een klein woordje in het voetstuk van het standbeeld te verwerken als nagedachtenis (het zal wel niet zichtbaar zijn van veraf maar toch)
 
Reactiescore
2.490
lees topic-titel nu nog eens door ;)
 

DeletedUser

Guest
weetik maar daar heb je in mijn ogen weinig aan voor de paar mensen die samen zijn gekomen daar zijn er nog honderden, duizenden die gewoon verder gingen met nobelen farmen weetikveel whatever ik vind mijn suggesties een meer blijvende en werkende manier van respect betuigen
 

DeletedUser2826

Guest
weetik maar daar heb je in mijn ogen weinig aan voor de paar mensen die samen zijn gekomen daar zijn er nog honderden, duizenden die gewoon verder gingen met nobelen farmen weetikveel whatever ik vind mijn suggesties een meer blijvende en werkende manier van respect betuigen

geef ik je gelijk in, een dorpsnaam naar hem noemen vindt ik ook wel beter dan de minuut stilte (is al voorbij)
 

DeletedUser

Guest
ik ben geschokt
snik waarom gebeuren al die dingen:( :(:(:(:(:(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
hmmm, ik kan mij voorstellen dat dat niet goed zou vallen als zo'n opmerking wordt gemaakt.
 

DeletedUser

Guest
het kan zijn dat diegene de persoon bedoelt die eerder in dit topic zei dat deze persoon het niet zag aankomen en geen vv heeft gevraagd.
 

DeletedUser

Guest
ehm..
ik heb al die nieuwe paginas behalve deze niet gelezen, maar voor mij kan het topic gesloten worden, ik heb allee nnog 1 vraag,
is het goed gelopen de minuut stilte?
helaas kon ik geen internet bemachtingen.
maar ik ben 21:00 wel ff stil geweest.
want ik denk dan je hierover heel lang door kan praten zonder nut.


Gegroet Chag~
 

DeletedUser

Guest
ehm..
ik heb al die nieuwe paginas behalve deze niet gelezen, maar voor mij kan het topic gesloten worden, ik heb allee nnog 1 vraag,
is het goed gelopen de minuut stilte?
helaas kon ik geen internet bemachtingen.
maar ik ben 21:00 wel ff stil geweest.
want ik denk dan je hierover heel lang door kan praten zonder nut.


Gegroet Chag~

Ja.
Alles in mijn privegesprekken lag stil.
En op #herdenking en in #tribalwars.nl stond +m aan,bij de ene al wat langer dan de andere.
 

DeletedUser

Guest
Was er niet bij maar ben even op m'n kamer geweest en prcies in minuut heel stil geweest!
 

DeletedUser

Guest
was een lid van mijn stam is zeker wel hard,

kheb het in men profiel gezet.
 

DeletedUser

Guest
hmmmm ik zie t nie noch in je pers. profiel noch dat van de stam
 
Bovenaan