Minuut stilte om 21.00 ter nagedachtenis van donkie

DeletedUser

Guest
Je kan natuurlijk altijd op de chat +m zetten en de kunnen alle mensen zonder een @(+o) en voice(+v) niks zeggen op de chat(kan geloof ik geen schade doen voor een minuut) en dan moeten enkele ook de mods nog stil zijn.

er is op deze chat niet zoiets als een pers. room??
bij somige chats heb je dat wel eens dat je met alleen iemand of met een aantal personen kan praten, dan kunnen we het daar ook op doen, maar we hebben zowiezo nog geen tijd.
 

DeletedUser

Guest
srry voor de typ fout, en ja ik heb dyslexie.
maar dan wil ik het laten houden op dat de gene die meedoen niet aanvallen aankomende vrijdag, daar kan het team toch niks tetgen hebben?
ik bedoel het is uit eigenwil en wordt niet iederespeler toegewezen.

Gegroet Chagall

Je moet het een beetje zo zien dat er dagelijks,zo'n 500,600(waarschijnlijk meer) dorpen worden genobeld en dat de spelers die het forum niet lezen best groeimogelijkheden mislopen in dit spel.
+ hoe meer dorpen de spelers hebben,hoe moeilijker het is om de dorpen zonder pa te regelen,en hierdoor kopen de mensen dan een pa en kan tw.nl verder blijven groeien.
 

DeletedUser

Guest
er is op deze chat niet zoiets als een pers. room??
bij somige chats heb je dat wel eens dat je met alleen iemand of met een aantal personen kan praten, dan kunnen we het daar ook op doen, maar we hebben zowiezo nog geen tijd.

Je kan altijd gewoon een kanaal aanmaken op de chat dus dat is geen probleem maar op de tw.nlchat mag je geen reclame maken voor andere kanalen dus om de mensen in dat kanaal te krijgen zal best moeilijk worden.
 

DeletedUser

Guest
Je moet het een beetje zo zien dat er dagelijks,zo'n 500,600(waarschijnlijk meer) dorpen worden genobeld en dat de spelers die het forum niet lezen best groeimogelijkheden mislopen in dit spel.
+ hoe meer dorpen de spelers hebben,hoe moeilijker het is om de dorpen zonder pa te regelen,en hierdoor kopen de mensen dan een pa en kan tw.nl verder blijven groeien.

maar daar kiezen de mensen toch zelf voor??
je kan mensen toch niet dwingen om dorpen te blijfen overnemen:confused:
en het is maar 1 dag hoor, dat is heus geen ramp voor tw.
 

DeletedUser

Guest
Je kan altijd gewoon een kanaal aanmaken op de chat dus dat is geen probleem maar op de tw.nlchat mag je geen reclame maken voor andere kanalen dus om de mensen in dat kanaal te krijgen zal best moeilijk worden.

oké :eek:
ik heb niet zoveel verstand daarvan miss kan iemand mij daarbij helpen als hij wil of willen jullie het bij dat andere houden??
ik ga nu weg en ik reageer vanavond weer laat je mening maar horen, gelieve geen mening van stop er maar gewoon mee heeft geen zin ect. ^^

Chag~
 

DeletedUser

Guest
maar daar kiezen de mensen toch zelf voor??
je kan mensen toch niet dwingen om dorpen te blijfen overnemen:confused:
en het is maar 1 dag hoor, dat is heus geen ramp voor tw.

Is best wel 1 kan je zeggen ;),tw bestaat nog door de mensen die pa kopen en die mensen kopen ze om hun dorpen te onderhouden en om aan te vallen dus kan een klein verlies zijn voor tw zelf.

oké :eek:
ik heb niet zoveel verstand daarvan miss kan iemand mij daarbij helpen als hij wil of willen jullie het bij dat andere houden??
ik ga nu weg en ik reageer vanavond weer laat je mening maar horen, gelieve geen mening van stop er maar gewoon mee heeft geen zin ect. ^^

Chag~


Op de chat kan ik wel een kanaal maken,is een makkie :p
 
Reactiescore
2.493
iedereen die niet wilt aanvallen mag dit gerust doen hoor ;)
maargoed: van mij is een minuut stilte op de chat ook wel eens goed ;)

+m erop en niemand kan iets zeggen, moet je mij maar eens pm'en ( hier / op de chat ) voor eventuele tijd en dergelijke.
Ik denk niet dat enige andere mod hier iets op tegen zou hebben.
 

DeletedUser

Guest
iedereen die niet wilt aanvallen mag dit gerust doen hoor ;)
maargoed: van mij is een minuut stilte op de chat ook wel eens goed ;)

+m erop en niemand kan iets zeggen, moet je mij maar eens pm'en ( hier / op de chat ) voor eventuele tijd en dergelijke.
Ik denk niet dat enige andere mod hier iets op tegen zou hebben.

Mijn voorbeeld word in acht genomen ^^.
 

DeletedUser

Guest
fijn dan zijn we het daar over eens, die dag mogen de gene die mee willen doen niet aanvallen en we moeten alleen nog een tijd overeen komen ^^
ik dacht redelijk vroeg, ik ben namelijk net nog onder oren gekomen dat ik die dag weg moet :( maar zouden we dan om 10:30 het kunnen houden op de chat ^^


GReetz Marc.
 

DeletedUser

Guest
fijn dan zijn we het daar over eens, die dag mogen de gene die mee willen doen niet aanvallen en we moeten alleen nog een tijd overeen komen ^^
ik dacht redelijk vroeg, ik ben namelijk net nog onder oren gekomen dat ik die dag weg moet :( maar zouden we dan om 10:30 het kunnen houden op de chat ^^


GReetz Marc.

mag ik weten welke dag en/of datum.... ik ben namenlijk lui om de rest van het topic te lezen
 

DeletedUser

Guest
herdenking

Ja ;),uur word bepaald door Chagall,misschien op het tijd van overlijden(als het niet in de nacht was)?

eh.. we weten niet de exacte tijd ;)
maar als de andere geen bezwaar hebben dan om deze tijd??

Chag~
 

DeletedUser266

Guest
Ik ben blij dat er toch nog even tijd word genomen om deze gruwelijke gebeurtenis te herdenken: .Al kan ik niet begrijpen dat sommige mensen dit te ver vinden gaan, ik vind het erger dat onschuldige mensen sterven inplaats van dat de TW-Server er eventjes uit zou gaan.Misschien dat ik me er een beetje in kan leven dat mensen het ''irritant'' zouden vinden of iets dergelijks, maar denk niet dat de familie,vrienden,echtgenote [Misschien kinderen?] het leuk vinden dat zoiets voorkomt.

Wat ik overigens ook een beetje raar vind is dat mensen niet geloven dat dit gebeurd is en bewijs moeten hebben.Hier maakt iemand geen grapjes over namelijk.

Ook jammer dat er mensen bestaan die zoiets gruwelijks doen, die paar euro's die een inbraak opbrengt moet iemand anders het leven kosten.Wat zit het leven toch vreselijk in me kaar.

Mvg, Kipje
 

DeletedUser

Guest
iedereen die niet wilt aanvallen mag dit gerust doen hoor ;)
maargoed: van mij is een minuut stilte op de chat ook wel eens goed ;)

+m erop en niemand kan iets zeggen, moet je mij maar eens pm'en ( hier / op de chat ) voor eventuele tijd en dergelijke.
Ik denk niet dat enige andere mod hier iets op tegen zou hebben.

Goed, dat zie ik ook nog zitten.
 

DeletedUser974

Guest
Allereerst gecondoleerd,

Ten 2de denk ik niet dat het mogelijk is de stekkers van de servers er even een minuutje uit te trekken..
Dit zal wss heel veel problemen met de server zelf geven, en daarna natuurlijk ook met de mensen die het nieuws niet vernomen hebben en bijv. hun veegleger/adels opeens niet meer weg kunnen sturen.
Resultaat: 1000den tickets: Ik kan niet meer op TW !!!!!!!


Die minuut stilte op de chat zou natuurlijk wel kunnen lijkt me.
Gooi die zogenaamde +m erop, en de @'s zijn wss ook wel stil.
Ik zou graag meedoen, Maar als ik er niet ben ligt dat aan Duckje:p
 

DeletedUser

Guest
heb het juist gelezen , kvind het erg geworden vandaag waarvoor er mensen vermoordt worden, is het niet voor een sigaret is het voor iets anders, nu weer zo een stom toeval, hij was juist op het verkeerde moment op de verkeerde plaats.....

nujah ik doe mee als ik mag , heb zelf al zo een dingen meegemaakt met vrienden (gelukkig met geen dode dan)
 

DeletedUser

Guest
Henk was zijn naam (donkie is trouwens de naam van zijn hond).

Het is erg lief wat de mensen hier overhebben voor iemand die ze niet kennen. waarvoor dank. Nu vrijdag op de chat ben ik zeker present (tenzij ik moet werken). Alvast bedankt voor de mensen die dit gaan doen.

Vriendelijke groeten,
Waldo
 
Bovenaan