Minuut stilte om 21.00 ter nagedachtenis van donkie

Reactiescore
2.493
Gegroet Tw-ers,

ik heb hier een siriuse vraag.

vorige week vrijdag is een tw-gamer buurt vermoord, en ik zou willen vragen om een herdenking, in de vorm van dat niemand aankomende vrijdag kan aanvallen/scoutte/farmen
ik zal in het kort samenvatte wat er gebeurd is:
donky zo heet de speler, hoorde een geluid bij de buren, een harde klap, toen vroeg hij over de schutting of het goed ging, hij hoorde niets en besloot te kijken, er was een inbraak aan de gang, de buren waren op vakantie, donky heeft hun op heterdaad betrapd, en heeft dat met zijn leven moeten bekopen, hij is in elkaar geslagen en is door een mes aan zijn einde gekomen.
hierbij is hij dus gestorfen om zijn mede-mens te helpen, daar heb ik, en mijn allie-genoten respect voor. daarom zijn we gaan nadenken of we hem iets terug konden doen, ik ben op het idee gekomen van een herdenking, het kan somige al opgevallen zijn dat in profiellen van loyal en faith leden iets over donky staat.
hierbij wil ik jullie mening en die van een of meerdere mods.

Gegoet Chagall
ps: a.u.b. niet afkraken en die het anders op mij niet op mijn allie-genoten, ik heb het bedacht.

Om even heel erg skeptisch te doen, en als je mij hiervoor wilt afmaken be my guest :)
Maar dit soort voorvallen zouden toch in de krant komen of dergelijke.

een URL om je eigen verhaal te verrifiëren zou in mijn ogen gepast zijn.
 

DeletedUser

Guest
Gegroet Tw-ers,

ik heb hier een siriuse vraag.

vorige week vrijdag is een tw-gamer buurt vermoord, en ik zou willen vragen om een herdenking, in de vorm van dat niemand aankomende vrijdag kan aanvallen/scoutte/farmen
ik zal in het kort samenvatte wat er gebeurd is:
donky zo heet de speler, hoorde een geluid bij de buren, een harde klap, toen vroeg hij over de schutting of het goed ging, hij hoorde niets en besloot te kijken, er was een inbraak aan de gang, de buren waren op vakantie, donky heeft hun op heterdaad betrapd, en heeft dat met zijn leven moeten bekopen, hij is in elkaar geslagen en is door een mes aan zijn einde gekomen.
hierbij is hij dus gestorfen om zijn mede-mens te helpen, daar heb ik, en mijn allie-genoten respect voor. daarom zijn we gaan nadenken of we hem iets terug konden doen, ik ben op het idee gekomen van een herdenking, het kan somige al opgevallen zijn dat in profiellen van loyal en faith leden iets over donky staat.
hierbij wil ik jullie mening en die van een of meerdere mods.

Gegoet Chagall
ps: a.u.b. niet afkraken en die het anders op mij niet op mijn allie-genoten, ik heb het bedacht.



hoe weet je zo precies dat alles zo gebeurt is, ik weet niet hoor... maar het verhaal kraakt
 

DeletedUser

Guest
hoe weet je zo precies dat alles zo gebeurt is, ik weet niet hoor... maar het verhaal kraakt

ik heb meerdere bronnen, zijn echtgenoot, en de gene die beroofd zijn zijn goede vrienden van ons die we dagelijks zien, het stond in de krant, de polities praat ^^
en 1 min stilte vindt ik ook goed, als iedereen die meedoet dan naar de chat komt, moeten we wel een tijd afspreken, ik ben iig blij met de reacties, en iedereen die van de stam meedoet valt zowiezo niet aan, en iedereen die daaraan mee wil doen kan er zelf voor kiezen.
zijn de mods en de spelers het hier mee eens??:)

Chagall
 

DeletedUser

Guest
ik heb meerdere bronnen, zijn echtgenoot, en de gene die beroofd zijn zijn goede vrienden van ons die we dagelijks zien, het stond in de krant, de polities praat ^^
en 1 min stilte vindt ik ook goed, als iedereen die meedoet dan naar de chat komt, moeten we wel een tijd afspreken, ik ben iig blij met de reacties, en iedereen die van de stam meedoet valt zowiezo niet aan, en iedereen die daaraan mee wil doen kan er zelf voor kiezen.
zijn de mods en de spelers het hier mee eens??:)

Chagall

Zou je een link kunnen geven die dit bevestigd dan?
 

DeletedUser

Guest
Om even heel erg skeptisch te doen, en als je mij hiervoor wilt afmaken be my guest :)
Maar dit soort voorvallen zouden toch in de krant komen of dergelijke.

een URL om je eigen verhaal te verrifiëren zou in mijn ogen gepast zijn.

oké, ff eentje zoeken, momentje, is zo gebeurt ;)
 

DeletedUser

Guest
Hi chagall,

Mijn diepste respect hiervoor mocht dit echt gebeurd zijn. Wij zouden nog steeds graag een link of desnoods een gescant/gefotografeerd kranten artikel zien. Zulke dingen komen ALTIJD in de krant.
Iedereen hier moet er wel rekening meehouden dat de Nederlandse Tribalwars community nu al bijna 85000 leden heeft. Hier overlijden ook mensen van.
We kunnen niet voor iedere speler een weekend lang niets laten doen. De stilte mag er van mij best komen. Maar dit zal je dan denk ik zelf op poten moeten proberen te zetten. Op het IRC kanaal van Tribalwars zou ik het NIET aanraden. Aangezien daar altijd wel nietsvermoedende pratende spelers komen.

Groetjes
 

DeletedUser

Guest
oh ja, het moordwapen is vandaag gevonden, en de dader heeft toegegeven.:)
fijn, laat hem nu maar in de bak wegrotten.
hij wordt voor doodslag aangeklaagt en de ander voor mishandeling en de vrouw voor diefstal.
 

DeletedUser

Guest
Hi chagall,

Mijn diepste respect hiervoor mocht dit echt gebeurd zijn. Wij zouden nog steeds graag een link of desnoods een gescant/gefotografeerd kranten artikel zien. Zulke dingen komen ALTIJD in de krant.
Iedereen hier moet er wel rekening meehouden dat de Nederlandse Tribalwars community nu al bijna 85000 leden heeft. Hier overlijden ook mensen van.
We kunnen niet voor iedere speler een weekend lang niets laten doen. De stilte mag er van mij best komen. Maar dit zal je dan denk ik zelf op poten moeten proberen te zetten. Op het IRC kanaal van Tribalwars zou ik het NIET aanraden. Aangezien daar altijd wel nietsvermoedende pratende spelers komen.

Groetjes

je was net te vroeg begonnen met type.
is dit genoeg bewijs of niet?
en trouwens, dit is niet zomaar overlijden hé?
 

DeletedUser

Guest
cru gezegt heeft zijn dood NIETS met tw te maken.
Geen 1 overlijden is er zo maar 1. Elke is een apart verhaal en voor elk mens zitten er andere herinneringen aan.
 

DeletedUser

Guest
:(

zo kan je alles wel afzeiken plox!
maar is het goed dat we op de chat 1 min stiltekunnen afspreken en dat de gene die die dag niet willen aanvallen dat mogen??!:mad:
 

DeletedUser

Guest
Okay, hier is iets mis gegaan. De speler heet donkie, niet donky, en op die treft dit verhaal toe. Gecondoleerd door het tw-team. Desondanks hiervan komt geen aanvalstop of iets dergelijke. Het spijt ons maar dit heeft niets met tw te maken. Wat jullie hiervoor gaan doen is jullie keuze.

klovadis
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
zo kan je alles wel afzeiken plox!
maar is het goed dat we op de chat 1 min stiltekunnen afspreken en dat de gene die die dag niet willen aanvallen dat mogen??!:mad:

mja man, elke dag sterft er wel ergens een TW speler (internationaal gezien), lijkt me wat overdreven dan?

neemt niet weg natuurlijk dat het erg is.
 

DeletedUser

Guest
zo kan je alles wel afzeiken plox!
maar is het goed dat we op de chat 1 min stiltekunnen afspreken en dat de gene die die dag niet willen aanvallen dat mogen??!:mad:

Zo als ik al eerder zei; Jij mag best stil zijn én iedereen die dat nog meer wilt ook.
Ik zei alleen de chat lijkt me GEEN goed idee, omdaaaaaat er mensen binnenkomen die van niks weten en altijd wel dingen gaan vragen..
 

DeletedUser

Guest
jongens, dit heeft wel in Krant gestaan (telegraaf) ik weet heel zeker,

daarom dacht ik eerst dat nep was, want die man is 48,

hij heeft in leger gezeten enzo,

stond allemaal in de krant,
 

DeletedUser

Guest
Zo als ik al eerder zei; Jij mag best stil zijn én iedereen die dat nog meer wilt ook.
Ik zei alleen de chat lijkt me GEEN goed idee, omdaaaaaat er mensen binnenkomen die van niks weten en altijd wel dingen gaan vragen..

Je kan natuurlijk altijd op de chat +m zetten en de kunnen alle mensen zonder een @(+o) en voice(+v) niks zeggen op de chat(kan geloof ik geen schade doen voor een minuut) en dan moeten enkele ook de mods nog stil zijn.
 

DeletedUser

Guest
donkIE

srry voor de typ fout, en ja ik heb dyslexie.
maar dan wil ik het laten houden op dat de gene die meedoen niet aanvallen aankomende vrijdag, daar kan het team toch niks tetgen hebben?
ik bedoel het is uit eigenwil en wordt niet iederespeler toegewezen.

Gegroet Chagall
 
Bovenaan