DeletedUser19172
Guest
tis geen officele maar toch gefeliciteerd met jullie 4000ste dorp n-s
3979
tis geen officele maar toch gefeliciteerd met jullie 4000ste dorp n-s
Nu kunnen ze mijlpaal nog eens halen!!!
Zakitakii:
Verslagen tegenstanders: 50.156.782 (1.)
Eerste die de 50mil verslagen tegenstanders gepasseerd is.
is nou niet bepaald om trots over te zijn
zeker niet als je rang 12 stond
Stacknoob? Lol, dat account heeft het met bijna alleen eigen def moeten doen tot zover ik weet een dag of 2 geleden.
lol alleen met eigen def tot 2 dagen geleden
Zaki krijgt overal def vandaan al sinds hij aangevallen word
Nee. Sinds het begin van de aanvallen heeft KOV wat def gestudeerd, verder was alles met eigen def gehouden.
Als er volop stamdef beschikbaar was toen dan stond t account er ook beter voor..
Yeeee alweer een stacknoob met een mijlpaal.
Wat is dit toch met de spelers op deze wereld?!
Ooh nee, jij gebruikt katapulten ... Vind ik niet leuk!
Ow fuck ... jij haalt mijlpaal door def te stacken in dorpen ... Vind ik niet leuk!
Wat mag er dan wel vraag ik me soms af
lol wat lul je nou voor onzin.
Eerst geen stamdef tot 2 dagen terug dan opeens alleen kov.
Veel meer spelers hebben def gestuurd
de fout die tables maakt is dat ze def aanvragen voor dorpen die ze niet kunnen behouden.
Zo hebben we al een hoop def binnen zien komen van verschillende spelers.
Ik weet denk ik beter wat er op dat account gebeurde dan jij?
Bijna alle def ging op dat moment naar Stelvio. Zakitakii kon rekenen op:
[1-5-2014 21:21:30] -------: ik gok nog zo een 20 def dorpen over hier
Vanuit KOV en 5 vanuit Guno, guno is geen Tables lid dus dat is geen stamdef. En totaal 25 def dorpen.
Met de incommings dan op de dorpen van Zaki was dat 5 dorpen die gestackt werden door stam.
Laat me er nu weer eens dik naast zitten, omdat jij toch wel beter weet hoe het toen op dat account ging, dat het totaal 7 gestackte dorpen waren.
Verder was het kijken wat we zelf konden, maar op dat moment was er te weinig def vanuit Tables.
Kan best zijn dat het nu veel veranderd is, maar nogmaals ben gestopt dus geen idee.
Probleem is dat het in het begin 50% .Pi was tegen Zaki. Jullie maakten dankbaar gebruik van de lopende oorlog met N-S, tsjah, anders was het anders gegaan.