DeletedUser67609
Guest
Zeg ik ergens dat het een award/mijlpaal is?
Ik feliciteer geen stacknoobs.
Idd man zeg die tjappie
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zeg ik ergens dat het een award/mijlpaal is?
Ik feliciteer geen stacknoobs.
Ik kom even patseren met mijn 10 Mio.
Asteria heeft 10 Mio.
Fré is noob.![]()
vergeet niet al mijn nachtelijke farmvv's
you're my b*atch
"al mijn..".
Twee ofzo in de start.En dan nog sta ik boven je! Lololo
Jordi is een beest![]()
Dame mar ja!
Die is een lekker beest
Al plakt ze wel wat :x
Dame mar ja!
Die is een lekker beest
Al plakt ze wel wat :x