Mijlpalen

DeletedUser63918

Guest
Zakitakii:
Verslagen tegenstanders: 50.156.782 (1.)

Eerste die de 50mil verslagen tegenstanders gepasseerd is.
 

DeletedUser

Guest
Zakitakii:
Verslagen tegenstanders: 50.156.782 (1.)

Eerste die de 50mil verslagen tegenstanders gepasseerd is.

487660395


is nou niet bepaald om trots over te zijn
zeker niet als je rang 12 stond :p
 

DeletedUser63918

Guest
is nou niet bepaald om trots over te zijn
zeker niet als je rang 12 stond :p

Ben er ook niet trots over, althans speel er al lang niet meer. Laat mijn RL niet toe atm.

En voordat je me wegloper gaat noemen, ik heb zover ik kon altijd vv gedraaid als het nodig was ook op kapotte accounts.
Maar dit was wel weer genoeg, met jou een gesprek aan gaan is toch een onbegonnen zaak.
 

DeletedUser63918

Guest
Stacknoob? Lol, dat account heeft het met bijna alleen eigen def moeten doen tot zover ik weet een dag of 2 geleden.
 

DeletedUser65875

Guest
Wat is dit toch met de spelers op deze wereld?!

Ooh nee, jij gebruikt katapulten ... Vind ik niet leuk!
Ow fuck ... jij haalt mijlpaal door def te stacken in dorpen ... Vind ik niet leuk!

Wat mag er dan wel vraag ik me soms af :confused:
 

DeletedUser

Guest
Stacknoob? Lol, dat account heeft het met bijna alleen eigen def moeten doen tot zover ik weet een dag of 2 geleden.

lol alleen met eigen def tot 2 dagen geleden :p
Zaki krijgt overal def vandaan al sinds hij aangevallen word :p
 

DeletedUser63918

Guest
lol alleen met eigen def tot 2 dagen geleden :p
Zaki krijgt overal def vandaan al sinds hij aangevallen word :p

Nee. Sinds het begin van de aanvallen heeft KOV wat def gestudeerd, verder was alles met eigen def gehouden.
Als er volop stamdef beschikbaar was toen dan stond t account er ook beter voor..
 

DeletedUser

Guest
Nee. Sinds het begin van de aanvallen heeft KOV wat def gestudeerd, verder was alles met eigen def gehouden.
Als er volop stamdef beschikbaar was toen dan stond t account er ook beter voor..

lol wat lul je nou voor onzin.
Eerst geen stamdef tot 2 dagen terug dan opeens alleen kov.

Veel meer spelers hebben def gestuurd :p
de fout die tables maakt is dat ze def aanvragen voor dorpen die ze niet kunnen behouden.
Zo hebben we al een hoop def binnen zien komen van verschillende spelers.
 

DeletedUser

Guest
Yeeee alweer een stacknoob met een mijlpaal.

Je bent pas een idioot als je niet stackt of laat stacken.

Wat is dit toch met de spelers op deze wereld?!

Ooh nee, jij gebruikt katapulten ... Vind ik niet leuk!
Ow fuck ... jij haalt mijlpaal door def te stacken in dorpen ... Vind ik niet leuk!

Wat mag er dan wel vraag ik me soms af :confused:

Persoonlijk ben ik ook geen fan van kata's. Een klein deeltje op de verzamelplaats of muur is opzich niet zo erg, maar als ze op smid, boer of mijnen gaan dan vind ik dat wat zwakjes.
Het is ook al helemaal nutteloos als je frontdorpen gaat kata'en, want dan breek je je toekomstige dorpen af.
 

DeletedUser63918

Guest
lol wat lul je nou voor onzin.
Eerst geen stamdef tot 2 dagen terug dan opeens alleen kov.

Veel meer spelers hebben def gestuurd :p
de fout die tables maakt is dat ze def aanvragen voor dorpen die ze niet kunnen behouden.
Zo hebben we al een hoop def binnen zien komen van verschillende spelers.

Ik weet denk ik beter wat er op dat account gebeurde dan jij?
Bijna alle def ging op dat moment naar Stelvio. Zakitakii kon rekenen op:
[1-5-2014 21:21:30] -------: ik gok nog zo een 20 def dorpen over hier
Vanuit KOV en 5 vanuit Guno, guno is geen Tables lid dus dat is geen stamdef. En totaal 25 def dorpen.
Met de incommings dan op de dorpen van Zaki was dat 5 dorpen die gestackt werden door stam.

Laat me er nu weer eens dik naast zitten, omdat jij toch wel beter weet hoe het toen op dat account ging, dat het totaal 7 gestackte dorpen waren.

Verder was het kijken wat we zelf konden, maar op dat moment was er te weinig def vanuit Tables.
Kan best zijn dat het nu veel veranderd is, maar nogmaals ben gestopt dus geen idee.

Probleem is dat het in het begin 50% .Pi was tegen Zaki. Jullie maakten dankbaar gebruik van de lopende oorlog met N-S, tsjah, anders was het anders gegaan.
 

DeletedUser70435

Guest
Zaki heeft tot 2 dagen geleden geen stamdef gehad, enkel dat beetje wat TAOL al zei.
 

DeletedUser

Guest
Ik weet denk ik beter wat er op dat account gebeurde dan jij?
Bijna alle def ging op dat moment naar Stelvio. Zakitakii kon rekenen op:
[1-5-2014 21:21:30] -------: ik gok nog zo een 20 def dorpen over hier
Vanuit KOV en 5 vanuit Guno, guno is geen Tables lid dus dat is geen stamdef. En totaal 25 def dorpen.
Met de incommings dan op de dorpen van Zaki was dat 5 dorpen die gestackt werden door stam.

Laat me er nu weer eens dik naast zitten, omdat jij toch wel beter weet hoe het toen op dat account ging, dat het totaal 7 gestackte dorpen waren.

Verder was het kijken wat we zelf konden, maar op dat moment was er te weinig def vanuit Tables.
Kan best zijn dat het nu veel veranderd is, maar nogmaals ben gestopt dus geen idee.

Probleem is dat het in het begin 50% .Pi was tegen Zaki. Jullie maakten dankbaar gebruik van de lopende oorlog met N-S, tsjah, anders was het anders gegaan.

lol als je nooit dodge dan kom je inderdaad def tekort :p
Maar inderdaad weet ik het beter als jou.
lijkt me namelijk niet dat tables bewust .Pi gaat stacken in net overgenomen dorpen :p
Of zouden bijv comatoes en mice aan onze kant staan ??

En nogmaals hoe maken wij daar gebruik van als jullie met 5 man een aanval op .Pi hebben gedaan.
Ben je dan echt zo arrogant om te denken dat jullie zo goed zijn en geen tegenaanval zullen krijgen ??

En dan nog zo'n raar zintje je zou niet weten wat erna is gebeurd omdat je gestopt bent maar je komt wel met beweringen over wat erna gebeurd is.

Net zoals je amper iets wist over de aanval vanuit jullie kant en de spion vanaf jullie kant en ook met beweringen over kom die totaal niet kloppen.

Maar ben blij om te lezen dat jij er bij het begin van de aanval erop zat en ik dus nu weet wie die faalhaas is die op muur 0 door bleef deffen en dodgen was blijkbaar ook al te moeilijk.
En dan op het AF roepen dat jullie kwaliteit waren en zeggen wacht maar tot je de kern tegenkomt.
Nou geweldig ik ben de kern tegengekomen en jullie stellen me eigenlijk zwaar teleur
 

DeletedUser

Guest
.Pi heeft gewoon slim Tables aangepakt toen ze in oorlog waren met N-S. Daar stond ook bijna alle stamdef, enkel eigen def en KoV def stond er volgens mij. Daar is pas veel later verandering in gekomen. .Pi heeft de eerst move gemaakt. Nu zijn wij weer aan de beurt. Voorderest moet een def mijlpaal gehaald worden met stacks, als dat al slecht is hoe kan deze mijlpaal dan wel goed worden behaald :p
 
Bovenaan