Mijlpalen

Reactiescore
2.303

DeletedUser66265

Guest
en weer 72 op 1/2 seconde getimede inc :p

D maakt er wel werk van zeg ^^
 

DeletedUser66265

Guest
Alle credits naar De penno

Nja, ik was eerlijk gezegt wel verbaast dat alweer alles getimed werd.
Kost in mijn ogen redelijk veel moeite terwijl het resultaat niet super is.

Maar.. aangezien mjnd geinternd word, dat betekent dat jij al hun aanvallen hebt verstuurt of?
 

DeletedUser

Guest
Nja, ik was eerlijk gezegt wel verbaast dat alweer alles getimed werd.
Kost in mijn ogen redelijk veel moeite terwijl het resultaat niet super is.

Maar.. aangezien mjnd geinternd word, dat betekent dat jij al hun aanvallen hebt verstuurt of?

Ze hebben 187k eenheden verslagen, wss 75% eigen def.
Je hoeft geen rekenwonder te zijn, om te beseffen dat Mentally dit niet blijft trekken he ;)
Zeker gezien MTDKW ook front krijgt.
 

DeletedUser66265

Guest
Ze hebben 187k eenheden verslagen, wss 75% eigen def.
Je hoeft geen rekenwonder te zijn, om te beseffen dat Mentally dit niet blijft trekken he ;)
Zeker gezien MTDKW ook front krijgt.

Juah, alleen bouwt mijn deff sneller op dan hun off, en aangezien de vvdd ook vrij hoog staat betekent dat dat er flink wat clears van de penno zijn gesneuveld.

En we krijgen zeker met katze ook front, maar de vorige aanval van mjnd met 50 edels&dumps kan niet nog een keer gebeuren aangezien het een intern is, dus katze erbij zal dat wel compenseren maar niet veel erger maken.

En bedoel je dat ik voor 75% heb gedefft met eigen deff of dat 75% van mijn eigen deff dood is?
Dat laatste is namelijk zeer zeker niet waar.

Ik weet eigenlijk wel zeker dat je dit snapt, maar lees toch nog maar even dit door.
Tuurlijk gaat het niet in ieder geval op, maar daar heb ik zo mijn redenen op. Daarnaast is deze wereldsnelheid ook anders, maar het princiepe blijft hetzelfde.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Juah, alleen bouwt mijn deff sneller op dan hun off, en aangezien de vvdd ook vrij hoog staat betekent dat dat er flink wat clears van de penno zijn gesneuveld.

Geloof jij nu jezelf? :D Of heb jij allen 20% vlaggen? Want dan nog bouwen clears sneller dan def.

En we krijgen zeker met katze ook front, maar de vorige aanval van mjnd met 50 edels&dumps kan niet nog een keer gebeuren aangezien het een intern is, dus katze erbij zal dat wel compenseren maar niet veel erger maken.

Je zult nu van 2 zijden bestookt worden door actieve edelaars, en niet vanop afstand alles kunnen regelen.

En bedoel je dat ik voor 75% heb gedefft met eigen deff of dat 75% van mijn eigen deff dood is?
Dat laatste is namelijk zeer zeker niet waar.
Voor 75% gedeffed. Of het eigen def is, weet ik niet. Maar met dorpjes waar muur naar 0 gaat na 4 edelclears, lang zal je dat niet uithouden ;). En even kijken welke gekken jij gaat vinden die telkens hun def naar jou sturen, om die toch afgeslacht te zien.

Ik weet eigenlijk wel zeker dat je dit snapt, maar lees toch nog maar even dit door.
Tuurlijk gaat het niet in ieder geval op, maar daar heb ik zo mijn redenen op. Daarnaast is deze wereldsnelheid ook anders, maar het princiepe blijft hetzelfde.

Dus jij denkt dat die def het langer zal houden dan de off van De penno? Werkelijk? Ik had je dan toch iets slimmer geacht. Zoals je ziet wordt dat defdorp bijna geheel afgeslacht, en is er op de volgende clear barweinig verlies. Jij kunt het rekensommetje ook wel maken he ;). Als je zo door deffed, zul je dit verliezen. Of Katze er nu bijkomt of niet. Je verliezen tov De Penno zijn te groot om degelijk te deffen.
 

DeletedUser66265

Guest
Geloof jij nu jezelf? :D Of heb jij allen 20% vlaggen? Want dan nog bouwen clears sneller dan def.
zucht, is kruisdeff tegenwoordig zo lastig om te snappen? 1/7 deff dorp moet ik 7 x opbouwen, dat gaat nog steeds sneller dan een hele clear, no matter what.


Je zult nu van 2 zijden bestookt worden door actieve edelaars, en niet vanop afstand alles kunnen regelen.

Daar tegenover staat dat ik niet meer 50 edelclears op me gedumpt krijg van een intern speler, zoiets is namelijk behoorlijk pijnlijk.

Voor 75% gedeffed. Of het eigen def is, weet ik niet. Maar met dorpjes waar muur naar 0 gaat na 4 edelclears, lang zal je dat niet uithouden ;). En even kijken welke gekken jij gaat vinden die telkens hun def naar jou sturen, om die toch afgeslacht te zien.
tja, als je al 12 dorpen gerecapt hebt zul je af en toe keuzes moeten maken. Je kan beter af en toe wat extra kostbaardere deff verliezen dan een heel dorp, want als je iedere keer hele dorpen verliest..
Daarnaast komt dan nogmaals kruisdeff om de hoek kijken, ik raad je toch nogmaals aan om die link te bekijken in mijn vorige post;)


Dus jij denkt dat die def het langer zal houden dan de off van De penno? Werkelijk? Ik had je dan toch iets slimmer geacht. Zoals je ziet wordt dat defdorp bijna geheel afgeslacht, en is er op de volgende clear barweinig verlies. Jij kunt het rekensommetje ook wel maken he ;). Als je zo door deffed, zul je dit verliezen. Of Katze er nu bijkomt of niet. Je verliezen tov De Penno zijn te groot om degelijk te deffen.
owh, als de penno/D zo doorgaat weet ik zeker van wel, echter weet ik niet wat er nu bij jullie op de plnning staat.
Zoo woehoe, je hebt een kruisdeff deff dorp afgeslacht, wel played mate. Dan nog steeds is mijn opbouw tijd korter, en zoals ik hierboven aanhaalde moet je sommige verliezen maar voor lief nemen, zeker ls je de nodige stacks niet hebt.
Als ik zo door deff zal ik dit verliezen? Als jullie zo door blijven aanvallen zullen jullie niet winnen lijkt mij eerder.
Je probeert het weer lekker in je voordeel te draaien ^^
 

DeletedUser50691

Guest
Code:
Prestatie mijlpalen

Velden (Level 3) 

Je hebt als eerste 25.000.000 vijandelijke eenheden overwonnen

Ik wil hier graag me ouders voor bedanken me stam natuurlijk ook en in het bijzonder .Pi zonder jullie was dit nooit gelukt!!

Dus bij deze dan maar Hartelijk dank!!! en op nog een hoop mooi dance moves :D
 

DeletedUser

Guest
Code:
Prestatie mijlpalen

Velden (Level 3) 

Je hebt als eerste 25.000.000 vijandelijke eenheden overwonnen

Ik wil hier graag me ouders voor bedanken me stam natuurlijk ook en in het bijzonder .Pi zonder jullie was dit nooit gelukt!!

Dus bij deze dan maar Hartelijk dank!!! en op nog een hoop mooi dance moves :D

Ik blijf het toch jammer vinden dat een dergelijke award veel makkelijker te halen valt met ODD dan met ODA.
Het is een award waar veel spelers op jagen omdat het als prestigieus mag worden beschouwd, en ik vindt stacken niet echt een hele bijzondere prestatie.
In mijn ogen mag er nagedacht worden om de ODD te halveren, waardoor de aanvallers toch een iets grotere kans hebben. Helaas zal dit natuurlijk niet meer kunnen worden toegepast op deze wereld.

Ondanks dit alles wil ik de bespelers van DaCapital toch feliciteren.
 

DeletedUser57683

Guest
Ik blijf het toch jammer vinden dat een dergelijke award veel makkelijker te halen valt met ODD dan met ODA.
Het is een award waar veel spelers op jagen omdat het als prestigieus mag worden beschouwd, en ik vindt stacken niet echt een hele bijzondere prestatie.
In mijn ogen mag er nagedacht worden om de ODD te halveren, waardoor de aanvallers toch een iets grotere kans hebben. Helaas zal dit natuurlijk niet meer kunnen worden toegepast op deze wereld.

Ondanks dit alles wil ik de bespelers van DaCapital toch feliciteren.

Mooier is om gewoon de Velden Award op te delen.
In zowel ODD als ODA i.p.v. in beide
 

DeletedUser50691

Guest
Ik blijf het toch jammer vinden dat een dergelijke award veel makkelijker te halen valt met ODD dan met ODA.
Het is een award waar veel spelers op jagen omdat het als prestigieus mag worden beschouwd, en ik vindt stacken niet echt een hele bijzondere prestatie.
In mijn ogen mag er nagedacht worden om de ODD te halveren, waardoor de aanvallers toch een iets grotere kans hebben. Helaas zal dit natuurlijk niet meer kunnen worden toegepast op deze wereld.

Ondanks dit alles wil ik de bespelers van DaCapital toch feliciteren.

thnx
 
Bovenaan