DeletedUser63918
Guest
lol als je nooit dodge dan kom je inderdaad def tekort
Maar inderdaad weet ik het beter als jou.
lijkt me namelijk niet dat tables bewust .Pi gaat stacken in net overgenomen dorpen
Of zouden bijv comatoes en mice aan onze kant staan ??
En nogmaals hoe maken wij daar gebruik van als jullie met 5 man een aanval op .Pi hebben gedaan.
Ben je dan echt zo arrogant om te denken dat jullie zo goed zijn en geen tegenaanval zullen krijgen ??
En dan nog zo'n raar zintje je zou niet weten wat erna is gebeurd omdat je gestopt bent maar je komt wel met beweringen over wat erna gebeurd is.
Net zoals je amper iets wist over de aanval vanuit jullie kant en de spion vanaf jullie kant en ook met beweringen over kom die totaal niet kloppen.
Maar ben blij om te lezen dat jij er bij het begin van de aanval erop zat en ik dus nu weet wie die faalhaas is die op muur 0 door bleef deffen en dodgen was blijkbaar ook al te moeilijk.
En dan op het AF roepen dat jullie kwaliteit waren en zeggen wacht maar tot je de kern tegenkomt.
Nou geweldig ik ben de kern tegengekomen en jullie stellen me eigenlijk zwaar teleur
Was in het begin wel gedodged wat moest. En je wist in het begin niet waar het over ging, want toen was er niets zwaar gestackt laat staan dat er van veel spelers def kwam.
Ik kom met wat ik weet en meekrijg nu.
Ik wist daar amper iets van, dat klopt? Ik reeg van M. te horen maak ons maar klaar we krijgen massa, ging niet door uiteindelijk. Dus klopt gewoon wat ik zeg?
Ik heb echt weinig gedeffed, als je mijn tijden wist waarop ik kon zou je weten dat ik in weekenden amper online was. Heb de vrijdag alles hernoemd naar wat er moest gebeuren etc. Was daarvoor ook al minder actief, maar nadat ik vanuit het ziekenhuis hoorde wat er nu precies met een van mijn familieleden was stopte ik helemaal.
Vandaar dat ik flink baal wat er gebeurd is, heb het puur te druk met mijn familie te helpen wat voor gaat. (Nee geen smoesje..) Stam heeft zijn best gedaan om het account te houden, wat mislukte.
Mooi toch? Dan is binnen 3 dagen heel Tables door jou weggeedeld! Succes! Edels zat daar.