Meningen over W7 ;)

DeletedUser

Guest
Jammer hoor, dit zo weer...
Een buitenstaander zou de indruk krijgen dat W 7 een broeinest van kibbelende pubers is, terwijl het gewoon een ontzettende leuke speelwereld is.
 

DeletedUser

Guest
'k ben al een paar keren op een andere wereld begonnen maar al evenveel keren ermee gestopt omdat w7 te leuk is en ook teveel tijd vraagt als je onder vuur ligt.... ik verlies dorpen bij de vleet maar we zien wel waar het schip strandt.... er kan nog veel gebeuren en veel veranderen op w7.....
 

DeletedUser42482

Guest
Jammer hoor, dit zo weer...
Een buitenstaander zou de indruk krijgen dat W 7 een broeinest van kibbelende pubers is, terwijl het gewoon een ontzettende leuke speelwereld is.

PARRA,

Mooi bericht voor de spelers van w7!

Op 1 speler na en jullie mogen raden wie:D

Een deel dat ik dan maar zal verklappen: KI.G W.AT!
 

DeletedUser1435

Guest
Beste Blend die zwans zit bij CN genaamd aicaramba, hij weet verdomst goed dat ik hem al voor Arie zijn overlijden niet aanviel want laatste aanvallen waren gestuurd door mij op 01-08.aicaramba is zo respectloos geweest om zelf op de dag van crematie aanvallen te sturen dus wie is dan een zwans?

Je hebt toch veel lef als je dit doet en dit zegt toch veel over iemand ook al is het een spel maar ieder account is bezet door een echt persoon en als je zo in een spel doet zegt dit genoeg over de persoon die op het account van aicaramba zit.

Kijk eerst naar jullie eigen stamleden ipv naar Staffy.

Grt, Bull

je moet je wel bij de feiten houden he.

Ik moest al mijn clears alvast dodgen, en wat is daarvoor de beste manier?
jawel. gewoon op de vijand storten. zo doen ze goed dienst.

dus wederom de schuld van je stamgenootjes + vriendjes.
 
Reactiescore
0
Beste Blend die zwans zit bij CN genaamd aicaramba, hij weet verdomst goed dat ik hem al voor Arie zijn overlijden niet aanviel want laatste aanvallen waren gestuurd door mij op 01-08.aicaramba is zo respectloos geweest om zelf op de dag van crematie aanvallen te sturen dus wie is dan een zwans?

Je hebt toch veel lef als je dit doet en dit zegt toch veel over iemand ook al is het een spel maar ieder account is bezet door een echt persoon en als je zo in een spel doet zegt dit genoeg over de persoon die op het account van aicaramba zit.

Kijk eerst naar jullie eigen stamleden ipv naar Staffy.

Grt, Bull

ik verwijs je naar topic normen en waarden en lees het bericht eens goed dat is geschreven op 8 augustus 2010, 20:58 !!!!!!!!!
 

DeletedUser

Guest
Jammer dat jullie niet één topic zonder moddergooien kunnen.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het eigenlijk vrij zielig dat jullie het overlijden van een persoon moeten gebruiken om CN mee af te kraken. Lijkt me dat deze jongen wel het respect verdient om iig niet gebruikt te worden als onderdeel van propaganda op een fucking spelletje..

Jullie moeten ook niet vergeten dat dit spel totaal niets te maken heeft met het echte leven, als je rekening zou houden met wat er allemaal gebeurt daar...zou je vrij weinig actie hebben. Vergeet niet dat er veel mensen zo ver gaan om zaken te verzinnen om hiermee hun voordeel te behalen op tw. (niet dat dat hier het geval is)

Verder is w7 de leukste wereld waar ik op gespeeld heb :)
 

DeletedUser17372

Guest
Ik vind het eigenlijk vrij zielig dat jullie het overlijden van een persoon moeten gebruiken om CN mee af te kraken. Lijkt me dat deze jongen wel het respect verdient om iig niet gebruikt te worden als onderdeel van propaganda op een fucking spelletje..

Jullie moeten ook niet vergeten dat dit spel totaal niets te maken heeft met het echte leven, als je rekening zou houden met wat er allemaal gebeurt daar...zou je vrij weinig actie hebben. Vergeet niet dat er veel mensen zo ver gaan om zaken te verzinnen om hiermee hun voordeel te behalen op tw. (niet dat dat hier het geval is)

Verder is w7 de leukste wereld waar ik op gespeeld heb :)

why not start again op W7 bro :D
 

DeletedUser42482

Guest
Hij komt wel terug, begint hem nu wel ondertussen te kriebelen :D
 

DeletedUser

Guest
Maar dan niet in CN, geen zin om nog meer met What in 1 stam te zitten, hij is de enige negatieve factor binnen W7 :(
 

DeletedUser42482

Guest
Voor de mensen die het nog niet weten! CORNADO HEKS, de speler die hierboven spreekt,
die is gestopt omdat ik hem heb laten zakken op de what studie:D
 

DeletedUser

Guest
What ssssst laat ze maar denken jij bent nog steeds mijn held ( sorry revo (K) )

W7 is idd een leuke wereld enige jammerlijke is dat er hier veel rare propagande middelen zijn gebruikt. Zie hacken en zelfs iemands overlijden.

Ik heb veel plezier gehad op w7 al was mijn beste tijd tog in FearUS en begin Exe.
 

DeletedUser25273

Guest
...en anders is er nog wel een stukje over van je voormalige account....:p:D:D
 

DeletedUser42482

Guest
What ssssst laat ze maar denken jij bent nog steeds mijn held ( sorry revo (K) )

W7 is idd een leuke wereld enige jammerlijke is dat er hier veel rare propagande middelen zijn gebruikt. Zie hacken en zelfs iemands overlijden.

Ik heb veel plezier gehad op w7 al was mijn beste tijd tog in FearUS en begin Exe.

Ja ik ben een knaller ik weet het :D
 
Bovenaan