Meningen over W7 ;)

DeletedUser

Guest
Hehe weet nog in Cure tijd tegen InS. Jij wou enkel aanval maken en geen def :rolleyes: dus was je afhankelijk van os.

Is dat dan niet zwak? :rolleyes: Zo eigenwijs zijn en daarvoor de stam laten lijden :D

Je weet totaal niet waar je over praat en wat de achterliggende oorzaak daarvan was.
 

DeletedUser42482

Guest
Je weet toch wel dat het niet Youp van 't Hek is he?

Ik bedoel Rust is een overtrokken woord, helemaal op W7. Wie heeft er nou rust op W7?

Vertel mij wat, ik ken w7 als de beste! Zoals ik al zei ik, heb inzage op elke forum van w7.:D

Overal duiken mijn ridders op!
 

DeletedUser41379

Guest
Haha yoopie ik weet heel goed dat alles.

Waarom? Omdat ik je leider was :rolleyes:
 

DeletedUser16768

Guest
Vertel mij wat, ik ken w7 als de beste! Zoals ik al zei ik, heb inzage op elke forum van w7.:D

Overal duiken mijn ridders op!

Ow ik ga nieuw accountje aanmaken in me solo-stam en daar kom je dan niet op.
 

DeletedUser

Guest
Haha yoopie ik weet heel goed dat alles.

Waarom? Omdat ik je leider was :rolleyes:

Ik was eerst moraalbreker voor buurman42. En heb toen dorpen weggegeven omdat ik anders te veel punten zou hebben. En toen werd ik aangevallen. En op dat moment stopte buurman met TW en stond ik er dus heel zwak voor. Daarna ben ik tijdje gestopt en toen ben ik weer gaan spelen omdat ik het TW een beetje miste. En nu is alles weer op orde. Dus ik snap sowieso niet waarom je van die ouwe koeien onnodig uit de sloot haalt.
 

DeletedUser41379

Guest
@Yoopie

Omdat je over andere mensen begint, terwijl je zelf ook nie veel beter hebt gedaan in Cure. En je had tijd zat daarna om def aan te maken, ik weet meer dan je denkt :)
 

DeletedUser

Guest
@Yoopie

Omdat je over andere mensen begint, terwijl je zelf ook nie veel beter hebt gedaan in Cure. En je had tijd zat daarna om def aan te maken, ik weet meer dan je denkt :)

Je doet net alsof ik daar zeeen van dorpen heb verloren??

en ik begon over andere mensen omdat andere mensen over andere mensen begonnen terwijl ze zelf niet veel beter hebben gedaan.
 

DeletedUser

Guest
Je doet net alsof ik daar zeeen van dorpen heb verloren??

en ik begon over andere mensen omdat andere mensen over andere mensen begonnen terwijl ze zelf niet veel beter hebben gedaan.

Barry zei dat jij zei dat ik dik was.
 

DeletedUser

Guest
Hou echt alsjeblieft je bek dicht, Stafford doet tenminste haar best!! Jij doet niks! Jij bent een vliegje vergeleken met haar.


Echt waar? En dit is echt niet de eerste hoor...

Van: Skandalie
Herkomst: ***Skandalies*** (464|846) C84
Aan: Comatauz
Doel: ***** (772|486) C47

Eenheden:

0 20664 0





Verdediger: Comatauz
Doel: ***** (772|486) C47

Aantal: 0 20664 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 0 20664 0
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser42482

Guest
Voordat jullie nog meer onzin gaan uitkramen!

Ik ben dus de eind baas:bijl:
 
Bovenaan