Meningen over W7 ;)

DeletedUser

Guest
Zoals de titel al zegt kan je hier je mening geven over W7.
Zo kan je bijvoorbeeld onder andere zeggen wat je van de activiteit in W7.

Zelf vind ik dat er genoeg activiteit is, aangezien W7 toch wel echt de oorlog wereld is. De ODA en ODD van sommige spelers liggen daarom ook erg hoog. Wel ben ik ontevreden over de manier waarop verschillende spelers/stammen met elkaar omgaan. Al het moddergooien zorgt er vaak voor dat een moderator moet ingrijpen.
 

DeletedUser10794

Guest
op géén één andere wereld heb ik nog nooit zoveel fun gehad,
het moddergegooi vind ik heerlijk en hoe de confrontaties beginnen vind ik toch altijd anders dan anders.

jammer genoeg wordt het moddergegooi soms te erg, en het zondebokje is meestal toch CN :eek:

haha verder super aktieve wereld alles draait snel en de aktie word alleen maar opgevoerd:D
 

DeletedUser

Guest
Ik vind W7 nog steeds errrrg leuk.
We genieten hier nog met volle teugen.
Zelfs hier in het saaie westen ;)

Ik vind de sfeer in het algemeen wel een stuk minder.
Veel dingen op het forum vind ik ronduit schofterig soms.
Gelukkig is dat aan onze kant een stuk beter.
En kunnen we zelfs met een lolletje dorpen van elkaar pakken zoals het hoort.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik vind het een geweldige wereld! gaat goed snel en veel activiteit. vind het wel jammer dat er weinig over W7 in het weekblad staan :(
 

DeletedUser

Guest
ik vind het een geweldige wereld! gaat goed snel en veel activiteit. vind het wel jammer dat er weinig over W7 in het weekblad staan :(

Dat is inderdaad wel jammer. Elke week kijk ik even op het weekblad met de hoop dat er een W7 artikel is :)
 

DeletedUser

Guest
Heel toffe en aanvallende wereld. :) Vooral de oorlog tussen CN & Only.

Maar inderdaad wel jammer dat er zelden tot nooit een artikel is. :(
 

DeletedUser

Guest
heb vandaag aan dannyverbiest gevraagd of hij nog is zo'n artikeltje wil schrijven.

het zou mij plezieren.
 

DeletedUser14103

Guest
Zoals velen mij al voor waren is W7 inderdaad een aangename wereld qua oorlogvoering.

Harde, grote en felle oorlogen op vele gebieden. Snelle wereld wat zorgt voor een hoge ODD & ODA en heel veel geweld. Niet dat ik op veel andere werelden gespeeld hebt, maar W7 is volgens mij wel de wereld bij uitstek voor gameplay :)

Het moddergooien is inderdaad een negatief puntje, maar dat hoeft niet. Het is een deel van het spel en zolang het beschaafd blijft vind ik het wel goed.
Helaas is het de laatste tijd wat veel van de andere kant geweest, maar dat bederft de pret hier niet.

Blend for president!
 

DeletedUser10794

Guest
Er mag inderdaad wel weer eens een artikel over w7 komen. Hier gebeurt ongetwijfelt toch wel het meest:D
 

DeletedUser1435

Guest
Jup, was wel eens nodig dat ze je de mond snoerden. ^^

goh ja. en jij loopt dapper te doen onder een anoniem account.

of ben je 1 van de aanvallers? danzou ik ook graag anoniem blijven. 150+ miljoen tegen 6..

dat is een 25 dorpen op 1.

ik kan ook nog wel een spelertje oprollen met 20 dorpjes xD
 
Bovenaan