Meningen over W7 ;)

DeletedUser

Guest
Het is alleen enorm zielig dat door de zwans die Staffy (OAD) verkoopt een heel aantal stammen plots aanvallen gaan versturen.
Het is niet alleen zielig van haar, maar ook van de andere stammen/spelers om achter haar te kruipen.

Ik kan je met 200% zekerheid zeggen dat zij in de fout gegaan is dus al de mensen die nu achter haar kruipen gaan evengoed in fout. En dat jullie dan trots zijn tsjah. Nog meer zielig zeker?

Zoals de spotprent al aangaf:
Sommige mensen zoeken gewoon dingen om CN mee zwart te maken en als ze die niet vinden dan verzinnen ze maar wat. Dat is het jammerlijke deel van W7.
Vecht het uit op TW zoals het hoort, ipv hier op het forum of achterbakse pm's rond te sturen met leugens.

- Play the game, Cut the crap -

Sorry hoor, maar volgens mij hoort dit hier niet thuis, kan er nu gewoon over W7 gepraat worden???

Waarom nu toch weer Blend!!!!!!!!!!!!!!

Verder is W7 een top wereld, vele leuke vrienden aan overgehouden.
 

DeletedUser45560

Guest
Het is alleen enorm zielig dat door de zwans die Staffy (OAD) verkoopt een heel aantal stammen plots aanvallen gaan versturen.
Het is niet alleen zielig van haar, maar ook van de andere stammen/spelers om achter haar te kruipen.

Ik kan je met 200% zekerheid zeggen dat zij in de fout gegaan is dus al de mensen die nu achter haar kruipen gaan evengoed in fout. En dat jullie dan trots zijn tsjah. Nog meer zielig zeker?

Zoals de spotprent al aangaf:
Sommige mensen zoeken gewoon dingen om CN mee zwart te maken en als ze die niet vinden dan verzinnen ze maar wat. Dat is het jammerlijke deel van W7.
Vecht het uit op TW zoals het hoort, ipv hier op het forum of achterbakse pm's rond te sturen met leugens.

- Play the game, Cut the crap -

Dacht dat jullie niet meer met modder wilden gooien ??

En dat caramba nu de volle laag krijgt .... Dit was al lang op voorhand georganiseerd. Alleen wie de bal kaatst, kan hem terugverwachten. En dan moet je niet beginnen huilen als dit gebeurd. En verder is iedereen nog altijd vrij om aanvallen te sturen. Dat heeft hij vorige week toch bewezen. Dus dat hij nu niet komt huilen. Bezint eer je begint.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1435

Guest
ik ga mijn eigen stam oprichten

dan mag ik een topic openen.

Ik vs oad only en tsg
 

DeletedUser

Guest
Leuke wereld, speel er nog maar pas, maar vindt het de leukste wereld tot nu toe
 

DeletedUser41379

Guest
Waarom word elk topic besmet met alweer dat onderwerp, stop eens met zeiken =OAD= en CN. Ik zit in CN, erg naar me zin maar heb echt geen zin in moddergooi. Stop gewoon en vecht het ingame uit.
 

DeletedUser14103

Guest
Sorry hoor, maar volgens mij hoort dit hier niet thuis, kan er nu gewoon over W7 gepraat worden???

Waarom nu toch weer Blend!!!!!!!!!!!!!!

Verder is W7 een top wereld, vele leuke vrienden aan overgehouden.

Dacht dat jullie niet meer met modder wilden gooien ??

En dat caramba nu de volle laag krijgt .... Dit was al lang op voorhand georganiseerd. Alleen wie de bal kaatst, kan hem terugverwachten. En dan moet je niet beginnen huilen als dit gebeurd. En verder is iedereen nog altijd vrij om aanvallen te sturen. Dat heeft hij vorige week toch bewezen. Dus dat hij nu niet komt huilen. Bezint eer je begint.


Hoezo dit hoort hier niet thuis? Ik quote een stuk van wat ik gezegd heb en waarop jullie dus reageren dat dit niet thuis hoort:
Blend zei:
Sommige mensen zoeken gewoon dingen om CN mee zwart te maken en als ze die niet vinden dan verzinnen ze maar wat. Dat is het jammerlijke deel van W7.

Dit topic heet "Meningen over W7" en ik zeg mijn mening... of heette dit topic "Meningen over W7, behalve die van Blend"? :rolleyes:

Dus kruip wat verder in jullie schulp aub...
 

DeletedUser

Guest
Het is alleen enorm zielig dat door de zwans die Staffy (OAD) verkoopt een heel aantal stammen plots aanvallen gaan versturen.
Het is niet alleen zielig van haar, maar ook van de andere stammen/spelers om achter haar te kruipen.

Ik kan je met 200% zekerheid zeggen dat zij in de fout gegaan is dus al de mensen die nu achter haar kruipen gaan evengoed in fout. En dat jullie dan trots zijn tsjah. Nog meer zielig zeker?

Zoals de spotprent al aangaf:
Sommige mensen zoeken gewoon dingen om CN mee zwart te maken en als ze die niet vinden dan verzinnen ze maar wat. Dat is het jammerlijke deel van W7.
Vecht het uit op TW zoals het hoort, ipv hier op het forum of achterbakse pm's rond te sturen met leugens.

- Play the game, Cut the crap -



Blend, het aanvalsplan voor caramba lag al klaar voor dat hele gedoe.

en ik vind het ook betreurend dat je altijd maar denkt dat iedereen jullie aanvalt door =OAD=, dat is echt niet zo. Toen jullie die inS leden binnenhaalden wist je dat je extra vijanden binnen nam. Daar komt nog eens bij dat voor het gedoe rondom OAD en CN, TSG. CN al aanviel. Dit viel misschien niet zo op als bij aicaramba omdat camel de stam uit was geknikkerd. Dus jij maakt nu ook =OAD= zwart met leugens.
 

DeletedUser

Guest
Superwereld, veel actie. Waarvoor CN toch wel een dikke pluim verdient door de gang erin te houden. Leden aan te nemen zodat de activiteit gewaarborgd blijft zonder dat we met zijn allen barbaren moesten gaan ruimen.

Only bedankt dat jullie ook zo goed hebben meegewerkt om die gang erin te houden. Markie toppertje 1e klas om het toch maar vol te blijven houden.

En wij blijven rustig doorgaan met dit alles. Hoe meer actie hoe meer lol. :D


Negativiteit is zeker makkelijker te lezen dan een een positief stukje. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Mijn mening, boeiend dat ze met 4 stammen ons aanvallen, dat is het spel dus kan je verwachten
Geeft ons alleen maar meer edelruimte of als het slecht gaat meer edels:p

Moddergooien op het W7 AF, tja blijkt bij het spel te horen blijkbaar, kan alleen zeggen dat er als er 2 ruzie hebben, 2 de schuld hebben
Het is niet steeds 1 kant maar het zijn beide kanten wil ik dus zeggen

Spelsnelheid en OD van W7 weet ik niet veel vanaf, dit is mijn 1e en enigste wereld dus ben dit gewend

Over de andere stammen weet ik niet al te veel, op wat speelkwaliteiten na van wat spelers, maar Only doet het goed
Over CN, super groep, we blijven overeind en groeiend en spelen met plezier en stamgevoel
Behalve What, die blijft helaas maar terugkomen, zelfs met die koeienbel om zijn nek :p :)
 

DeletedUser

Guest
Het is alleen enorm zielig dat door de zwans die Staffy (OAD) verkoopt een heel aantal stammen plots aanvallen gaan versturen.
Het is niet alleen zielig van haar, maar ook van de andere stammen/spelers om achter haar te kruipen.


Ik kan je met 200% zekerheid zeggen dat zij in de fout gegaan is dus al de mensen die nu achter haar kruipen gaan evengoed in fout. En dat jullie dan trots zijn tsjah. Nog meer zielig zeker?

Zoals de spotprent al aangaf:
Sommige mensen zoeken gewoon dingen om CN mee zwart te maken en als ze die niet vinden dan verzinnen ze maar wat. Dat is het jammerlijke deel van W7.
Vecht het uit op TW zoals het hoort, ipv hier op het forum of achterbakse pm's rond te sturen met leugens.

- Play the game, Cut the crap -

Beste Blend die zwans zit bij CN genaamd aicaramba, hij weet verdomst goed dat ik hem al voor Arie zijn overlijden niet aanviel want laatste aanvallen waren gestuurd door mij op 01-08.aicaramba is zo respectloos geweest om zelf op de dag van crematie aanvallen te sturen dus wie is dan een zwans?

Je hebt toch veel lef als je dit doet en dit zegt toch veel over iemand ook al is het een spel maar ieder account is bezet door een echt persoon en als je zo in een spel doet zegt dit genoeg over de persoon die op het account van aicaramba zit.

Kijk eerst naar jullie eigen stamleden ipv naar Staffy.

Grt, Bull
 

DeletedUser42482

Guest
Ik heb net met modder lopen gooien!:D

Me broek is echt vies geworden :eek:

@ROJAL GOJAL!

Jij zit in CN maar zal alvast 1 ding duidelijk maken, je gaat eraan.:mad:
 

DeletedUser14103

Guest
Beste Blend die zwans zit bij CN genaamd aicaramba, hij weet verdomst goed dat ik hem al voor Arie zijn overlijden niet aanviel want laatste aanvallen waren gestuurd door mij op 01-08.aicaramba is zo respectloos geweest om zelf op de dag van crematie aanvallen te sturen dus wie is dan een zwans?

Je hebt toch veel lef als je dit doet en dit zegt toch veel over iemand ook al is het een spel maar ieder account is bezet door een echt persoon en als je zo in een spel doet zegt dit genoeg over de persoon die op het account van aicaramba zit.

Kijk eerst naar jullie eigen stamleden ipv naar Staffy.

Grt, Bull

Er is net een topic van 8 bladzijden lang geweest waar we alles in geuren en kleuren hebben uitgelegd en nu komt jij opnieuw met hetzelfde verhaal zoals alle OAD'ers hier al zitten klagen hebben.
Aangezien het vorige topic gesloten en verwijderd is zal ik dan ook niet opnieuw zeggen waarom wat gebeurd is.
 

DeletedUser

Guest
Beste Blend die zwans zit bij CN genaamd aicaramba, hij weet verdomst goed dat ik hem al voor Arie zijn overlijden niet aanviel want laatste aanvallen waren gestuurd door mij op 01-08.aicaramba is zo respectloos geweest om zelf op de dag van crematie aanvallen te sturen dus wie is dan een zwans?

Je hebt toch veel lef als je dit doet en dit zegt toch veel over iemand ook al is het een spel maar ieder account is bezet door een echt persoon en als je zo in een spel doet zegt dit genoeg over de persoon die op het account van aicaramba zit.

Kijk eerst naar jullie eigen stamleden ipv naar Staffy.

Grt, Bull

Behalve What, die blijft helaas maar terugkomen, zelfs met die koeienbel om zijn nek :p :)

Geen oude whatjes uit de sloot halen..:D
 

DeletedUser14103

Guest
Blend, het aanvalsplan voor caramba lag al klaar voor dat hele gedoe.

en ik vind het ook betreurend dat je altijd maar denkt dat iedereen jullie aanvalt door =OAD=, dat is echt niet zo. Toen jullie die inS leden binnenhaalden wist je dat je extra vijanden binnen nam. Daar komt nog eens bij dat voor het gedoe rondom OAD en CN, TSG. CN al aanviel. Dit viel misschien niet zo op als bij aicaramba omdat camel de stam uit was geknikkerd. Dus jij maakt nu ook =OAD= zwart met leugens.

Ik geloof wel dat de aanval al klaar lag en heb er ook geen problemen mee. Tribal Wars is oorlogvoeren en dat is aanvallen en verdedigen.
Alleen is het zo dat er zoveel voortvloeit uit dat praatjesverkoop van sommige spelers (heb al vele pm's gelezen die de moeite waard zijn) dat je soms anders begint te denken. En de aanval op aicaramba is nu wel heel toevallig hé :)

Maareh... ok geen discussie meer. Aanval was al gepland -> back on topic.
 

DeletedUser

Guest
yoopie pure op 01.08. om 11:59 uur
eey, bluekiller en staffy zijn ook nog steeds flink bezig met aicaramba, bluekiller zei dat ze doorgingen tot ie weg was.

Louisboy0 op 01.08. om 12:53 uur
Oke, Das mooi dat ie zo zwaar onder vuur ligt want dan moet die gaan kiezen welke kant hij al zijn defence heen gaat sturen. En wij kunnen hard toeslaan :)

yoopie pure op 02.08. om 14:22 uur
eugene doet mee. ik heb alle dorpen geclaimed die ik pak. jij pakt alles er links van en eugene alles er rechts van.

en de 4e van augustus was Arie helaas overleden
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan