Meningen over W7 ;)

DeletedUser

Guest
nogmaals. ik zeg nergens dat ik een pro ben.

ik ben een kleine noob. maa beter een speler die naar zijn stand leeft dan 1tje met 22 miljoen die bij een massa aanval zakt tot bijv 13/14 miljoen. Ik ga niet veel meer zakken nu en zelfs stijgen :cool:

Hou echt alsjeblieft je bek dicht, Stafford doet tenminste haar best!! Jij doet niks! Jij bent een vliegje vergeleken met haar.
 

DeletedUser

Guest
Hou echt alsjeblieft je bek dicht, Stafford doet tenminste haar best!! Jij doet niks! Jij bent een vliegje vergeleken met haar.

Wat doe je stoer. Stafford doet geen drol, ze heeft zelfs OS van Only nodig en dat helpt haar nog niet eens XD Extreme noob. Dat CN haar heeft toegelaten ooit geeft al aan wat voor een n00bstam CN is..

Dus aub hou jij echt je bek dicht. OAD heeft alle hulp nodig die ze kunnen gebruiken, CN doet het tenminste zonder BG's. Iets wat Only niet kan zeggen :):):)
 

DeletedUser25273

Guest
Wat doe je stoer. Stafford doet geen drol, ze heeft zelfs OS van Only nodig en dat helpt haar nog niet eens XD Extreme noob. Dat CN haar heeft toegelaten ooit geeft al aan wat voor een n00bstam CN is..

Dus aub hou jij echt je bek dicht. OAD heeft alle hulp nodig die ze kunnen gebruiken, CN doet het tenminste zonder BG's. Iets wat Only niet kan zeggen :):):)

Wel een erg grote bek voor iemand die zodra er een mass op hem gestart werd direct de benen nam.:rolleyes:
 

DeletedUser42482

Guest
dames van only stressen als er over de waarheid gesproken wordt :D

@DOMO

JE BENT GEK!
 

DeletedUser

Guest
Wat doe je stoer. Stafford doet geen drol, ze heeft zelfs OS van Only nodig en dat helpt haar nog niet eens XD Extreme noob. Dat CN haar heeft toegelaten ooit geeft al aan wat voor een n00bstam CN is..

Dus aub hou jij echt je bek dicht. OAD heeft alle hulp nodig die ze kunnen gebruiken, CN doet het tenminste zonder BG's. Iets wat Only niet kan zeggen :):):)

Aicaramba wil geen eens OS, dat is pas zwak. en je sprekt jezelf een beetje tegen he.. Stafford doet geen drol. Maar er komt wel OS ??
 

DeletedUser16768

Guest
Aicaramba wil geen eens OS, dat is pas zwak. en je sprekt jezelf een beetje tegen he.. Stafford doet geen drol. Maar er komt wel OS ??

OS sturen doet iemand anders he.
Je kan geen OS sturen vanuit een account van Only naar je eigen ;)
 

DeletedUser16768

Guest
pff ben jij nooit aangevallen?? je moet dat toch zeker coordineren.

Nahja bij Stafford zal het niet zo moeilijk zijn.
OS hier, OS daar. Eigenlijk OS overal.
Nah laten we anders OS vragen voor de lege dorpen met muur 0! Dat is handig dan gaan de troepen lekker snel dood :D
 

DeletedUser

Guest
Wel een erg grote bek voor iemand die zodra er een mass op hem gestart werd direct de benen nam.:rolleyes:

Ja ik zou het ook zo interpreteren als ik jou was :)

Aicaramba wil geen eens OS, dat is pas zwak. en je sprekt jezelf een beetje tegen he.. Stafford doet geen drol. Maar er komt wel OS ??

Hoezo? Stafford stuurt die OS toch niet? :p Dat doen ANDEREN..of wil je impliceren dat ze vanuit vv accountjes zichzelf ondersteunt? :):)
 

DeletedUser

Guest
Dat gaat niemand hier wat aan.. heb dr dan ook geen problemen mee als jij het zo interpreteert hoor, lig dr niet wakker van ;)
 
Reactiescore
0
:( Ik dacht dat we dat tussen ons 2tjes zouden houden....



Welk acci speel je nu dan? Dacht dat je gestopt was!

@ Bappos ik dacht dat je hafke bespeelde laatste keer dat ik checkte :D Daarom dat Demo terug bovenaan staat zeker :p:p

lig naast die NooBWhat men men dorpjes :D
 

DeletedUser41379

Guest
Aicaramba wil geen eens OS, dat is pas zwak. en je sprekt jezelf een beetje tegen he.. Stafford doet geen drol. Maar er komt wel OS ??

Hehe weet nog in Cure tijd tegen InS. Jij wou enkel aanval maken en geen def :rolleyes: dus was je afhankelijk van os.

Is dat dan niet zwak? :rolleyes: Zo eigenwijs zijn en daarvoor de stam laten lijden :D
 
Bovenaan