Massa-uitbouw scherm?

DeletedUser33213

Guest
Hé jongens, op maffio na dan, allemaal goed en wel dat discusseren, maar jullie zeiden toch dat jullie geen tijd genoeg hadden om dorpen uit te bouwen?
Wat doen jullie hier dan nog? ;)

Ik ga straks inhoudelijk op de discussie reageren, heb nu effe geen tijd.
 

DeletedUser

Guest
Ten eerste wil ik zeggen dat de redenering niet waterdicht is. Maar daar ga ik nu even niet op in. Waar ik nu benieuwd naar ben is: jij denkt dat dit plan gaat leiden tot luiheid. Hoe zie je dat dan voor je? Waar gaan we dat aan merken?

Lees dat stukje nog eens wat ik typete want daar staat het zelfs letterlijk in.
 

DeletedUser22812

Guest
Hé jongens, op maffio na dan, allemaal goed en wel dat discusseren, maar jullie zeiden toch dat jullie geen tijd genoeg hadden om dorpen uit te bouwen?
Wat doen jullie hier dan nog? ;)

Ik ga straks inhoudelijk op de discussie reageren, heb nu effe geen tijd.
Wat heeft dit met dorpen opbouwen te maken?
Lees dat stukje nog eens wat ik typete want daar staat het zelfs letterlijk in.
Staat er niet in.
Wat ik bedoel is: jij zegt dat spelers lui zouden worden als dit doorgevoerd wordt. Hoe ga je in het spel die luiheid merken? Worden mensen minder actief op de fora? Komen ze minder online?
 

DeletedUser

Guest
Staat er niet in.
Wat ik bedoel is: jij zegt dat spelers lui zouden worden als dit doorgevoerd wordt. Hoe ga je in het spel die luiheid merken? Worden mensen minder actief op de fora? Komen ze minder online?

Je hebt 2 opties:
Mensen gaan aan andere zaken werken wanneer zij onder vuur liggen, lettend op andere zaken die met verdedigen te maken hebben gezien zij daar dan meer tijd voor hebben.
Zo krijgen zij meer overzicht en zie je niet dat de echt goede verdedigers er meer bovenuit steken maar zie je dat iedere noob ineens kan verdedigen.

Of mensen gaan sneller offline doordat zij minder hoeven uit te bouwen als ze niet onder vuur liggen, het lijkt mij namelijk sterk dat ze dan juist langer online zijn terwijl het minder tijd kost?
 

DeletedUser

Guest
Eh, dat was niet zijn reply maar de reply die jij maakte over mijn stukje die jij negeert :p
Dat verschil voor de verdediger (en daarnaast ook de opbouwer) is dat die minder gaat doen doordat de tool een groot gedeelte van het werk van hem overneemt, aanvallen wordt minder leuk, opbouwen wordt geautomatiseerd wat er geen hol meer aan maakt ze op te bouwen als iedereen dat gaat gebruiken :rolleyes:.

Je eerste zin snap ik niet?
Het is geen groot gedeelte van het werk, het is maar 10 minuten tenzij je onder vuur ligt, wat niet vaak het geval is. De meeste mensen zullen nooit een massale kata-aanval krijgen en dus neemt het voor hen niet zoveel tijd weg. Aanvallen wordt leuker, omdat degene die jij aanvalt doorspeelt. En ja, dan geef je slechte verdedigers ook een kans, maar als ik nou toevallig tegen een stuk of 4-5 slechte verdedigers aanlig en die moeten eerst allemaal barbaar worden (+ dat moet ik dan opedelen) voor ik een goede verdediger tegenkom, die wel doorspeelt; Dan neemt dat voor mij het spelplezier weg.

Tja, veel inhoud was er niet dus :p

Dus je ontkent niet dat er inhoud was? Waarom ging je er dan niet op in?

Dat was juist goed joh, ei.
Dan kon je de goede verdedigers van de slechte verdedigers filteren en hield je uiteindelijk een geoliede stam over.
Nu zul je zien dat de aanvallers nog intensiever moeten aanvallen en zul je zien dat de overnames minder worden.
Verdedigen is meer dan alleen met troepen schuiven en wat gebouwen opbouwen met een tooltje, diegene die doorverdedigt wordt beloont, nu wordt de verdediger beloont zonder ook maar iets te hebben gedaan.
Luiheid wordt versterkt doordat het aanklikken van de bouwtijden verminderd met ruim 80% door deze tool.

Zoals ik hierboven al zei heb ik liever dat de slechte verdedigers ook nog, als ze hun best doen, behoorlijk kunnen verdedigen, zodat ik en anderen niet hoeven te wachten op die ene verdediger die het wel kan, want veel zijn er dat nou ook weer niet. Nu is de enige kwaliteit die een aanvaller nodig heeft een hoop dorpen platbombarderen. Het is een keuze die je maakt, of je filtert de goede verdedigers van de slechte, of je filtert de goede aanvallers van de slechte. Persoonlijk ga ik liever voor het tweede, omdat er daar meer van zijn en omdat het makkelijker te leren is. De verdediger moet nog steeds een hoop doen, alleen is zonder nadenken muren en hoofdgebouwen aanklikken er geen van.
Zoals djosjowa al zei, verbind je in je laatste zin weeral een gevolg aan een oorzaak, zonder redenen te geven.

Ja, ik vind dat ja, en ik ben niet de enige, kijk maar in dit topic.
TW is ontstaan uit bouwen, verdedigen, aanvallen, plannen en nog een aantal belangrijke zaken.
Ik ben voorstander van een tool die een positieve waarde heeft voor het spel, dit is er dus geen één.
Niet alle vooruitgang is goed, hoorde ik ooit een keer.
Als je het aanklikken van gebouwen makkelijker maakt dan zul je zien dat de tijden enorm verminderen en zul je zien dat de strijd saaier wordt doordat de aanvaller snel door zijn trucs heen is doordat die weinig leger houdt omdat de verdediger meer overzicht krijgt.
Dat overzicht maakt juist verschil tussen een topverdediger en een slechte verdediger, de topverdediger houdt altijd overzicht, de slechte verdediger is voor dit idee en vind dat het veel makkelijker moet worden gemaakt voor de verdediger.
De verdediger krijgt een minder zware taak waardoor die meer tijd krijgt voor andere zaken tijdens het verdedigen waardoor de strijd minder intensief wordt omdat de verdediger alle tijd heeft om te schuiven (die krijgt immers meer tijd om te schuiven en andere dingen te doen) waardoor de aanvaller enorm wordt benadeelt.
Snap je het nu?
Ik daag jou uit dit hele stuk te ontkrachten/weerleggen.

Van je medestanders moet je het niet hebben, want op dat gebied zijn er meer die voor mijn kant zijn.
Je moet nog steeds tactisch je dorpen uitbouwen, alleen wordt de lompe, hersenloze arbeid om alles aan te klikken verminderd. Uitbouwen blìjft een element in het spel.
Als een verdediger beter overzicht houdt, wil dat dan meteen zeggen dat de aanvaller minder troepen heeft? Je kunt nog steeds een speler laten stoppen, alleen is het moeilijker. Je kunt nog steeds dorpen pakken, alleen vereist het meer moeite. De moeite die je niet meer in het verdedigen hoeft te steken komt erbij bij de aanval.
En ik heb al gezegd, het is een nadeel voor sommige spelers dat ze niet een paar 1000 kats meer kunnen versturen om vervolgens een homp bb dorpen op te edelen. Dat is zo. Aanvallen wordt lastiger en vereist meer moeite. Dat is zo. Dat vind ik persoonlijk alleen niet zo erg. Ik kan er wel mee leven als ik daar de tijd in moet steken die ik verdien met deze manier van dorpen uitbouwen.

En het derde stuk dan? En die punt? En die....? :p

De volgende keer zal ik het mooie kleurtjes geven, zodat jij het ook snapt :rolleyes:

Ik zeg niet dat je lui wordt, ik zeg dat je minder hoeft te doen en je daardoor minder voor je account hoeft te doen en dus luier wordt omdat je minder hoeft te doen.
Mensen die hier in dit topic zijn omdat zij een kwartier opbouwen normaal gesproken te veel vinden en dat naar 3-5 minuten willen zetten : WTH zijn die 10-12 minuten nou op een dag? Nou?
Puur luiheid als je dit doorvoerd.
Die klik moet jij nog maken, die klik heb ik al gemaakt ;)
Ik mag dan geen bewijs hebben maar ik heb hier in dit stukje een aantal feiten genoemd die samen weergeven dat dit idee dus indirect of direct tot luiheid leidt ;)

Je zegt dus dat je lui wordt. Maar ook hier verbindt je weer het gevolg aan een oorzaak waar dat niet per se zo hoeft te zijn. Die 10-12 minuten per dag die ik in mijn vrije tijd (waarin ik leuke dingen wil doen) moet besteden aan dorpen uitbouwen, steek ik liever in aanvallen. Ben ik daarom lui?
En nee, je hebt me nog steeds niet overtuigd.

Of mensen gaan sneller offline doordat zij minder hoeven uit te bouwen als ze niet onder vuur liggen, het lijkt mij namelijk sterk dat ze dan juist langer online zijn terwijl het minder tijd kost?

Maar mensen moeten meer tijd aan aanvallen besteden, toch?

Hé jongens, op maffio na dan, allemaal goed en wel dat discusseren, maar jullie zeiden toch dat jullie geen tijd genoeg hadden om dorpen uit te bouwen?
Wat doen jullie hier dan nog? ;)

Ik ga straks inhoudelijk op de discussie reageren, heb nu effe geen tijd.

Ik heb dat dus nergens gezegd, en als je niet wil dat ik mezelf herhaal zul je toch echt beter moeten gaan lezen. Ik heb de tijd wel, maar steek die liever in dingen die ik leuker vind. En ja, deze discussie vind ik leuker dan dorpen uitbouwen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Je eerste zin snap ik niet?
Het is geen groot gedeelte van het werk, het is maar 10 minuten tenzij je onder vuur ligt, wat niet vaak het geval is. De meeste mensen zullen nooit een massale kata-aanval krijgen en dus neemt het voor hen niet zoveel tijd weg. Aanvallen wordt leuker, omdat degene die jij aanvalt doorspeelt. En ja, dan geef je slechte verdedigers ook een kans, maar als ik nou toevallig tegen een stuk of 4-5 slechte verdedigers aanlig en die moeten eerst allemaal barbaar worden (+ dat moet ik dan opedelen) voor ik een goede verdediger tegenkomen, die wel doorspeelt; Dan neemt dat voor mij het spelplezier weg.

Nu heb jij het over inactieve spelers, dat is wat anders dan een verdediger die zijn dorpen opbouwt m.b.v. een tool.
Die muren uppen van al je dorpen kost nu aardig wat tijd, die tijd wordt dan gereduceerd.
Goede verdedigers kom je tegen doordat het niveau hoog blijft en je die als aanvaller met trucs blijft bestoken maar je trucs doorzien.
Dat heb je nu, als je dat gaat ombouwen dan krijg je geen niveauverschil meer en is er geen bal aan.

Dus je ontkent niet dat er inhoud was? Waarom ging je er dan niet op in?

Ik zeg juist dat er geen inhoud was joh, ei.:rolleyes:

Zoals ik hierboven al zei heb ik liever dat de slechte verdedigers ook nog, als ze hun best doen, behoorlijk kunnen verdedigen, zodat ik en anderen niet hoeven te wachten op die ene verdediger die het wel kan, want veel zijn er dat nou ook weer niet. Nu is de enige kwaliteit die een aanvaller nodig heeft een hoop dorpen platbombarderen. Het is een keuze die je maakt, of je filtert de goede verdedigers van de slechte, of je filtert de goede aanvallers van de slechte. Persoonlijk ga ik liever voor het tweede, omdat er daar meer van zijn en omdat het makkelijker te leren is. De verdediger moet nog steeds een hoop doen, alleen is zonder nadenken muren en hoofdgebouwen aanklikken er geen van.
Zoals djosjowa al zei, verbind je in je laatste zin weeral een gevolg aan een oorzaak, zonder redenen te geven.

Slechte verdedigers associeerde ik daar met spelers die snel opgeven.
Die kunnen nu sneller worden vervangen door betere verdedigers, dat valt dan moeilijker te zien.
Muren en hoofdgebouwen uppen kost nu vrij veel tijd als je in honderden of duizenden dorpen dat moet doen.
Als je dit idee doorvoert dan heeft de verdediger meer tijd en wordt het verdedigende niveau niet veel hoger van de speler zelf maar wordt het niveau van de verdediger hoger door die rot tool.
Een tool moet niet spelen de speler, die moet spelen.

Van je medestanders moet je het niet hebben, want op dat gebied zijn er meer die voor mijn kant zijn.
Je moet nog steeds tactisch je dorpen uitbouwen, alleen wordt de lompe, hersenloze arbeid om alles aan te klikken verminderd. Uitbouwen blìjft een element in het spel.
Als een verdediger beter overzicht houdt, wil dat dan meteen zeggen dat de aanvaller minder troepen heeft? Je kunt nog steeds een speler laten stoppen, alleen is het moeilijker. Je kunt nog steeds dorpen pakken, alleen vereist het meer moeite. De moeite die je niet meer in het verdedigen hoeft te steken komt erbij bij de aanval.
En ik heb al gezegd, het is een nadeel voor sommige spelers dat ze niet een paar 1000 kats meer kunnen versturen om vervolgens een homp bb dorpen op te edelen. Dat is zo. Aanvallen wordt lastiger en vereist meer moeite. Dat is zo. Dat vind ik persoonlijk alleen niet zo erg. Ik kan er wel mee leven als ik daar de tijd in moet steken die ik verdien met deze manier van dorpen uitbouwen.

'Die lompe, hersenloze arbeid' bestaat de rest ook uit, gezien TW een klikspelletje is dus ik snap dat jouw argument vrij misplaatst is.
Ik zeg dat de verdediger meer overzicht houdt en sneller zal schuiven waardoor je meer troepen krijgt per dorp dat wordt aangevallen gezien de verdediger sneller schuift waardoor de aanvaller sneller door zijn leger heen is.
Ik vind het persoonlijk ook niet erg dat het aanvalsniveau omhoog gaat, dat zorgt voor meer strijd maar ik ben er van overtuigt dat de aanvaller hierdoor enorm gedupeerd wordt.

Je zegt dus dat je lui wordt. Maar ook hier verbindt je weer het gevolg aan een oorzaak waar dat niet per se zo hoeft te zijn. Die 10-12 minuten per dag die ik in mijn vrije tijd (waarin ik leuke dingen wil doen) moet besteden aan dorpen uitbouwen, steek ik liever in aanvallen. Ben ik daarom lui?
En nee, je hebt me nog steeds niet overtuigd.

Ik zei dat er twee mogelijkheden zijn. :rolleyes:
Maar jij zult het zelf wel ervaren.

Maar mensen moeten meer tijd aan aanvallen besteden, toch?

Dat sowieso, de laatste keer dat ik speelde kon ik een halfuur op het toilet zitten voordat ik de volgende aanval kreeg, nou dan verveel je je.
 

DeletedUser

Guest
Vind je het heel erg als ik er niet meer op inga? :p Zo ja, dan doe ik het nog wel, maar zoals ik al zei doe ik liever dingen die ik leuk vind en deze discussie wordt meer van hetzelfde ophoesten met andere bewoordingen. Als er zulke felle tegenstand is, wordt het idee toch nooit ingevoerd, wat voor een argumenten ik ook aanvoer, wat deze discussie ook nog vrij zinloos maakt. Je mag jezelf als de winnaar beschouwen, maar als je beweert dat ik niets meer tegen te werpen heb, vrees ik dat ik het toch niet kan laten weer te reageren, wat de cirkel weer voortzet.
 

DeletedUser22812

Guest
Je hebt 2 opties:
Mensen gaan aan andere zaken werken wanneer zij onder vuur liggen, lettend op andere zaken die met verdedigen te maken hebben gezien zij daar dan meer tijd voor hebben.
Zo krijgen zij meer overzicht en zie je niet dat de echt goede verdedigers er meer bovenuit steken maar zie je dat iedere noob ineens kan verdedigen.

Of mensen gaan sneller offline doordat zij minder hoeven uit te bouwen als ze niet onder vuur liggen, het lijkt mij namelijk sterk dat ze dan juist langer online zijn terwijl het minder tijd kost?

Iedere noob kan ineens goed verdedigen. Want verdedigen gaat natuurlijk alleen maar over dorpjes uitbouwen. Iedere noob kan dorpjes uitbouwen. Verdedigen gaat juist om backtimen, snipen, slim met os schuiven enz.

En inactiviteit zal ook niet zo'n enorm probleem zijn. Mocht het er komen is het alleen voor pa. Mensen met een pa gaan niet snel offlone worden. Dat zijn nl de spelers die besloten hebben het wat serieuzer aan te gaan pakken.
 

DeletedUser33213

Guest
Vind je het heel erg als ik er niet meer op inga? :p Zo ja, dan doe ik het nog wel, maar zoals ik al zei doe ik liever dingen die ik leuk vind en deze discussie wordt meer van hetzelfde ophoesten met andere bewoordingen. Als er zulke felle tegenstand is, wordt het idee toch nooit ingevoerd, wat voor een argumenten ik ook aanvoer, wat deze discussie ook nog vrij zinloos maakt. Je mag jezelf als de winnaar beschouwen, maar als je beweert dat ik niets meer tegen te werpen heb, vrees ik dat ik het toch niet kan laten weer te reageren, wat de cirkel weer voortzet.

Idd, ik vind ook dat we de discussie moeten staken, tenzij er nieuwe/betere argumenten komen. Persoonlijk vind ik jullie argumenten slecht.

Ik blijf er wel bij dat dit voor luiheid zorgt, en dat een FEIT is. En ik weet echt niet waarom de mods dit idee hebben goedgekeurd, maargoed...
 

DeletedUser

Guest
Nu heb jij het over inactieve spelers, dat is wat anders dan een verdediger die zijn dorpen opbouwt m.b.v. een tool.
Die muren uppen van al je dorpen kost nu aardig wat tijd, die tijd wordt dan gereduceerd.
Goede verdedigers kom je tegen doordat het niveau hoog blijft en je die als aanvaller met trucs blijft bestoken maar je trucs doorzien.
Dat heb je nu, als je dat gaat ombouwen dan krijg je geen niveauverschil meer en is er geen bal aan.

Ik pleit juist voor een massa recuut, domweg klikken verliest namelijk zo en zo.. ( na 5 bouw opdrachten wordt het duurder he )

Ik zie graag een manier om alle dorpen eerst in te stellen en als alle dorpen naar mijn zin ( 5 bouw opdrachten -- 100 dorpen totaal die ik invul, en daarna met een klik alle opdrachten te starten.

Nu moet je dorp voor dorp afgaan, en mass recuit is ook een overzichtslijst.

Alleen snap ik je punt dat automatiek inbrengen in het spel leidt tot luiheid -> Saaiheid -> stoppen!

Maar het kan absoluut makkelijker/anders.
 

DeletedUser22812

Guest
Idd, ik vind ook dat we de discussie moeten staken, tenzij er nieuwe/betere argumenten komen. Persoonlijk vind ik jullie argumenten slecht.

Ik blijf er wel bij dat dit voor luiheid zorgt, en dat een FEIT is. En ik weet echt niet waarom de mods dit idee hebben goedgekeurd, maargoed...

Zij ik een paar berichten terug ook al. Maar toen ging maffiosie door en moest ik dus ook wel door gaan (anders zou hij nog eens gelijk krijgen ;)).

PS: ik vind jullie beargumentering ook slecht.
 

DeletedUser

Guest
Ik pleit juist voor een massa recuut, domweg klikken verliest namelijk zo en zo.. ( na 5 bouw opdrachten wordt het duurder he )

Ik zie graag een manier om alle dorpen eerst in te stellen en als alle dorpen naar mijn zin ( 5 bouw opdrachten -- 100 dorpen totaal die ik invul, en daarna met een klik alle opdrachten te starten.

Nu moet je dorp voor dorp afgaan, en mass recuit is ook een overzichtslijst.

Alleen snap ik je punt dat automatiek inbrengen in het spel leidt tot luiheid -> Saaiheid -> stoppen!

Maar het kan absoluut makkelijker/anders.

Ik pleit ook voor een massarecruit maar dan voor troepen ;)
Kijk, ik vind het geen probleem als je in een dorp bent en in dat dorp zelf je gebouwen moet blijven uppen met de huidige methode.
Als je een enorm overzicht krijgt van al je dorpen en wat getalletjes moet invullen dan ben je daar veel sneller doorheen en is het eigenlijk geen prestatie meer omdat de tool al het werk voor je doet.
Ik heb eerder in dit topic vermeldt dat ik voor tools ben die de eerlijkheid in stand houden, het plan zoals het er nu staat zou ik afkeuren.
Aan de andere kant is het goed zoals het nu gaat, dus waarom hier een tool voor bedenken nu het systeem goed werkt en redelijk arbeidsintensief is doordat je moet blijven doorklikken.

Zij ik een paar berichten terug ook al. Maar toen ging maffiosie door en moest ik dus ook wel door gaan (anders zou hij nog eens gelijk krijgen ;)).

PS: ik vind jullie beargumentering ook slecht.

Leuk dat je jouw laatste zin ook ergens op basseerd.
Je maakt de hele tijd provocerende opmerkingen maar komt zelf niet met een goed argument/feit maar loopt wel mijn feiten af te kraken en constant vragen over mijn feiten te vragen die ik netjes beantwoord.
 

DeletedUser22812

Guest
Leuk dat je jouw laatste zin ook ergens op basseerd.
Je maakt de hele tijd provocerende opmerkingen maar komt zelf niet met een goed argument/feit maar loopt wel mijn feiten af te kraken en constant vragen over mijn feiten te vragen die ik netjes beantwoord.

De laatste zin was als reactie op een vergelijkbare zin van Yevve die ook nergens op gebaseerd was.
Provocerende opmerkingen ben ik het mee eens. Maar geeneen goed argument/feit vind ik wat kort door de bocht: als je terug in de topic kijkt zie je dat ik mijn stellingen/afkrakingen toch behoorlijk goed onderbouw. Of de argumenten die ik gebruik goed zijn is ook weer subjectieve waarneming, dus daar zullen de meningen verschillen.
Ik kraak jouw feiten af omdat ik vind dat het geen feiten zijn (voor een deel). En bovendien: dat gebeurd de hele tijd in deze discussie. Iedereen is bezig elkaars feiten/beweringen/argumenten af te kraken.
En constant vragen stellen is ook wat overdreven. Is nu twee keer gebeurd. Het is idd wel fijn dat je daar netjes antwoord op geeft.
 

DeletedUser33213

Guest
De laatste zin was als reactie op een vergelijkbare zin van Yevve die ook nergens op gebaseerd was.
Provocerende opmerkingen ben ik het mee eens. Maar geeneen goed argument/feit vind ik wat kort door de bocht: als je terug in de topic kijkt zie je dat ik mijn stellingen/afkrakingen toch behoorlijk goed onderbouw. Of de argumenten die ik gebruik goed zijn is ook weer subjectieve waarneming, dus daar zullen de meningen verschillen.
Ik kraak jouw feiten af omdat ik vind dat het geen feiten zijn (voor een deel). En bovendien: dat gebeurd de hele tijd in deze discussie. Iedereen is bezig elkaars feiten/beweringen/argumenten af te kraken.
En constant vragen stellen is ook wat overdreven. Is nu twee keer gebeurd. Het is idd wel fijn dat je daar netjes antwoord op geeft.

Je vind dat het geen feiten zijn, maar het zijn er wel ;). Kijk, vind je het goed dat we samen eens een lijstje maken met de voordelen/nadelen van dit idee. Dan kunnen we daarop verder discussiëren en hebben we een duidelijk overzicht. Liefst niet al te lange teksten maar gewoon kleine woordjes.
 

DeletedUser22812

Guest
Je vind dat het geen feiten zijn, maar het zijn er wel ;). Kijk, vind je het goed dat we samen eens een lijstje maken met de voordelen/nadelen van dit idee. Dan kunnen we daarop verder discussiëren en hebben we een duidelijk overzicht. Liefst niet al te lange teksten maar gewoon kleine woordjes.

Lijstje goed idee. Laten we, als we het over die feiten hebben, overal het werkwoord 'vinden' bij plakken. Anders laait de discussie meteen weer op.
Je vind dat het geen feiten zijn, ik vind dat wel ;).
Ik vind het dus niet.
Zullen we ff een nieuwe topic hierover maken op het discussieforum?
 

DeletedUser

Guest
Ik pleit ook voor een massarecruit maar dan voor troepen ;)
Kijk, ik vind het geen probleem als je in een dorp bent en in dat dorp zelf je gebouwen moet blijven uppen met de huidige methode.
Als je een enorm overzicht krijgt van al je dorpen en wat getalletjes moet invullen dan ben je daar veel sneller doorheen en is het eigenlijk geen prestatie meer omdat de tool al het werk voor je doet.
Ik heb eerder in dit topic vermeldt dat ik voor tools ben die de eerlijkheid in stand houden, het plan zoals het er nu staat zou ik afkeuren.
Aan de andere kant is het goed zoals het nu gaat, dus waarom hier een tool voor bedenken nu het systeem goed werkt en redelijk arbeidsintensief is doordat je moet blijven doorklikken.

Overzicht is verkeerd? :eek:
En wat nou tool, gewoon een overzicht zoals dit: {game}&screen=train&mode=mass& geeft voor recuiten.
En mensen die tools willen voor gemak zijn zo en zo verkeerd bezig, ik hoef je het spel niet uit te leggen, maar iemand die met zijn g.s. smijt voor het gemak komt vanzelf tegen zijn/haar edel tekort aan. (5e bouwopdracht is 25% duurder)

En als het er bij hoort.. start eens een stoffige 468er op.. en ga dan eens dorpjes uitbouwen..

En het verhaal omtrent aanval. Weet je hoelang het duurd voordat je een gesloopt dorp hebt opgebouwd.. daar kan je niet tegen op bouwen, anders kan je niet aanvallen.

(hooftgebouw, en boederij en muur plat kost zo en zo heel veel voor de tegenstander)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22812

Guest
Verder discussiëren kan hier: Clicky.
Quote kopiëren en daar er op reageren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Overzicht is verkeerd? :eek:
En wat nou tool, gewoon een overzicht zoals dit: {game}&screen=train&mode=mass& geeft voor recuiten.
En mensen die tools willen voor gemak zijn zo en zo verkeerd bezig, ik hoef je het spel niet uit te leggen, maar iemand die met zijn g.s. smijt voor het gemak komt vanzelf tegen zijn/haar edel tekort aan. (5e bouwopdracht is 25% duurder)

En als het er bij hoort.. start eens een stoffige 468er op.. en ga dan eens dorpjes uitbouwen..

En het verhaal omtrent aanval. Weet je hoelang het duurd voordat je een gesloopt dorp hebt opgebouwd.. daar kan je niet tegen op bouwen, anders kan je niet aanvallen.

(hooftgebouw, en boederij en muur plat kost zo en zo heel veel voor de tegenstander)

Over je toollink : Dan kom je in een enorm overzicht en daar ben ik dus fel op tegen ;)
Als je alles in één overzicht gooit dan heeft de verdediger een te grote voorsprong met het zoeken naar gebouwen en zoals eerder aangehaald bevorderd het de luiheid van de verdediger.
Het gaat er meer om of het dorp weer snel bruikbaar is hè en ik heb het over rammen, kata's werk ik vrijwel nooit mee, het is een zielige taktiek en ik heb in het verleden gemerkt dat je er alleen je eigen ruiten maar mee in gooit.
 

DeletedUser

Guest
Zet de discussie graag voort in het andere topic, (zie 1 post boven je)

Inhoudelijk reageer ik toch ff: Muur opbouwen kan nooit sneller gaan, met overzicht of niet..
Je kan eerder het betreffende dorp vinden, al kan je altijd kijken bij: overzicht->gebouwen..
{game}&screen=overview_villages&mode=buildings

En hoezo muur is eerder omhoog? OPBOUWTIJD:confused:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan