Massa-uitbouw scherm?

DeletedUser

Guest
Zet de discussie graag voort in het andere topic, (zie 1 post boven je)

Inhoudelijk reageer ik toch ff: Muur opbouwen kan nooit sneller gaan, met overzicht of niet..
Je kan eerder het betreffende dorp vinden, al kan je altijd kijken bij: overzicht->gebouwen..

En hoezo muur is eerder omhoog? OPBOUWTIJD:confused:

Ik heb het niet over de bouwtijd van de muur, ik heb het over de tijd die het nu vergt om al je muren in laten we zeggen 300 dorpen op te bouwen en de tijd die het dan duurt, dat wordt minstens 3x korter ;)
 

DeletedUser

Guest
Klopt, net als mass recuit veel minder tijd kost dan dorp per dorp af te gaan.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Laten we ook invoeren dat je gewoon mag instellen wanneer je troepen aankomen , maakt het spel nog simpeler .

Nee , serieus , dit maakt katapulten waardeloos .
 
Reactiescore
38
ik ben tegen ;)

als dat kan, kun je gewoon je dorp uitbouwen en alle troepen maken in 1 minuut :rolleyes:
want als er een massa-uitbouw systeem komt, komt er ook altijd een tool bij die dit voor je invult ;)
stel nou bv. de 'muur-checker', deze checkt of de muur in elk dorp op 20 staat.
maar met een beetje aanpassing, zou je hem 'muur-opbouw' kunnen noemen.
dat de muur dan volledig uitgebouwd wordt op het massa-uitbouw scherm.
en zo maken ze weer zo'n tool voor alle gebouwen samen...
je moet alleen nog instellen tot welke levels de gebouwen opgebouwd worden, en in welke volgorde je dit doet.
zo ga je naar massa-uitbouw ---> tool uitbouw, en alles van opbouw is gebeurd.
dan ga je naar massa-rekrutering ---> tool rekruteren, en alles van troepen is gerekruteerd... :eek:

dat is dan toch geen tw meer? :(
als je 2000 dorpen hebt, is dit gedaan in 2 minuten ofzo...
en zeg met niet dat het normaal is, dat er voor een acc van 2000 dorpen maar 2 minuten werk nodig is :rolleyes:
 

DeletedUser22812

Guest
ik ben tegen ;)

als dat kan, kun je gewoon je dorp uitbouwen en alle troepen maken in 1 minuut :rolleyes:
want als er een massa-uitbouw systeem komt, komt er ook altijd een tool bij die dit voor je invult ;)
stel nou bv. de 'muur-checker', deze checkt of de muur in elk dorp op 20 staat.
maar met een beetje aanpassing, zou je hem 'muur-opbouw' kunnen noemen.
dat de muur dan volledig uitgebouwd wordt op het massa-uitbouw scherm.
en zo maken ze weer zo'n tool voor alle gebouwen samen...
je moet alleen nog instellen tot welke levels de gebouwen opgebouwd worden, en in welke volgorde je dit doet.
zo ga je naar massa-uitbouw ---> tool uitbouw, en alles van opbouw is gebeurd.
dan ga je naar massa-rekrutering ---> tool rekruteren, en alles van troepen is gerekruteerd... :eek:

dat is dan toch geen tw meer? :(
als je 2000 dorpen hebt, is dit gedaan in 2 minuten ofzo...
en zeg met niet dat het normaal is, dat er voor een acc van 2000 dorpen maar 2 minuten werk nodig is :rolleyes:

Wie zegt dat er een tool komt. Als overal knopjes komen waarmee je de gebouwen kunt opbouwen of afbreken mag een tool niet: een tool mag niet meer dan 1 klik per keer doen. Als je een tool maakt die één voor één op al die knopjes gaat drukken is dat in overtreding met die regel.
 
Reactiescore
38
wie er zegt dat er geen tool komt?
niemand! :D
overal komt gewoon een tool voor.
voor massa-rekrutering bestaat er ook een tool.
dus waarom zouden ze dan geen tool maken voor massa-uitbouw?

van het een komt het ander ;)
die tool zal er de eerste maanden, misschien maar weken nog niet bestaan.
maar ik ben er 100 % zeker van, dat als massa-uitbouw er komt, dat er vroeg of laat ook een tool gemaakt wordt. ;)
 

DeletedUser33213

Guest
wie er zegt dat er geen tool komt?
niemand! :D
overal komt gewoon een tool voor.
voor massa-rekrutering bestaat er ook een tool.
dus waarom zouden ze dan geen tool maken voor massa-uitbouw?

van het een komt het ander ;)
die tool zal er de eerste maanden, misschien maar weken nog niet bestaan.
maar ik ben er 100 % zeker van, dat als massa-uitbouw er komt, dat er vroeg of laat ook een tool gemaakt wordt. ;)

Die tool zal dan illigaal zijn...
 

DeletedUser

Guest
Klopt, net als mass recuit veel minder tijd kost dan dorp per dorp af te gaan.:rolleyes:

Gebouwen uitbouwen is een taak die je meestal maar één keer in de zoveel tijd moet doen, troepen die moeten iedere dag worden gerecruteerd en zijn een compleet andere categorie.

Waarom weent echt iedereen gelijk over de massa-recruiter als er een massa idee komt? Ooit iemand wel eens gehoord van appels met peren vergelijk, tjongejonge, ik heb het woord massa-recruiter op iedere pagina al 4keer voorbij zien vliegen in dit topic :rolleyes:

Wie zegt dat er een tool komt. Als overal knopjes komen waarmee je de gebouwen kunt opbouwen of afbreken mag een tool niet: een tool mag niet meer dan 1 klik per keer doen. Als je een tool maakt die één voor één op al die knopjes gaat drukken is dat in overtreding met die regel.

En jij wilde zeggen dat dit idee niet meerdere knoppen simuleert?

Die tool zal dan illigaal zijn...

Het hoeft niet, het ligt aan de gebruikersvorm van de tool ;)
 

DeletedUser22812

Guest
En jij wilde zeggen dat dit idee niet meerdere knoppen simuleert?
Jij hebt notabene in hetzelfde antwoord nog over geen appels met peren vergelijken en nu doe je het zelf :p
Snellijst/GM tools mogen geen meerdere kliks tegelijk uitvoeren. Als er een massa uitbouw scherm komt, is dat een gemaakt door Innogames. Die mogen zoiets natuurlijk wel maken.
 

DeletedUser

Guest
Jij hebt notabene in hetzelfde antwoord nog over geen appels met peren vergelijken en nu doe je het zelf :p
Snellijst/GM tools mogen geen meerdere kliks tegelijk uitvoeren. Als er een massa uitbouw scherm komt, is dat een gemaakt door Innogames. Die mogen zoiets natuurlijk wel maken.

Ga je mij nou ook nog woorden in de schoenen schuiven die ik niet in die vorm met die feiten heb gezegd?
Leuk als je er een puzzel van maak maar zorg er dan voor dat niet alle stukjes door elkaar liggen ;)

Innogames heeft zich ook aan bepaalde regels te houden die ze zelf voorschrijven :rolleyes:
 

DeletedUser22812

Guest
Ga je mij nou ook nog woorden in de schoenen schuiven die ik niet in die vorm met die feiten heb gezegd?
Leuk als je er een puzzel van maak maar zorg er dan voor dat niet alle stukjes door elkaar liggen ;)

Innogames heeft zich ook aan bepaalde regels te houden die ze zelf voorschrijven :rolleyes:

Ik schuif je geen woorden in de schoenen. Ik dacht dat je dat bedoelde. Hoe had ik het dan moeten interpreteren?
 

DeletedUser33213

Guest
je weet nog niet hoe het systeem in elkaar zal zitten, dus wie zegt dat je dan op meerder knoppen moe drukken? :)
alleszins, er zal een tool komen om dit allemaal te doen ;)

TW.nl bestaad al 5 jaar, en er is nog geen uitbouwtool, dus ik denk... ;)
 
Reactiescore
38
dat bedoelde ik ook :)

maar dat 'ding' zou het hele spel verzieken... :(
het enige wat dan nog de moeite zou zijn op tw, dat zal dan het farmen zijn.
en dat is nogal saai als je meerdere dorpen hebt :D
 

DeletedUser

Guest
Waarom noemt iedereen als contra-argument kata's. Kata's dienen niet voor de tijd om aan te klikken, maar voor de tijd op te bouwen. Als je het slim aanpakt, kan je die zelfs pak vergroten door die tool. Als je het spelletje speelt om andere langer achter hun pc te houden, ben je echt ziek in je hoofd volgens mij.
 
Bovenaan