Massa-uitbouw scherm?

DeletedUser

Guest
Waarom noemt iedereen als contra-argument kata's. Kata's dienen niet voor de tijd om aan te klikken, maar voor de tijd op te bouwen. Als je het slim aanpakt, kan je die zelfs pak vergroten door die tool. Als je het spelletje speelt om andere langer achter hun pc te houden, ben je echt ziek in je hoofd volgens mij.

Dan moet je gewoon alles in één klap versturen dan komt het een hele dag aan :p
Maar ik ben geen voorstander van kata's ;)
Verder val ik ook onder de categorie 'iedereen' dus voel ik mij aangesproken op het feit dat bouwtijden op mij slaat.
Vandaar dat ik hierbij wil zeggen dat het aanklikken van de gebouwen korter gaat duren en niet de bouwtijden ;)
 

DeletedUser

Guest
Post was misschien niet volledig uit, zal het dus nog eens vooral onze Maffiose uitleggen:p

Je stuurt pakweg clustertje van 50*50kata's en kata'd bepaalde gebouwen tactisch naar beneden. Hiermee kan de tegenstander deze dorpen dus zeker voor een week of 2niet gebruiken waardoor je troepenvoordeel kan creëren. Cata's gebruiken om spelers te doen stoppen wegens tijdgebrek, is al even zielig alles faken tot spelers er mee ophoudt.

Dit tactisch voordeel blijft evenveel behouden of zelfs vergroot(Hoe ga ik nu eens niet verkappen se:p), maar het maakt toch voor zowel voor aanvallers als verdediger het een leukere strijd.
 

DeletedUser

Guest
Wil je 100 dorpen ook nog zelf doen? Niet uitgebouwde he:eek:.

Valt mee, toch ;)?
10 minuutjes werk, poeheey, dat moet ook echt worden vervangen voor een (groot) minuutje werk, dat noem ik geen vooruitgang, dat noem ik automatisering ;)
 

DeletedUser

Guest
als je een idee laat zien moet je ook wel nagaan of het gemaakt kan worden door tribalwars.. en hoe het functioneel dan in het werk gaat anders is het een beetje lastig..
 

DeletedUser

Guest
wat als je dat scherm nu gebruik zoals het mass-recrut zodat je een groep hetzelfde kunt uitbouwen. Dat doet iedereen toch meestal. Dus dan stel je gewoon in welke groep bijv werkplaats op 10 moet hebben en dan bouwt hij het automatisch. :p

Dit kan zelfs nog verder gaan zodat je dat ook doet met de smederij, gewoon precies hetzelfde dat je dan per groep selecteerd wat je wil hebben in die groep en klikt op oke en hij bouwt het automatische. ;)

dat is toch niet zo moeilijk te maken? en we betalen ervoor dus innogames mag ook zijn best doen ;):confused:
 

DeletedUser

Guest
wat als je dat scherm nu gebruik zoals het mass-recrut zodat je een groep hetzelfde kunt uitbouwen. Dat doet iedereen toch meestal. Dus dan stel je gewoon in welke groep bijv werkplaats op 10 moet hebben en dan bouwt hij het automatisch. :p

Dit kan zelfs nog verder gaan zodat je dat ook doet met de smederij, gewoon precies hetzelfde dat je dan per groep selecteerd wat je wil hebben in die groep en klikt op oke en hij bouwt het automatische. ;)

dat is toch niet zo moeilijk te maken? en we betalen ervoor dus innogames mag ook zijn best doen ;):confused:

Vlieg op NOOB, automatisering is geen vooruitgang :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Vlieg op NOOB, automatisering is geen vooruitgang :rolleyes:

Massarecruits scripts, groepenscripts, zoveel andere tw-dingen die iets automatiseren moeten dan ook maar weggehaald worden. Kan je al beter de snellijst wegdoen. Dat doet na genoeg enkel dingen automatiseren
 

DeletedUser

Guest
Massarecruits scripts, groepenscripts, zoveel andere tw-dingen die iets automatiseren moeten dan ook maar weggehaald worden. Kan je al beter de snellijst wegdoen. Dat doet na genoeg enkel dingen automatiseren

Dit vind ik dus echt een non'argument.
Die massarecruitscripts zijn er nu en geven geen voordeel voor de aanvaller, nog de verdediger omdat het lang duurt voordat een heel leger is herbouwt.
Als je bouwscripts voor gebouwen gaat invoeren dan krijg je dat iemand in één klap ruim 100 dorpen kan uitbouwen zonder ook maar een simpele inspanning om de gebouwen te uppen omdat het bijna automatisch gebeurd.
(Nee, ik heb het niet over een autoklicker maar over het massarecruitscherm).
Daarnaast zijn groepenscripts er om zelf overzicht te maken en geven jou geen voordeel t.o.v. de tegenstander, hetzelfde geldt voor de snellijstscripts die er altijd staan (een stuk of 7 dacht ik).
Als je de gebouwen gaat automatiseren krijg je dat verdedigers lui worden en zal iedereen ineens zonder enige inspanning kunnen verdedigen i.p.v. iets te moeten doen om de muren te uppen om jouw legers nog enigszins sterk te houden ;)
 

DeletedUser

Guest
Is wel makkelijk mogelijk, heb pas hier eens over gedacht en toen kwam ik op een vrij simpel iets. Ga het alleen nu niet uitwerken :p
 

DeletedUser

Guest
wie wil er 1000 dorpjes voor me uitbouwen, heb er al 400 zelf gedaan :eek:


ik vind het eigenlijk heelemaal niet zo'n gek idee
 

DeletedUser12993

Guest
net zo als het massa-recruteer scherm.
maar ik denk dat ze dit nooit gaan doen, dit zou TW alleen maar makkelijker maken.
 

DeletedUser

Guest
Dit vind ik dus echt een non'argument.
Die massarecruitscripts zijn er nu en geven geen voordeel voor de aanvaller, nog de verdediger omdat het lang duurt voordat een heel leger is herbouwt.
Als je bouwscripts voor gebouwen gaat invoeren dan krijg je dat iemand in één klap ruim 100 dorpen kan uitbouwen zonder ook maar een simpele inspanning om de gebouwen te uppen omdat het bijna automatisch gebeurd.
(Nee, ik heb het niet over een autoklicker maar over het massarecruitscherm).
Daarnaast zijn groepenscripts er om zelf overzicht te maken en geven jou geen voordeel t.o.v. de tegenstander, hetzelfde geldt voor de snellijstscripts die er altijd staan (een stuk of 7 dacht ik).
Als je de gebouwen gaat automatiseren krijg je dat verdedigers lui worden en zal iedereen ineens zonder enige inspanning kunnen verdedigen i.p.v. iets te moeten doen om de muren te uppen om jouw legers nog enigszins sterk te houden ;)

Tja als je gewoon lui alleen het script gaat laten werken, zal je wel zien dat je voor problemen komt te staan en minder efficiënt zult werken. Het wordt dus keuze maken tussen iets minder efficiënt werken of meer tijd in steken zoals bij zoveel dingen in tw het geval is
 

DeletedUser

Guest
Ik heb ook een oplosing die erg simpel is:

Je hebt het overzicht gebouwen als je nou zo maakt dat je op het lvl kan klikken en dat het dan tot het volgende lvl word uitgebouwt:)
Is denk ik voor de tw programmeurs erg goed te makkenlijk te maken.
 

DeletedUser

Guest
Is het dna geen idee om dan. als je meer dan 100 dorpen hebt dat er dan zo een schrem komt voor premium houders? zo bouw je makkelijker je dorpen op dan dat je elk dorp langs moet
 

DeletedUser47205

Guest
Is dit het noob forum ofzo??? Wat een onzin idee :D
Anders is elke wereld binnen een dag uitgespeeld :p
 
Bovenaan