Kunnen de Goden de Manipulatie overkomen?

Deleted User - 697374

Guest
Die situatie heb ik van vorige week geteld, toen BLCKA er nog volledig lag
GODS: BLCKA (was vorige week 4m), Chuchu (800k), W.D. (2.8m), Miles (4.2m), Hulk (120k) +/- 11.9m
MP:
LDE (was vorige week 5m), CFH (4M), NP (2.8M), Whale (1.1m) +/- 13m

Vorige week was Gods: 32.8m
Vorige week was MP: 26.3m

Eindvershil (inclusief aftrek BG's/Nap's etc): +/- 5.4m voordeel Gods.
Zo kwam ik dus op die 5M en nogmaals punten binnen een stam zijn relevanter dan BG's en NAPs.



Minimaal hetzelfde naar Gods, dus dat speelt elkaar dus volledig weg. Nogmaals het was ongeveer 30% Chu, 35% BLCKA en 35% ons +/-. Blcka heeft later nog wat aan Chu afgestaan, dus direct en indirect situatie Nida niet in ons voordeel geweest.



Idem Gods, alle massa's van MP of Gods hebben wel tot een 10-tal dorpen winst gezorgd. Ik benadruk enkel dat Gods meer middelen heeft, de massa op Sophia kwamen er met gemak 800 clears, waar MP het moest doen met 500. Daarnaast konden accounts zoals Beil volledig leeg staan, omdat ze nog geen goed front hebben en daardoor is deffen makkelijker. Uiteindelijk heb ik van geen enkele kant nog een sterke massa gezien.

(zelfs de huidige op Sophia heeft slechts een paar honderd k opgeleverd, sorry maar dat vind ik niet heel veel als je 800 clears gooit en het account staat nog)

Het is heel makkelijk om te zeggen dat ik moet stoppen met klagen, maar nogmaals ik zelf wordt keer op keer afgeleid andere zaken, waardoor ik niet kan spelen en dan hoor ik Fabian vervolgens zeggen dat het niet uitmaakt wat ze allemaal uitspoken zuid, want het had toch niet uitgemaakt. Is gewoon kort door de bocht en vanuit een ideale positie als de rollen omgedraaid waren dan zou hij ook niet met die onzin komen.

Mooie stats van vorige week maar in de huidige situatie is het gat kleiner daar vind ik een hoeveelheid van 9.8m bij gods aan bg's en dergelijk en toch echt 15m bij het kamp van mp.

Deze situatie is mij niet geheel bekend maar dan blijft het punt omtrent cactus op del en vrij edelen echter wel staan.

Alle massa's van mp? Repel heeft het 1 keer erg zwaar gehad inderdaad maar dat was het enige. Voor de rest hebben de massa's vanuit jullie niks tot weinig opgeleverd. De massa's op sophia hebben juist cf's opgeleverd waardoor een gaten kaas is ontstaan en afgelopen week de laatste wave kwam waardoor er een grote winst is ontstaan. Dit heeft niks met middelen te maken maar met bereidheid deze in te zetten voor je stamgenoten. Maar nog geen deftige massa gezien? Zie dat als uitdaging die op te zetten.

De huidige massa op sophia heeft genoeg opgeleverd. 600k aan punten vind ik toch zeker de moeite of heb ik een verkeerd beeld bij een succesvolle massa? Een 2 mil account is niet in 1 dag wegte edelen of heb jij effe 400 edels rond slingeren voor het geval iemand runned?

Het is inderdaad heel makkelijk om te zeggen stop met klagen of doe er wat aan. Maar je hebt toch co's die wat hadden kunnen doen niet alles draait om jouw op dat account. Tenminste daar ga ik vanuit.
 

DeletedUser73358

Guest
MP heeft zijn eigen achterstand positie gecreerd door gebrek aan samenwerking, in de tijd van dejavu.
Ten tijde van de val van cube was het redelijk gelijk tussen alle 3 stammen met cube als laagste en MP + gods als gelijken.
Had MP niet gerecruit ging gods dat ook niet doen, maar wie nam het initiatief?

Dejavu en Gods stonden na de recruit van Phoenix weer zo goed als gelijk. Dat het intern niet vlekkeloos verliep is correct., maar op dat moment was er geen groot verschil tussen #1 en #2, na de val van Dejavu kwam er een groot verschil tussen Cube & MP en Gods.

waarom zouden jullie recruits "niet te veel" zijn en die recruits van gods overdreven?
Jullie hebben beide 2 recruits genomen...?

Je vergeet Zlatan voor Gods en indrect ook de BG's (We Dare (3m) en vervolgens ook BLCKA (4M)
 

Deleted User - 697374

Guest
Dejavu en Gods stonden na de recruit van Phoenix weer zo goed als gelijk. Dat het intern niet vlekkeloos verliep is correct., maar op dat moment was er geen groot verschil tussen #1 en #2, na de val van Dejavu kwam er een groot verschil tussen Cube & MP en Gods.



Je vergeet Zlatan voor Gods en indrect ook de BG's (We Dare (3m) en vervolgens ook BLCKA (4M)

oops jij vergeet een bb zee van 4,5 tot 5 m
 
Reactiescore
1.367
1. Moment van val van Dejavu was het verschil met Gods nog geen 200k punten, die positie heeft Gods allereerst verkregen door rekruuts zoals Phoenix en vervolgens behouden met rekruuts zoals Chuchu/Apog en interns zoals Zlatan, waardoor er een steeds grotere overmacht was en dan kan je kijken naar BG's/NAP's etc zoals BLCKA, Miles, W.D. en nog MB stammen (chu/phoenix etc).

gods had toen 5 leden + 2mbs vs 10 accs in dejavu, niets mis met recruiten dus.
Dat jullie door de vele interns/fusies in 1 stam achter komen te staan kun je gods niet kwalijk nemen

2. Moment van rekruteren van Ice/GK was het verschil tussen Gods en MP. 4M aan punten, voorsprong van MP op Gods was daarna 1.5m aan punten (voor MP.). Vervolgens rekruteerde Gods voor 4m aan punten en voor nog 2m aan interns, hierdoor realiseerde Gods nogmaals een eigen overmacht.

Ja, dus?
Ben je vergeten dat dejavu ongeveer het hele westen van de wereld had en het nog niet lukte om cactus te edelen?
Vervolgens ruzie/interns/fusies terwijl Gods enkel van buiten dorpjes krijgt.

3. De overmacht is vervolgens gebruikt op en tegen MP. (Beil geen front en intern dus clears/def naar eigen doeleinden, Chuchu een NAP dus clears/def naar eigen doeleinden) zodoende is er een sneeuwbal effect gecreeërd vanuit een overmacht.

Ja, net zoals dat dejavu incapabel was om met een giga overmacht over cactus te walsen...


Het grappige is dat de leiding van Gods nu beweerd dat het allemaal niet uitmaakt als accounts zoals Sophia niet een volle stam massa kunnen deffen, met 800 clears vanuit heel Gods, terwijl ze bewust NAP's./BG's etc aangaan om te zorgen dat accounts zoals GK hun focus tijdelijk elders moeten richten. In conclusie zijn onze middelen niet gelijkwaardig en heeft Gods tijdelijk nog de luxe om zich volledig op een front te richten, waar MP. deze luxe voorlopig nog niet heeft.

Welke naps en bg's kunnen er nog zijn in dit stadium?
Jullie middelen zijn minder doordat er slechte keuze's zijn gemaakt aan jullie kant en gods gewoon kon groeien.

Kleine vergelijking: Gods heeft 800 clears ter beschikking en heeft 800 def uitstaan bij één front en MP heeft 500 clears ter beschikking en 500 def bij één front, natuurlijk is het vrij logisch dat je dan offensief niet hetzelfde succes hebt en defensief ook meer druk krijgt. Vrij logisch sneeuwbaleffect. Ik wil enkel benadrukken dat hetgeen tot nu toe niet uit te drukken is omdat Gods zogenaamd meer kwaliteit heeft laten zien want dat is verdedigend en offensief ook gewoon een grap geweest, ze borduren nu enkel voort op de overmacht en het mentaliteits momentum.

Dejavu had in het begin van de wereld overmacht op alles en iedereen. Dat MP nu achterstaat is gewoon een resultaat van slechte keuze's/slechte acties
 

DeletedUser73358

Guest
Mooie stats van vorige week maar in de huidige situatie is het gat kleiner daar vind ik een hoeveelheid van 9.8m bij gods aan bg's en dergelijk en toch echt 15m bij het kamp van mp.

Omdat wij in de tussentijd Blcka hebben weggespeeld, want de huidige intern en NAP minder aantrekkelijk maakt.

oops jij vergeet een bb zee van 4,5 tot 5 m
Die bb zee was toch echt n.a.v. ons gevecht met Cactus en niet omdat we even hebben zitten te rekruteren, overigens was Cactus op het moment van onze join in z'n totaliteit niet eens 4M. meer.
Wat wil je niet begrijpen dan, wij hebben Abuser weggespeeld en vervolgens ging Cactus op delete. Die dorpen zouden sowieso naar MP & Ice/GK gaan. Dus Gods heeft als actie zitten te rekruteren en niet als reactie, terwijl ze dus de favoriet waren, dat beweer je nu dus of niet.
 
Reactiescore
1.367
Dejavu en Gods stonden na de recruit van Phoenix weer zo goed als gelijk. Dat het intern niet vlekkeloos verliep is correct., maar op dat moment was er geen groot verschil tussen #1 en #2, na de val van Dejavu kwam er een groot verschil tussen Cube & MP en Gods.



Je vergeet Zlatan voor Gods en indrect ook de BG's (We Dare (3m) en vervolgens ook BLCKA (4M)

Jullie lieten ze achter, waarom zouden ze dan niet aan de kant van gods staan?
 
Reactiescore
3.457
Die bb zee was toch echt n.a.v. ons gevecht met Cactus
Gevecht? https://forum.tribalwars.nl/index.p...ieuw-tijdperk-afscheid-cactus-pyramid.201527/

Je bedoeld dat jullie iedereen hebben ingeschakeld om bv hun nap met Cactus op te zeggen, nieuwe naps aan te gaan met spelers die direct tegen Cactus aanlagen .
Een gap met Mp , dat is je gevecht Twan?
Laat me niet lachen alsjeblieft
Wss niet capabel genoeg om de strijd alleen tussen Cactus en jullie te houden.
Andere redenen kan ik namelijk niet bedenken.
 

DeletedUser73358

Guest
Jullie lieten ze achter, waarom zouden ze dan niet aan de kant van gods staan?
Nu lieten we ze oppeens achter en is het volkomen logisch dat iedereen oppeens, inclusief BG's overstapt naar Gods terwijl het absoluut niet logisch was m.b.t. clusters.

Daarnaast gaven ze ons niet eens de kans om verder te kijken naar de situatie en liepen ze ons gelijk zwart te maken, nogmaals onze stap was cruciaal voor een eerlijke tweestrijd, dat van Gods in een stuk mindere mate in mijn perspectief.

gods had toen 5 leden + 2mbs vs 10 accs in dejavu, niets mis met recruiten dus.
Dat jullie door de vele interns/fusies in 1 stam achter komen te staan kun je gods niet kwalijk nemen

''Jullie'' ik heb volgens mij nog aardig tegen Dejavu gestreden. Gods had toen al 8 leden, Phoenix zat er al in, daarvoor had Dejavu inderdaad een overmacht. Gods heeft om het te compenseren toen al gerekruteerd. Niet compleet logisch dat ze vervolgens bij de val van Dejavu dat vervolgens weer doen met een tweetal accounts, een grote intern en het meenemen van een grote BG en een NAP.

Vervolgens ruzie/interns/fusies terwijl Gods enkel van buiten dorpjes krijgt.

Gods heeft dorpen van Nida/Kurt/Morgan en Zlatan gekregen. Ook gemakkelijk 4+m aan intern. Terwijl nogmaals die zee van hoogtens 4m bij Cactus absoluut hoe dan ook in de handen van MP/ICE/GK zou komen en verder volledig verdiend was n.a.v. de strijd.

Vandaar dat ik het nogmaals een hyper-actie vind, die doro een aantal zaken absoluut niet te verwachten was van Gods en een zeer grote impact op de wereld gehad heeft.

Hadden we verwacht dat er een account van Cube zou joinen:uiteraard
Hadden we verwacht dat werkelijk iedereen van Cube, inclusief BG's zouden overstappen n.a.v. 2 accounts: nee absoluut niet en is ook niet rechtvaardigd op enkel 2 accounts, enkel als je reeds uitgevoerde acties meetelt, waar Gods geen invloed op had en verder eerlijk zijn verlopen.

Dejavu had in het begin van de wereld overmacht op alles en iedereen. Dat MP nu achterstaat is gewoon een resultaat van slechte keuze's/slechte acties

Nee dat is enkel een resultaat omdat Gods een rekruteerbeleid heeft gehanteerd van minimaal dezelfde impact, terwijl ze al de favoriet waren en vervolgens alsnog aanvullende BG's/NAP's en dergelijk aangaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 697374

Guest
Omdat wij in de tussentijd Blcka hebben weggespeeld, want de huidige intern en NAP minder aantrekkelijk maakt.


Die bb zee was toch echt n.a.v. ons gevecht met Cactus en niet omdat we even hebben zitten te rekruteren, overigens was Cactus op het moment van onze join in z'n totaliteit niet eens 4M. meer.
Wat wil je niet begrijpen dan, wij hebben Abuser weggespeeld en vervolgens ging Cactus op delete. Die dorpen zouden sowieso naar MP & Ice/GK gaan. Dus Gods heeft als actie zitten te rekruteren en niet als reactie, terwijl ze dus de favoriet waren, dat beweer je nu dus of niet.
Klopt daar kwam je achterstand van 5.4m vandaag maar gaat het nu om de huidige situatie of houd je van oude koeien uit de sloot halen?

Die bb zee was misschien kleiner maar jullie konden zeker wel 4,5 m gratis edelen. Cactus ging de 29ste op del en ze waren op de 30ste nog 4,5m. Jullie overstap bracht gods dus naar een +/- 6m achterstand en dat is met de cube recruits weer recht getrokken.
egbjI4j.png
 
Reactiescore
3.457
Gods heeft dorpen van Nida/Kurt/Morgan en Zlatan gekregen. Ook gemakkelijk 4+m aan intern
Voor de dorpen van Morgan is niet gestreden ,wil je dat echt zeggen?
Je zet jezelf wel enorm voor schut nu.
Je co die team Alw benoemd als meest overschatte speler door de aanvallen op Morgan en jij die nu een beeld schept dat we de dorpen gekregen hebben?
 

DeletedUser73358

Guest
Jullie overstap bracht gods dus naar een +/- 6m achterstand en dat is met de cube recruits weer recht getrokken.

Daar sla je de plank mis, Cactus zou voor een deel sowieso naar MP. gaan en voor het andere deel naar Ice/GK/Kurt.
Deze massa's kwamen volledig vanuit Cube gezien we daar wekenlang confrontatie mee hebben gehad, dat jullie deze achterstand dus rechtvaardigen met een intern en rekruut van dezelfde grootte met deze zee in acht is dus echt wel gewoon het verzieken van een wereld.

Opzich zou dat niet zo erg zijn, maar in dit geval was het Gods die keer op keer de morele hoog grond probeerden te pakken en neerkeek op andere stammen op zoveel onderdelen, terwijl in werkelijkheid Gods geen haar beter is en van kwaliteit moeten jullie het wat mij betreft ook niet hebben.
 

DeletedUser73358

Guest
Voor de dorpen van Morgan is niet gestreden ,wil je dat echt zeggen?

Tot aan 500k zeker wel, daarna niet meer hoor toen Morgan samen met Zlatan alleen in Hulk zaten. Kortom 1/3 van Morgan was gewoon intern.

Kan je herleiden aan de statistieken van APOG, die zijn destijds niet gestegen en de ODD van Morgan ook niet meer.

Dus direct met het rekruteren en internen van heel Cube sloeg je meerdere vliegen in een klap: BG met We Dare en alle resterende dorpen van Morgan (waar stam def stond) en Zlatan als volle intern.
 
Reactiescore
735
Echt wat een simpele P&P. Geef lekker je stammies een trap onder de reet en zorg dat de activiteit op orde is binnen Mp. De achterstand moet je volledig bij jezelf zoeken. Leiding niet op orde, accounts niet actief genoeg En deffen op een manier die mijn oma nog beter zou doen. Hou op te wijzen en steek die energie lekker in het verbeteren van de stam zelf ipv hier weer te komen janken, Danku!
 
Reactiescore
3.457
Tot aan 500k zeker wel, daarna niet meer hoor toen Morgan samen met Zlatan alleen in Hulk zaten. Kortom 1/3 van Morgan was gewoon intern.
Morgan is gebroken door Gods.:)

Maar nog steeds heeft Gods geen noemenswaardige aanvallen gedaan :)
 
Reactiescore
1.367
Nu lieten we ze oppeens achter en is het volkomen logisch dat iedereen oppeens, inclusief BG's overstapt naar Gods terwijl het absoluut niet logisch was m.b.t. clusters.

Wat kan iemand een cluster schelen als ze genaaid worden door iemand die ze als stamgenoot zien?

Daarnaast gaven ze ons niet eens de kans om verder te kijken naar de situatie en liepen ze ons gelijk zwart te maken, nogmaals onze stap was cruciaal voor een eerlijke tweestrijd, dat van Gods in een stuk mindere mate in mijn perspectief.

Jou mening en waarom zou iemand jullie nog een kans geven "naar de situatie te kijken". Je naait je stam, probeerde accounts te stelen dan is het logisch dat de rest voor gods en gods voor zichzelf kiest



''Jullie'' ik heb volgens mij nog aardig tegen Dejavu gestreden. Gods had toen al 8 leden, Phoenix zat er al in, daarvoor had Dejavu inderdaad een overmacht. Gods heeft om het te compenseren toen al gerekruteerd. Niet compleet logisch dat ze vervolgens bij de val van Dejavu dat vervolgens weer doen met een tweetal accounts, een grote intern en het meenemen van een grote BG en een NAP.

Je bedoeld val van cube? Waarbij MP 2 spelers mee nam? Waarom zou het voor gods minder valide zijn om te recruiten en interns te fixen?
MP/Dejavu hebben sinds het begin van de wereld overal bgtjes gehad die inmiddels geinternd zijn


Gods heeft dorpen van Nida/Kurt/Morgan en Zlatan gekregen. Ook gemakkelijk 4+m aan intern
Cool.


Nee dat is enkel een resultaat omdat Gods een rekruteerbeleid heeft gehanteerd van minimaal dezelfde impact, terwijl ze al de favoriet waren en vervolgens alsnog aanvullende BG's/NAP's en dergelijk aangaan.

Gods doet gewoon wat hen het beste uitkomt en dat is precies wat dejavu/mp en vooral jij ook gedaan hebben.
Maar nu sta je achter en schreeuw je moord en brand ;)
 

Deleted User - 697374

Guest
Daar sla je de plank mis, Cactus zou voor een deel sowieso naar MP. gaan en voor het andere deel naar Ice/GK/Kurt.
Deze massa's kwamen volledig vanuit Cube gezien we daar wekenlang confrontatie mee hebben gehad, dat jullie deze achterstand dus rechtvaardigen met een intern en rekruut van dezelfde grootte met deze zee in acht is dus echt wel gewoon het verzieken van een wereld.

Opzich zou dat niet zo erg zijn, maar in dit geval was het Gods die keer op keer de morele hoog grond probeerden te pakken en neerkeek op andere stammen op zoveel onderdelen, terwijl in werkelijkheid Gods geen haar beter zijn en van kwaliteit moeten jullie het wat mij betreft ook niet hebben.
Sla ik hier de plank compleet mis? Die bb zee kwam er voor een 3 kampen oorlog te creeëren. Dus die bb zee zou inderdaad naar cube en mp gaan. Maar aangezien jullie naar mp zijn gegaan is die zee in zijn geheel naar jullie en de leden van mp gegaan. Maar dat verandert niets aan de situatie jullie + ice + bb zee=+/- 6 mil voorsprong voor mp. Dat jullie hebben gefront maakt geen drol uit. Die groei had dan veel langzamer geweest dus had de wereld weer wat anders verlopen en jullie groei wss ook trager.

Wat is nou de pratij hier die keer op keer weer begint met recruiten? Ja mp. Gods speelt met actie reactie. Jullie recruiten jezelf naar grote voorsprong wij heffen deze op voor een eerlijke strijd.Hoe had de wereld eruit gezien als we cube niet gerecruit hadden? Nou ik gok op een 15 mil achterstand op zijn minst.
 

DeletedUser73358

Guest
Morgan is gebroken door Gods.:)

Maar nog steeds heeft Gods geen noemenswaardige aanvallen gedaan :)

Aanvallen op Morgan waren ook niet noemenswaardig, zelfs volgens de woorden van ALW namen ze hem niet serieus. Dat account was (run) en draaide op VV, veranderd overigens niet dat er een nieuw team op zou komen alvorens de val van Cube en dat er nog zat stacks stonden.

Verder volgens die logica is Cactus dus gebroken door Cube en tellen die barbs dan ook niet mee.
Gods doet gewoon wat hen het beste uitkomt en dat is precies wat dejavu/mp en vooral jij ook gedaan hebben.
Maar nu sta je achter en schreeuw je moord en brand ;)

Het verschil is dat MP. zichzelf nooit zoals Gods heeft geprofileerd en dat MP. een eerlijke stop op het rekruteren gelegd heeft. Het bleef bij 2 accounts, waar ze makkelijk een BG hadden kunnen regelen of voor een complete rekruut to win situatie hadden kunnen kiezen.

Gods heeft alle mogelijkheden die ze konden gebruiken welliswaar gebruik: volledig Cube en de samenwerkingen van Cube en zelfs BLCKA. Aanzienlijk meer dan 2 simpele rekruuts en dat als favoriet en zoveel verwijten richting andere stammen omtrent rekrutering/bg's etc.

Sla ik hier de plank compleet mis? Die bb zee kwam er voor een 3 kampen oorlog te creeëren
Cactus was al zo goed als gebroken (Abuser was al volledig weggespeeld) en we hadden een gezamelijke aanval op de agenda staan van meerdere kanten. Cactus is gestopt omdat de situatie hopeloos was op dat moment. Het is heel leuk dat jullie als actie hierop reageren, maar dat ga je nooit kunnen goed praten. Als die stam er niet lag, dan zou Cube alvorens ook geen dorpen aan Gods verliezen omdat ze dan geen dual front zouden hebben.

Anyhow ik zit te reageren op een drie a viertal spelers van Gods die toch een plaat voor de kop hebben, ik ga eventjes genieten van de zaterdag avond.
 
Reactiescore
735
"Die toch een plaat voor de kop hebben", wat een grap ben jij, ga inderdaad maar lekker van je zaterdagavond genieten, want je reacties hier zijn om te huilen. Dat Mp te incapabel is om de fronten te houden en hun slaafjes op de been te houden ligt bij Mp, niet bij Gods makker. Jullie achterstand hebben jullie helemaal zelf in de hand gehad. Gods is vele malen actiever dat is meer dan duidelijk. Degene met een plaat voor de kop ben je zelf lieverd (k)
 
Reactiescore
3.457
Verder volgens die logica is Cactus dus gebroken door Cube en tellen die barbs dan ook niet mee.
Jullie hebben iedereen aangeschreven rondom stam Cactus en ook achter jullie gekregen!
Kon je het niet alleen Twan?
Jullie stonden dik voor in de stats en evengoed iedereen voor je karretje spannen , hoe noemde jij ons net ook alweer?
 
Reactiescore
1.367
Het verschil is dat MP. zichzelf nooit zoals Gods heeft geprofileerd en dat MP. een eerlijke stop op het rekruteren gelegd heeft. Het bleef bij 2 accounts, waar ze makkelijk een BG hadden kunnen regelen of voor een complete rekruut to win situatie hadden kunnen kiezen.

Gods heeft alle mogelijkheden die ze konden gebruiken welliswaar gebruik: volledig Cube en de samenwerkingen van Cube en zelfs BLCKA. Aanzienlijk meer dan 2 simpele rekruuts en dat als favoriet en zoveel verwijten richting andere stammen omtrent rekrutering/bg's etc.


Eerlijke stop? Beter houd je op met liegen. Je wilde nividalier mee stelen naar MP...
Complete r2w situatie kon MP niet voor kiezen, want clusters (lees ego's)

En BG hadden ze nooit gedaan, eerder met gods dan met de stam waar de verraders zitten :p
 
Bovenaan