Kunnen de Goden de Manipulatie overkomen?

Reactiescore
1.278
Wat heb jij in dit stukje tekst aangehaald om de wereld uit te helpen ? Het enige wat je hier beschrijft is de situatie van Nida die zelfs een objectieve volger van w62 kan afleiden zonder maar het forum te lezen. Het gaat erom wat er intern gebeurt is en dit is al helemaal geen antwoord op Inge haar post. Inge heeft misschien geen concreet bewijs maar al deze toevalligheden en zowel ik en Jeroen die er bewust van zijn dat niemand van ons 2 het was maakt je redeneringen gewoon nog belachelijker

Misschien even je computer omdraaien en dan nog eens lezen... want je bent echt niet te volgen nu. :confused:
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.501
Pim wil je nog zo vriendelijk zijn om het plaatje in de beginpost te updaten, zodat het een realistisch beeld schept voor de neutrale lezer. Prima dat iedereen bij de kant van MP wordt gerekend die wel eens een vorm van (informele) samenwerking met MP heeft gehad, al werkt dit wederom natuurlijk ook twee kanten op.

Dat is immers het mooiste van een oorlogstopic, het objectief(is lastig) en realistisch verslag brengen van de lopende oorlog.

Doe ik als ik terug ben van mijn weekend weg.
 
Reactiescore
967
Het lijkt een beetje alsof elke keer dat wanneer Gods henzelf vies maakt aan praktijken waaraan ze beweren niet te doen, een wederargument probeert te zoeken waarin Mp. een gelijkwaardige handeling maakt. Wellicht moeten jullie eens terugkomen op jullie woord want het blijkt zo ondertussen wel anders.
 
Reactiescore
735
Gods is kut Mp is top. Mp gaat verliezen omdat Gods alleen maar internt. Kloar, eind goed al goed. Zorg nu maar dat jullie je accounts op orde hebben, want met accies als Sophia maakt het geen donder uit wat er gebeurd op de wereld, verliezen doe je dan toch wel ;)
 
Reactiescore
1.278
Gods is kut Mp is top. Mp gaat verliezen omdat Gods alleen maar internt. Kloar, eind goed al goed. Zorg nu maar dat jullie je accounts op orde hebben, want met accies als Sophia maakt het geen donder uit wat er gebeurd op de wereld, verliezen doe je dan toch wel ;)

Of wij onze accounts op orde hebben heeft met deze situatie niks te maken. Het gaat erover dat Gods met al een betere positie bewust de keuze maakt om extra dorpen te verkrijgen dmv internen/fuseren. Een wereld wordt gewonnen door een kwaliteit/kwantiteit overwicht, maar als je deze al bezit.. dan is het toch onnodig om deze nog verder uit te bouwen doormiddel van internen/fuseren van 'neutrale' stammen.

Kan jij daar niet op in gaan? Bijvoorbeeld wat zijn de motieven achter zo'n actie, is het puur gemakzucht of schuilt er misschien iets anders achter. Gedurende de wereld heeft Gods met aantrekken van externe dorpen voortdurend gewezen naar MP, misschien zelfs ook wel terecht. Alleen met de huidige machtspositie van Gods kan ik niet inzien hoe dit soort besluiten een leuke eindstrijd dichterbij kunnen brengen.
 
Reactiescore
1.367
Of wij onze accounts op orde hebben heeft met deze situatie niks te maken. Het gaat erover dat Gods met al een betere positie bewust de keuze maakt om extra dorpen te verkrijgen dmv internen/fuseren. Een wereld wordt gewonnen door een kwaliteit/kwantiteit overwicht, maar als je deze al bezit.. dan is het toch onnodig om deze nog verder uit te bouwen doormiddel van internen/fuseren van 'neutrale' stammen.

Kan jij daar niet op in gaan? Bijvoorbeeld wat zijn de motieven achter zo'n actie, is het puur gemakzucht of schuilt er misschien iets anders achter. Gedurende de wereld heeft Gods met aantrekken van externe dorpen voortdurend gewezen naar MP, misschien zelfs ook wel terecht. Alleen met de huidige machtspositie van Gods kan ik niet inzien hoe dit soort besluiten een leuke eindstrijd dichterbij kunnen brengen.

De reden waarom gods zou internen/fuseren? Simpelweg omdat ze dat willen.
In het verleden hebben MP en de voorganger gewoon gepoogd makkelijk winst te krijgen en nu anderen het doen is het ineens niet goed en tegen leuke eindstrijd?
 
Reactiescore
1.278
De reden waarom gods zou internen/fuseren? Simpelweg omdat ze dat willen.
In het verleden hebben MP en de voorganger gewoon gepoogd makkelijk winst te krijgen en nu anderen het doen is het ineens niet goed en tegen leuke eindstrijd?

Bedankt dat je mijn reactie gesommeerd hebt en tevens hebt aangeduid hoe hypocriet Gods dus eigelijk bezig is.
 

DeletedUser73358

Guest
In het verleden hebben MP en de voorganger gewoon gepoogd makkelijk winst te krijgen en nu anderen het doen is het ineens niet goed en tegen leuke eindstrijd?

Nee hoor als dat de insteek geweest was, dan zouden ze of wel meer rekruteren dan 2 spelers of een BG met Cube aangaan. Niet dat Gods dat ooit zal inzien met die enorm grote plaat voor de kop.

MP rekruteerde vanuit een achterstandspositie, om de wereld nog wat spanning te geven na aanleiding van de situatie binnen Cube. Als het aan ons persoonlijk lag dan kwamen accounts zoals Kurt met plezier mee en zouden we later de situatie in het oosten kunnen bekijken, spijtig was de oude leiding van MP. hier op tegen en wou seieus een eerlijke strijd.

Om dit de wereld uit te werken, wat screens van de communicatie destijds:
db104b8732.png


25db63ce4f.png

4f4b522366.png

b81aa36669.png

10b328ec2f.png

Waar MP. bewust niet teveel heeft gerekruteerd, zodat er geen overmacht zou ontstaan en accounts niet vast zouden komen te liggen heeft Gods het een overdreven reactie gehanteerd en de rekruuts geforceerd waarbij jumps en dergelijk nodig waren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
331
Nou ja,Mp kwam achter omdat jullie gewoon geen deftige aanvallen konden doen, terwijl Gods stevig en constant groeide. Die achterstandspositie had Mp. zelf gecreëerd, dus dat als argument aanhalen is debiel.

En zelfs dan, na die rekruting gaat Cactus op delete, samen met Kurt en Nida. Jullie konden makkelijk en snel terreinwinst boeken. EN met die winst kon je eens proberen een deftige massa op te zetten, iets waar we nog altijd op zitten te wachten.

Verder heb je zelf ook een gigantische plaat voor je kop man, pot verwijt de ketel.
 

DeletedUser73358

Guest
Nou ja,Mp kwam achter omdat jullie gewoon geen deftige aanvallen konden doen, terwijl Gods stevig en constant groeide. Die achterstandspositie had Mp. zelf gecreëerd, dus dat als argument aanhalen is debiel.

En zelfs dan, na die rekruting gaat Cactus op delete, samen met Kurt en Nida. Jullie konden makkelijk en snel terreinwinst boeken. EN met die winst kon je eens proberen een deftige massa op te zetten, iets waar we nog altijd op zitten te wachten.

Verder heb je zelf ook een gigantische plaat voor je kop man, pot verwijt de ketel.

Ik heb elders al een keer bewezen dat Gods niet een voorsprong heeft verkregen d.m.v. groei, (MP. groeide zelfs sneller in verhouding met Gods) maar enkel omdat destijds Dejavu uit elkaar viel en sindsdien heeft Gods een overmacht gehad, waardoor massa's uitvoeren gemakkelijker was idem voor verdedigen, mede omdat veel zuidelijke spelers hun def/off volledig elders kunnen benutten.

Ik spreek bijna altijd uit de statistieken als ik iets beweer en laat die daarbij regelmatig zien, geen idee hoe ik het objectiever dan dat kan maken.

1. Moment van val van Dejavu was het verschil met Gods nog geen 200k punten, die positie heeft Gods allereerst verkregen door rekruuts zoals Phoenix en vervolgens behouden met rekruuts zoals Chuchu/Apog en interns zoals Zlatan, waardoor er een steeds grotere overmacht was en dan kan je kijken naar BG's/NAP's etc zoals BLCKA, Miles, W.D. en nog MB stammen (chu/phoenix etc).

2. Moment van rekruteren van Ice/GK was het verschil tussen Gods en MP. 4M aan punten, voorsprong van MP op Gods was daarna 1.5m aan punten (voor MP.). Vervolgens rekruteerde Gods voor 4m aan punten en voor nog 2m aan interns, hierdoor realiseerde Gods nogmaals een eigen overmacht.

3. De overmacht is vervolgens gebruikt op en tegen MP. (Beil geen front en intern dus clears/def naar eigen doeleinden, Chuchu een NAP dus clears/def naar eigen doeleinden) zodoende is er een sneeuwbal effect gecreeërd vanuit een overmacht.

Het grappige is dat de leiding van Gods nu beweerd dat het allemaal niet uitmaakt als accounts zoals Sophia niet een volle stam massa kunnen deffen, met 800 clears vanuit heel Gods, terwijl ze bewust NAP's./BG's etc aangaan om te zorgen dat accounts zoals GK hun focus tijdelijk elders moeten richten. In conclusie zijn onze middelen niet gelijkwaardig en heeft Gods tijdelijk nog de luxe om zich volledig op een front te richten, waar MP. deze luxe voorlopig nog niet heeft.

Kleine vergelijking: Gods heeft 800 clears ter beschikking en heeft 800 def uitstaan bij één front en MP heeft 500 clears ter beschikking en 500 def bij één front, natuurlijk is het vrij logisch dat je dan offensief niet hetzelfde succes hebt en defensief ook meer druk krijgt. Vrij logisch sneeuwbaleffect. Ik wil enkel benadrukken dat hetgeen tot nu toe niet uit te drukken is omdat Gods zogenaamd meer kwaliteit heeft laten zien want dat is verdedigend en offensief ook gewoon een grap geweest, ze borduren nu enkel voort op de overmacht en het mentaliteits momentum.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78975

Guest
Het gaat erom dat men bepaalde keuzes binnen het spel als onethisch, spelbedervend en soms zelfs bijna als doodzondes kwalificeert. Deze punten worden dan vaak gebruikt als propagandamateriaal, maar als puntje bij paaltje komt doet Gods uiteindelijk ook mee. Als je daarvoor dan als argument aanvoert dat de tegenstanders dit ook doet of heeft gedaan, ben je gewoon hypocriet en toont het tevens een gebrek aan ruggengraat (je laat immers je stellige standpunt varen).

Op elk aspect is Gods de bovenliggende partij des te meer het onbegrip wekt wanneer er dan door interns een nog groter verschil wordt gecreëerd. Uiteindelijk kom je dan toch weer terug bij het feit dat sommigen van Gods op het AF zeggen te hopen op een uitdagende strijd, maar de handelingen van Gods ingame naar precies het tegenovergestelde wijst. Niet vreemd als men dan zegt dat Gods hypocriet is hè.
 

DeletedUser73358

Guest
Als MP. een overmacht van 5+ m had t.o.v. Gods en dus geen achterstand zoals nu het geval zou zijn, dan was Repel sowieso weggespeeld en wie weet hoe groot dat effect geweest zou zijn en hoeveel impact dat zou hebben en hoeveel spelers zouden stoppen of motivatie verliezen.

Ik verdedig niets en het is uiteraard geen excuus, maar de huidige uitgangspositie heeft Gods niet verkregen door excellente acties of uitmuntende groei, dat is bijna volledig terug te herleiden aan de interns en het rekruteringbeleid. Het is dus vervolgens ook niet gek dat na verloop van tijd het steeds lastiger voor MP. is om stand te houden tegen Gods, helemaal als men naast het rekruteringsbeleid ook nog nieuwe interns en fusies aangaat om confrontatie in bijvoorbeeld het zuiden uit te stellen. (Voorbeeld: Chuchu kan lekker internen en clears noord gooien, terwijl wij van GK de clears elders moeten gebruiken (idem het geval voor Beil/APOG/ALW geweest).

Dus in conclusie NO shit sherlock
 

Deleted User - 697374

Guest
Ik heb elders al een keer bewezen dat Gods niet een voorsprong heeft verkregen d.m.v. groei, (MP. groeide zelfs sneller in verhouding met Gods) maar enkel omdat destijds Dejavu uit elkaar viel en sindsdien heeft Gods een overmacht gehad, waardoor massa's uitvoeren gemakkelijker was idem voor verdedigen, mede omdat veel zuidelijke spelers hun def/off volledig elders kunnen benutten.

Ik spreek bijna altijd uit de statistieken als ik iets beweer en laat die daarbij regelmatig zien, geen idee hoe ik het objectiever dan dat kan maken.

1. Moment van val van Dejavu was het verschil met Gods nog geen 200k punten, die positie heeft Gods allereerst verkregen door rekruuts zoals Phoenix en vervolgens behouden met rekruuts zoals Chuchu/Apog en interns zoals Zlatan, waardoor er een steeds grotere overmacht was en dan kan je kijken naar BG's/NAP's etc zoals BLCKA, Miles, W.D. en nog MB stammen (chu/phoenix etc).

2. Moment van rekruteren van Ice/GK was het verschil tussen Gods en MP. 4M aan punten, voorsprong van MP op Gods was daarna 1.5m aan punten (voor MP.). Vervolgens rekruteerde Gods voor 4m aan punten en voor nog 2m aan interns, hierdoor realiseerde Gods nogmaals een eigen overmacht.

3. De overmacht is vervolgens gebruikt op en tegen MP. (Beil geen front en intern dus clears/def naar eigen doeleinden, Chuchu een NAP dus clears/def naar eigen doeleinden) zodoende is er een sneeuwbal effect gecreeërd vanuit een overmacht.

Het grappige is dat de leiding van Gods nu beweerd dat het allemaal niet uitmaakt als accounts zoals Sophia niet een volle stam massa kunnen deffen, met 800 clears vanuit heel Gods, terwijl ze bewust NAP's./BG's etc aangaan om te zorgen dat accounts zoals GK hun focus tijdelijk elders moeten richten.

1. Dikke bullshit dat die positie verkregen is door de recruit van flaming. Die positie was al behaald vlak voor flaming in de stam toe trad. Maar die recruits en slaafjes kunnen wij als goeds ook opnoemen. LDE, CFH, NP, Whale, en GB. Zal er ongetwijfeld paar vergeten zijn. Maar wie is hier begonnen met een leger mb's creeëren. Inderdaad dat was dejavu de voorloper van mp. Het is dus dejavu die deze manier van spelen geforceerd heeft.

2. Deze statestieken moeten met een korrel zout genomen worden. Waarom zou je denken? Nou hoeveel gratis dorpen kwamen er op dat moment vrij voor deze 2 accounts? Ik doe een gok op 6 mil? Nida op del, cactus op del om en kurt op del om de bron hiervan te benoemen. Deze kwantiteits shift was veel meer dan die 1.5 mil die je hier benoemt. Zulke edel ruimte moet zeker in beschouwing genomen worden.

3. Welke overmacht? Vergeet je mb's, slaafjes, pbg en gap's niet mee te rekenen. Wel leuk en aardig dat je de ranglijst van stammen erbij pakt maar dat is geen correcte weerspiegeling van de realiteit. Alles met alles zou eerder mp mp een overmacht hebben als gods.

Het is ook heel grappig hoe die stam massa gedeffed is heeft een mooi resultaat opgeleverd. Maar er is gewoon dik gefaald door het team van sophia die massa te spotten en te deffen. Of er is geen reactie geweest vanuit de stam dat zijn dingen die ik niet kan weten. Bewust nap's en bg's aangaan? Weten jullie alle gap's en dergelijke die jullie voor cactus zijn aangegaan? Hoogst waarschijnlijk niet meer maar die waren er zeker. Maar de pot verwijt de ketel tot hij zwart ziet in dit geval. Maar stop met janken en ga eens een deftige massa op zetten en laten zien wat jullie waard zijn ipv janken janken en verwijten gooien. Dit lijkt wel een blaffende hond die niet bijt.
 

DeletedUser73358

Guest
1. Dikke bullshit dat die positie verkregen is door de recruit van flaming. Die positie was al behaald vlak voor flaming in de stam toe trad. Maar die recruits en slaafjes kunnen wij als goeds ook opnoemen. LDE, CFH, NP, Whale, en GB. Zal er ongetwijfeld paar vergeten zijn. Maar wie is hier begonnen met een leger mb's creeëren. Inderdaad dat was dejavu de voorloper van mp. Het is dus dejavu die deze manier van spelen geforceerd heeft.

GB is onze vijand, waren slaafjes van Cactus.

Ten eerste heb je veel meer aan een compacte stam vs BG's en dergelijk maar inderdaad vorige week (voordat BLCKA volledig gepakt was, was het 11 mil aan BG's/NAP's voor Gods tegen 12 mil aan BG's/NAP's etc voor MP., uiteindelijk was de situatie vooralsnog +/- 5m in het voordeel van Gods.

Niemand zegt dat Dejavu geen rekruteringsbeleid gehanteerd heeft, maar in principe verschilt de ligging van oud Dejavu helemaal niets met huidig MP. (Ice en GK voor Abuser/Blaq/Unique). Terwijl Gods met de rekruuts een half continent naar zichzelf heeft toegetrokken, terwijl alvorens dat moment MP. en Gods vrij gelijkwaardig waren kwa grootte.

2. Deze statestieken moeten met een korrel zout genomen worden. Waarom zou je denken? Nou hoeveel gratis dorpen kwamen er op dat moment vrij voor deze 2 accounts? Ik doe een gok op 6 mil? Nida op del, cactus op del om en kurt op del om de bron hiervan te benoemen. Deze kwantiteits shift was veel meer dan die 1.5 mil die je hier benoemt. Zulke edel ruimte moet zeker in beschouwing genomen worden.

Nida is voornamelijk gepakt door Blcka en Chuchu (66% zou ik zeggen) dus dat merendeel ging direct of indirect naar Gods (Chuchu heeft later nog veel dorpen mogen pakken daar).
Cactus hebben wij tegen mogen vechten en tegen gewonnen, die dorpen zouden sowieso naar ons, Ice of MP. gaan. Ik snap dat je deze dorpen naar je toe wilt trekken, maar dan beweer je dat Gods gerekruteerd heeft als actie en niet als reactie op en dat is niet logisch als je al een voorsprong hebt.

Tot slot is ook een deel van Kurt rechtstreeks naar Zlatan gegaan, oftewel Gods. Het cruciale beginsel is dat Cactus gestopt was, maar ze zouden sowieso weggespeeld worden en daar zijn inderdaad een paar miljoen aan punten te herleiden, maar het verschil met alle andere zaken is dat dit volledig fair & square gegaan is en rekruteren om dit verschil te overbruggen was dat niet.

MP. zou uiteindelijk, als Gods geen hyper-reactie van 6+m aan rekruuts/interns en 7m+ aan BG's/NAP's te hanteren inderdaad een kleine overmacht overhouden. Maar iedereen zag Gods van te voren al als favoriet en het was werkelijk nodig voor MP. om een sterkere positie te realiseren, door veel aspecten maar voornamelijk door de achterstand en de situatie binnen Cube.

Dat Gods vervolgens dus een hyper-actie hanteerd (Zlatan/Chuchu/Apog) en BG met We Dare (3+m) en NAP met BLCKA (4+ M) TOTAAL +/- 13m aan punten is zeer doorslaggevend geweest voor de huidige situatie. (interns en NAP's hebben front verminderd en de mogelijkheid gegeven om clears elders te gebruiken met maximale groei etc) AKA sneeuwbaleffect.

De aanname zou zijn dat ALW/Beil winst op Cube zou maken en dus veel zou groeien, niet dat Gods volledig Cube in de stam opnam met frapantje jumps en dergelijk als consequentie.

3. Welke overmacht? Vergeet je mb's, slaafjes, pbg en gap's niet mee te rekenen. Wel leuk en aardig dat je de ranglijst van stammen erbij pakt maar dat is geen correcte weerspiegeling van de realiteit. Alles met alles zou eerder mp mp een overmacht hebben als gods.

Ten eerste heb je veel meer aan een compacte stam vs BG's en dergelijk maar inderdaad vorige week (voordat BLCKA volledig gepakt was, was het 11 mil aan BG's/NAP's voor Gods tegen 12 mil aan BG's/NAP's etc voor MP., uiteindelijk was de situatie vooralsnog dus +/- 5m in het voordeel van Gods.

Het is ook heel grappig hoe die stam massa gedeffed is heeft een mooi resultaat opgeleverd. Maar er is gewoon dik gefaald door het team van sophia die massa te spotten en te deffen. Of er is geen reactie geweest vanuit de stam dat zijn dingen die ik niet kan weten.

Nogmaals op dit ogenblik is het duidelijk dat Gods meer middelen heeft, dat is te herleiden aan het aantal clears en de hoeveelheid stacks die er staan. Ik ontken nergens dat er slecht verdedigd is, maar het is wel heel makkelijk om een situatie te vergelijken als je met het verdedigen aanzienlijk meer def hebt staan en met het aanvallen aanzienlijk meer clears tot je beschikking hebt.

*Quote me niet vast op de exacte getallen, dit zijn estimates zoals ik ze mij kan herinneren op die momenten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 697374

Guest
Nou oke mijn fout dan hebbenjullie een vijand van 1 mil punten.

Maar kwa bg's raak ik al snel op de 15 mil. Waar ik bij gods max 10 mil weet te vinden.

Maar wat je nu zegt is dat gods niet mag recruiten omdat ze 1 continent hadden en er zomaar een half bij recruiten. Waar mp al continenten heeft aangezien de voorloper zo debiel aan het recruiten was.
Dit slaat natuurlijk alles, want gods zou dus de strijd moeten beginnen met een achterstand van 1,5 continent tegen 2? Want ja dat waren de verhoudingen.

Cactus is ten onder gegaan aan een overmacht en dat is versneld omdat ze de 3 kampen oorlog een kans wouden geven. Anders waren jullie daar zeker nog wel 1 of meerdere maanden mee bezig geweest. Het gaat er om dat jullie daar een barb zee kregen wat alles gewoon versnelde en dat kan je niet terug zien in grafieken maar is wel zeker de moeite waard om te benoemen. Maar nida is dus alsnog voor 33% naar jullie gegaan als die verhouding klopt(heb dat niet gevolgd). Dat is alsnog 600k wat niet iets is dat te verwaarlozen is.

Waar haal jij een voordeel van +- 5 mil vandaan? Als ik alles bij elkaar optel is het een gat van 1 mil hoogstens. Maar je hebt inderdaad meer aan een compacte stam maar is dat de verdienste van gods of de verdienste van mp dat wij zo compact zijn.

Nou gods heeft meer middelen? Gods gebruikt zijn middelen efficiënter. Ik heb nog nergens een massa gezien vanuit gods die goed gedeffed is door mp. Dat is zeker wel mogelijk of op zijn minst dichterbij succes komen van het deffen van die massa, want nu zijn steeds de stacks veel te laag al was er goede bezetting was er alsnog goed winst gepakt. Alles is nog mogelijk in deze fase stop met klagen start spelen.
 

DeletedUser73358

Guest
Nou oke mijn fout dan hebbenjullie een vijand van 1 mil punten.

Maar kwa bg's raak ik al snel op de 15 mil. Waar ik bij gods max 10 mil weet te vinden.

Die situatie heb ik van vorige week geteld, toen BLCKA er nog volledig lag
GODS: BLCKA (was vorige week 4m), Chuchu (800k), W.D. (2.8m), Miles (4.2m), Hulk (120k) +/- 11.9m
MP:
LDE (was vorige week 5m), CFH (4M), NP (2.8M), Whale (1.1m) +/- 13m

Vorige week was Gods: 32.8m
Vorige week was MP: 26.3m

Eindvershil (inclusief aftrek BG's/Nap's etc): +/- 5.4m voordeel Gods.
Zo kwam ik dus op die 5M en nogmaals punten binnen een stam zijn relevanter dan BG's en NAPs.

Maar nida is dus alsnog voor 33% naar jullie gegaan als die verhouding klopt(heb dat niet gevolgd). Dat is alsnog 600k wat niet iets is dat te verwaarlozen is.

Minimaal hetzelfde naar Gods, dus dat speelt elkaar dus volledig weg. Nogmaals het was ongeveer 30% Chu, 35% BLCKA en 35% ons +/-. Blcka heeft later nog wat aan Chu afgestaan, dus direct en indirect situatie Nida niet in ons voordeel geweest.

Nou gods heeft meer middelen? Gods gebruikt zijn middelen efficiënter. Ik heb nog nergens een massa gezien vanuit gods die goed gedeffed is door mp. Dat is zeker wel mogelijk of op zijn minst dichterbij succes komen van het deffen van die massa, want nu zijn steeds de stacks veel te laag al was er goede bezetting was er alsnog goed winst gepakt. Alles is nog mogelijk in deze fase stop met klagen start spelen.

Idem Gods, alle massa's van MP of Gods hebben wel tot een 10-tal dorpen winst gezorgd. Ik benadruk enkel dat Gods meer middelen heeft, de massa op Sophia kwamen er met gemak 800 clears, waar MP het moest doen met 500. Daarnaast konden accounts zoals Beil volledig leeg staan, omdat ze nog geen goed front hebben en daardoor is deffen makkelijker. Uiteindelijk heb ik van geen enkele kant nog een sterke massa gezien.

(zelfs de huidige op Sophia heeft slechts een paar honderd k opgeleverd, sorry maar dat vind ik niet heel veel als je 800 clears gooit en het account staat nog)

Het is heel makkelijk om te zeggen dat ik moet stoppen met klagen, maar nogmaals ik zelf wordt keer op keer afgeleid andere zaken, waardoor ik niet kan spelen en dan hoor ik Fabian vervolgens zeggen dat het niet uitmaakt wat ze allemaal uitspoken zuid, want het had toch niet uitgemaakt. Is gewoon kort door de bocht en vanuit een ideale positie als de rollen omgedraaid waren dan zou hij ook niet met die onzin komen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.452
Er is waardeloos gedeffed op Sophia,kan je gaan komen met dat wij meer clears hebben bladibla,maar zijn stacks waren niet aangevuld terwijl de massa overduidelijk gericht was op Sophia.
Verkeerde inschatting aan Mp zijn kant,slechte activiteit op Sophia , dat is de realiteit en niet anders .

Pracht massa met een nog mooier eindresultaat ^^
 

DeletedUser79707

Guest
(zelfs de huidige op Sophia heeft slechts een paar honderd k opgeleverd, sorry maar dat vind ik niet heel veel als je 800 clears gooit en het account staat nog)

Je zit aardig in de buurt, slechts 400 verschil met de daadwerkelijke statistieken en maar slechts een half miljoen punten in 2 dagen kwijt. Niet heel veel inderdaad. Ik wacht geduldig af op wave 2 vanuit Mp. Wave 1 heeft veel schade gedaan met 200 clears, 170 edels en 4 dorpenwinst op het Noord-front.
 
Reactiescore
1.278
Het gespreksonderwerp wordt zo te zien al in rap tempo verlegd door selectief te reageren, voorheen was het voor Gods goed mogelijk om naar MP te wijzen met betrekking tot de manier dat ze d'r overmacht verkregen. Nu blijft het toch erg stil en de vraag is niet eens zo lastig. Waarom toch besluit Gods om de overmacht nog verder uit te breiden doormiddel van interns/fusies.

Ik zeg niet dat die paar honderd dorpen het verschil daadwerkelijk maken, maar toch is het effect aanzienlijk bij het sturen van een massa en het deffen ervan. Prima krijgen jullie die overmacht uitbouwen door dorpen van ons te pakken of van een neutrale partij die nog over is, maar dit is toch onnodig.
 
Reactiescore
1.367
Nee hoor als dat de insteek geweest was, dan zouden ze of wel meer rekruteren dan 2 spelers of een BG met Cube aangaan. Niet dat Gods dat ooit zal inzien met die enorm grote plaat voor de kop.

Je spreekt over andere periode dan ik, dejavu had zichzelf al naar de #1 gerecruit met paar mil voorsprong op de rest. En wilden jullie nivadilir (oid) ook niet recruiten?

MP rekruteerde vanuit een achterstandspositie, om de wereld nog wat spanning te geven na aanleiding van de situatie binnen Cube. Als het aan ons persoonlijk lag dan kwamen accounts zoals Kurt met plezier mee en zouden we later de situatie in het oosten kunnen bekijken, spijtig was de oude leiding van MP. hier op tegen en wou seieus een eerlijke strijd.

MP heeft zijn eigen achterstand positie gecreerd door gebrek aan samenwerking, in de tijd van dejavu.
Ten tijde van de val van cube was het redelijk gelijk tussen alle 3 stammen met cube als laagste en MP + gods als gelijken.
Had MP niet gerecruit ging gods dat ook niet doen, maar wie nam het initiatief?

Om dit de wereld uit te werken, wat screens van de communicatie destijds:

Het enige wat ik zie in jullie screens is dat jullie jezelf slecht vinden en bang zijn voor gods en daarom maar willen recruiten

Waar MP. bewust niet teveel heeft gerekruteerd, zodat er geen overmacht zou ontstaan en accounts niet vast zouden komen te liggen heeft Gods het een overdreven reactie gehanteerd en de rekruuts geforceerd waarbij jumps en dergelijk nodig waren.

waarom zouden jullie recruits "niet te veel" zijn en die recruits van gods overdreven?
Jullie hebben beide 2 recruits genomen...?
 
Bovenaan