Het begin van een nieuw tijdperk - afscheid CACTUS/Pyramid.

Reactiescore
3.540
118518_large


Het begin van een nieuw tijdperk.

Het is vandaag 29 september 2018. De stam Pyramid. (CACTUS) bestaat nu ruim 4 maanden. Voorheen onder de naam Dante, waar alleen de spelers Sokaa en Cacturne nog van over zijn gebleven. Sinds de naamsverandering zijn de spelers Abuser en Unique. er bij gekomen. Een samenstelling die met veel controversie de wereld betrad, en die met even veel controversie de wereld zal verlaten. Vandaag is de beslissing genomen dat er voor ons geen ruimte meer is op deze wereld. Je hebt de stammen Gods, Manipulate, en Cube. Dit is een driestrijd die erg interessant kan gaan worden, mits het daadwerkelijk een driestrijd zal zijn. Onze stam valt hier buiten de boot, mede door beslissingen die we zelf hebben genomen.

Vandaag de dag begon droevig. Om 08:00 's ochtends kwamen de treinen van Gele Kanarie aan op spelers in cluster van Abuser, net nadat Abuser veel tijd heeft besteed om de frontlinie goed te zetten en om het account weer op orde krijgen. Aangezien er geen afspraken hierover zijn gemaakt kunnen we Gele Kanarie niet als stabbers of iets in die richting afstempelen, en verder wil ik niet op deze situatie in gaan. Het belangrijkste wat hier uit opgemaakt kan worden is dat de motivatie bij Abuser nu echt weg is, na vele nachten werk en na vele treinen afgewerkt. Het front was eindelijk te verdedigen, maar met deze CF's (en er zullen er nog vele volgen als ze de rest van GB op zullen vreten) is er gewoonweg geen toekomst voor Abuser op deze wereld meer.

Als donderslag bij heldere hemel verbraken Doske en SaveTheWhaleMarryAnObese tegelijkertijd de NAP met leden van CACTUS.
334c1a84853f1e4a201865a066cbc350.png

dc17e71d32d0761df130546b649ddcd0.png

3b5f5aff45bd2d5d0f9c0dae5e972d7d.png


Meerdere keren is vanuit kamp Manipulate gezegd dat ze ons een leuke strijd tegen Cube gunnen, echter zijn ze daar helaas van mening veranderd (niet de woorden van Savethewhale, wel van andere leden). De enige NAP/samenwerking die CACTUS nu nog heeft is de samenwerking met GB, en wat losse moraalbrekers van Unique. en Sokaa. Doske is nog een geval apart. Zoals je kunt lezen heeft Doske def staan in stacks bij Abuser. Deze mocht ondanks het stopzetten van de NAP gewoon blijven staan gelukkig. Oh wacht, wat is dit?

19ef460bd388608a6022f2bdf938bb51.png


d052d111fd613d8299bcfd1d48dddc26.png


Hij trekt direct z'n def terug nadat hij uit de vriendenlijst verwijdert is omdat we niet wilden dat hij onlinetijden etc. ging zien als er toch geen NAP zou zijn. Deze dorpen zijn ook vandaag nog getreind en we hebben die stacks dus met hoge spoed moeten vervangen.

Om hier nog een schep bovenop te doen werden we door *Get High* verweten samen te werken met Gods, dat wij def naar hun zouden sturen in ruil voor VV. Laten we hier helder in zijn. Er is nooit, maar dan ook nooit, ook maar een aanval of ondersteuning tussen de stammen Gods en CACTUS geweest. Waar deze informatie vandaan komt zou ik maar eens gaan checken want dit is echt vreselijke onzin. Alsof wij, een 4.5m stam met een gigantisch front, die dagelijks dorpen verliest aan onze vijand, def gaat leveren aan een stam van 16m. Waar is de logica heen.

ff421a43a39b268274eb7547b499b620.png



Huidige situatie.

Afijn, ik dwaal af. De afgelopen week is *Get High* tevens met een jumpcluster richting ons front gekomen, in plaats van zich te focussen op Gods mikken ze dus hun aandacht op dat ene 4.5m stammetje in het midden van de wereld. Tevens worden rimstammen als Last Ditch Effort (of spelers uit deze stam) geholpen door Cube, en spelers als cleonito (ex-DeKoster, 500k punten) tegen ons gebruikt door Manipulate. Met de NAP van Whale voorbij is er niks meer dat ze nog tegen houdt om plots de aanval op CACTUS te openen. Met het wegvallen van alle NAP's ziet onze wereldkaart er intussen zo uit:

Blauw = CACTUS + BG's / NAP's
Rood (vijand) = Cube, Manipulate, Doske, LDE, cleonito
Groen (neutraal)= random defbunkers
Paars (vijand van de vijand ) = Gods
f70342417cae28350b6dc67712595213.png

Dit is ook niet echt een motiverend plaatje. Wat dit tevens betekend voor ons is dat we geen stacks meer bij Abuser kunnen zetten door Unique. en Sokaa, omdat die ineens een eigen gigantisch front hebben waar ze zich zorgen om moeten maken. Dit alles terzijde is de real-life situatie ook veranderd ten opzichte van de zomervakantie. Accounts zijn wel actief, maar niet actief genoeg voor een front als dit. De examenperiode komt er voor sommigen weer aan, terwijl anderen weer full-time aan het werk zijn, waardoor TribalWars toch echt bij velen op een lager pitje komt te staan.


De toekomst.

Dit is geen simpele beslissing geweest, maar na het even te laten bezinken is het er wel een die logisch is. Ieder scenario in ons hoofd is wel een keer langsgekomen in de gesprekken. We konden alle barbs edelen, Abuser internen en def bunker laten spelen, we konden deffen tot we er bij neer vielen maar het resultaat was hetzelfde geweest. CACTUS zou het niet overleven. Beeld je even in. CACTUS is weg, Manipulate en Cube krijgen elk rond de 2 miljoen punten aan barbs er bij.
d6989b0ac6d70627b97cf225d1b48810.png

Nou DIT is een situatie die we lang niet meer gezien hebben. 3 stammen, van ongeveer dezelfde grootte. Een prachtige 3-weg strijd is hier mogelijk, en ook al is dit het eind voor mijn account op deze wereld, ik zal hem wel blijven volgen. Dit is iets waar serieus kansen liggen voor iedere betrokken partij, mocht het eerlijk gespeeld worden en er geen NAP/BG worden afgesloten tussen de grote partijen.


Onze beslissing.

Alles meegenomen, hebben we een redelijk unaniem besluit weten te vormen. De tijd van de CACTUS zit er op. Het is het begin van een nieuw tijdperk, waarin een evenwichtige driestrijd plaats kan vinden. Met het lezen van dit bericht staat ieder account in CACTUS op delete. Er gaan vast veel mensen zijn die het hier niet mee eens zijn of een sterke mening over hebben, echter dit zal ons besluit niet doen veranderen. Voel vrij om over de inhoud van dit bericht te discussiëren maar weet dat onze beslissing vast staat en dat we hier verder ook niet meer op zullen reageren (uitgezonderd op de persoonlijke berichten omtrent doske en get high, daar willen we graag toelichting op) . Vanaf nu is het uit onze handen, en gaan we vanaf de zijkant toekijken. Ik kijk terug op een wereld waarin veel gebeurd is, waarin wij veel gedaan hebben en waar nog heel veel te gebeuren staat. Ik wens iedere speler op deze wereld die overblijft heel veel succes en spelplezier toe. Dit is misschien wel het belangrijkste, en dit is iets dat ik recent persoonlijk uit het oog ben verloren. Spelplezier. Je kunt je opwinden over van alles en nog wat, wat ik zelfs in deze post nog doe, maar je kunt ook gewoon het spel spelen, lol hebben, en niet te veel waarde hechten aan winst of verlies. Hou het leuk, voor jezelf en voor anderen.

Bedankt iedereen voor de tijden op deze wereld!

Kusjes,

Cacturne,
Sokaa,
Unique.,

Abuser
 
Reactiescore
1.278
De waves komen al tijden op ons aan(cube) en nu blazen we een beetje terug en iedereen vliegt op del. Een run van formaat dit, had toch meer van jullie verwacht.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Lekker Inge altijd blijven ontkennen!

- Yvo

kunnen moeilijk iets gaan bekennen wat niet gebeurt is. en ja we weten van een screentje, ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet dan.
 
Reactiescore
3.457
Zet de screens maar op het af,ben heel benieuwd wie je bedoeld uit Gods
 
Reactiescore
310
En ik die dacht dat jij 1 van de slimmeren was... :p:p
Als je dat echt zou geloven moet je toch echt even die vijzen in je hoofd gaan natellen hoor. Ofwel eindelijk eens het beruchte screentje bovenhalen want jij altijd met je "bewijzen van whatsapp gesprek"

KOEKKOEK
 
Reactiescore
1.367
De waves komen al tijden op ons aan(cube) en nu blazen we een beetje terug en iedereen vliegt op del. Een run van formaat dit, had toch meer van jullie verwacht.

Lees je niet? Tis gewoon een overmacht tegen ze binnenkort, verliezen doen ze toch in 14,000,604 van de 14,000,605 gevallen, dus waarom blijven deffen?
 

DeletedUser77289

Guest
UPDATE:
na even een gesprek aan te gaan met Yvo is het duidelijk om welke screen het ging en ging het om een misverstand.

Gezien ik nu mobiel zit kan ik hem even niet uploaden maar vanavond zal ik met de screen komen waar het misverstand heeft plaatsgevonden. Kwestie van verkeerde uitdrukking alsook verkeerd begrepen.
 

DeletedUser78021

Guest
UPDATE:
na even een gesprek aan te gaan met Yvo is het duidelijk om welke screen het ging en ging het om een misverstand.

Gezien ik nu mobiel zit kan ik hem even niet uploaden maar vanavond zal ik met de screen komen waar het misverstand heeft plaatsgevonden. Kwestie van verkeerde uitdrukking alsook verkeerd begrepen.

Dit dus bedankt :p.
Bij deze vervalt ook mijn beschuldiging :eek:.
Sawry.

- Yvo
 
Reactiescore
1.278
Lees je niet? Tis gewoon een overmacht tegen ze binnenkort, verliezen doen ze toch in 14,000,604 van de 14,000,605 gevallen, dus waarom blijven deffen?

Begrijp je het wel? Ach ik wil je wel helpen hoor. 90% Van run de gevallen zijn mbt een overmacht. Ik zeg niet dat het makkelijk is, maar het is zeker mogelijk voor een stam als CACTUS om winsten te boeken. Zie bijvoorbeeld het enorme front van whale of zie de front accounts van cube met voldoende CF's van CACTUS.

Dat CACTUS het niet probeert en maar op delete gaat is laf, ga dan in ieder geval strijdend ten onder.
Overigens "waarom blijven deffen", momenteel heeft 1 account van CACTUS een serieuze wave gehad.... namelijk abuser. Al kijk je naar Cube liggen kurt en ice al langdurig onder vuur(meerdere clear waves) en hebben wij bij gele kanarie ook al een wave over ons heen gehad. Dus dat blijven deffen is onzin, momenteel heeft CACTUS de aanvallende rol gehad.

Al snap je niet hoe de situatie in elkaar zit kan je voortaan beter niet reageren.

Edit. ben wel benieuwd geworden naar dat VV verhaal :), zou graag die screens zien idd.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79687

Guest
Ik kan alle 4 de accounts heel misschien een onderkomen geven.

als ze snel reageren en skype doorsturen, ga ik meteen het 1 en ander regelen, wil je dat niet, dan ben je gewoon een runner.
 

DeletedUser79687

Guest
Wie in hemelsnaam mag jij zelfs wezen?
Speelde je zelfs op deze wereld of ken je enkel de verhalen via je broer? Ga even nuttig reageren of doe het niet ajb

Mijn broer speelt ook slechts een paar dagen, dus als dat het criteria wordt om de wereld te kennen.

voor de rest bied ik je iets aan, waardoor je niet in een overmachts situatie meer zit. "dus gaat dat argument niet meer op.'
 
Bovenaan