Kunnen de Goden de Manipulatie overkomen?

Reactiescore
3.457
Twan doelt op een toekomst richting MP met een nieuw team.
Twan heeft hier toch een paar keer stellig gezegd dat er altijd maar sprake was van 2 accounts die naar Mp mochten en dat de rest maar wat speculeerde en het afdeed als onzin als we het over Nida hadden. Gk en Ice dat waren de enige accounts volgens jullie.
Lekker stel zijn jullie,praten elkaar constant tegen:biggrin:

Wie moeten we nou geloven...
 
Reactiescore
3.457
Daarnaast er is niets gelogen aan het feit dat MP. niet open stond tot meer rekruuts, om 2 deden ze al extreem moeilijk

Nogmaals ontkracht ik dat MP. de intentie had om meer dan 2 accounts te rekruteren.

Maar nu hoor ik van Anton dat jullie bezig waren met een mooie toekomst voor Nida richting Mp?
Wat een schijnvertoning weer.
 

DeletedUser73358

Guest
Maar nu hoor ik van Anton dat jullie bezig waren met een mooie toekomst voor Nida richting Mp?
Wat een schijnvertoning weer.

Hi Inge, wat tof dat je weer eens berichten van een lange tijd geleden naar voren haalt. Die zijn vooralsnog volledig accuraat, wat snap je er niet van en wat maakt het voor jou perspectief een schijnvertoning.
 

DeletedUser79332

Guest
Hi Inge, wat tof dat je weer eens berichten van een lange tijd geleden naar voren haalt. Die zijn vooralsnog volledig accuraat, wat snap je er niet van en wat maakt het voor jou perspectief een schijnvertoning.

Ga eens van je zaterdagavond genieten :p
 

Deleted User - 288228

Guest
Twan heeft hier toch een paar keer stellig gezegd dat er altijd maar sprake was van 2 accounts die naar Mp mochten en dat de rest maar wat speculeerde en het afdeed als onzin als we het over Nida hadden. Gk en Ice dat waren de enige accounts volgens jullie.
Lekker stel zijn jullie,praten elkaar constant tegen:biggrin:

Wie moeten we nou geloven...

Ik geef je een raadsel, puur omdat het zaterdagavond is.. wat ik zei klopt en wat Twan zei ook geheel, hoe is het mogelijk dat beide posts geheel juist zijn en het toch maar over twee accounts gaat.

Ik kan wel alles gaan toelichten, maar een beetje het gezonde verstand gebruiken kan denk ik ook geen kwaad. Vooral al begin jij maar aannames als waarheid te verkondigen.
 

Deleted User - 288228

Guest
Dit speelde trouwens ook al veel eerder dan andere keuzes die binnen BLCKA zijn gemaakt over eventuele allianties. Overigens kan ik ook Fabian bevestigen dat er nooit officieel tussen BLCKA en GODS een BG of NAP was.

Ik betreur hoe het met BLCKA loopt, het zag er eerst naar uit dat we samen sterk stonden, en vanuit deze stevige positie nog wat verandering konden brengen. Samen, als BLCKA. Helaas bleek het witte huis toch niet zo sterk. Maar some players will rise from the ashes and will be thriving to reach our dream ;)

Goed dat je hier reageert, wil je gelijk ingaan op de geruchten dat jouw account een intern/fusie zou zijn voor Gods evenals je buurman.
En kan je dan ook direct bevestigen of hij er ook nooit officieel tussen BLCKA en chuchu een BG of NAP was?, chuchu is namelijk ook het enige account die aansluiting heeft met BLCKA dus de uitwerking is exact hetzelfde. Ik heb een PM in handen waarin Trump de leider van BLCKA toch duidelijk zegt dat er een NAP is met gods/chuchu.

Daarnaast liep er ook nog een Lukass blijkbaar op Nidavallir rond, het is uiteraard niet uitgesloten dat die hier niks mee te maken heeft. Ook omdat hij de speler was die uiteindelijk nida van delete gehaald heeft. Voor de rest ben ik nog steeds erg benieuwd naar het pm verkeer tussen trump en nida, omdat het nu allemaal maar speculeren is.
 
Reactiescore
735
Stop gewoon te piepen. Jullie zijn zelf trump aan het edelen alsof het een intern is, ik zou het omarmen;) Al zou het al zo zijn, is het zoals Joachim al aangeeft inderdaad niets anders dan jullie samenwerking met Kees, Doske en Pewpew bijvoorbeeld. Spannend man, discussiëren om voor de 14262728x keer de hypocrisie sticker te kunnen plakken. Dat doen jullie toch wel, wat de uitkomst ook is ;)
 

Deleted User - 288228

Guest
Stop gewoon te piepen. Jullie zijn zelf trump aan het edelen alsof het een intern is, ik zou het omarmen;) Al zou het al zo zijn, is het zoals Joachim al aangeeft inderdaad niets anders dan jullie samenwerking met Kees, Doske en Pewpew bijvoorbeeld. Spannend man, discussiëren om voor de 14262728x keer de hypocrisie sticker te kunnen plakken. Dat doen jullie toch wel, wat de uitkomst ook is ;)

Niets anders? Het fuseren/internen van spelers is toch nog wel een stap verder dan er simpelweg mee samenwerken, een zeer onlogische vergelijking. Het rekken van overnames door ergens VV te draaien valt niet te vergelijken met simpelweg een stam aan je stam grootte toevoegen doormiddel van intern. Het gaat er in dezen niet eens om op een bepaalde hypocrisie sticker te kunnen plaatsen zoals jij suggereert. Hier wordt gepoogd Gods te laten realiseren dat het in het belang van een goede/leuke eindstrijd is dat een van de twee stammen niet te ver gaat uitlopen, of een stam moet uitlopen door het edelen van neutrale spelers of vijanden.. maar dat is een geheel ander verhaal als wat nu voordoet.

Helaas ga je hier telkens maar half op in of wijs je naar zaken uit het verleden(bijvoorbeeld nu weer kees etc). Mocht er spraken zijn van een intern/fusie kan je met toch wel de beweegredenen erachter geven, het is niet het gebrek aan een goed front lijkt mij en die accounts daar ogen ook gewoon actief. Dat het geen actie <> reactie is heb je zojuist al aangegeven, voor mij blijven hierdoor eerlijk gezegd weinig motieven over die ik kan bedenken... maar misschien kan jij mij hierbij helpen. Neem immers aan dat jullie de stamrichtlijnen gezamenlijk wel uitstippelen.
 

Deleted User - 697374

Guest
Aanvallen op Morgan waren ook niet noemenswaardig, zelfs volgens de woorden van ALW namen ze hem niet serieus. Dat account was (run) en draaide op VV, veranderd overigens niet dat er een nieuw team op zou komen alvorens de val van Cube en dat er nog zat stacks stonden.

Verder volgens die logica is Cactus dus gebroken door Cube en tellen die barbs dan ook niet mee.


Het verschil is dat MP. zichzelf nooit zoals Gods heeft geprofileerd en dat MP. een eerlijke stop op het rekruteren gelegd heeft. Het bleef bij 2 accounts, waar ze makkelijk een BG hadden kunnen regelen of voor een complete rekruut to win situatie hadden kunnen kiezen.

Gods heeft alle mogelijkheden die ze konden gebruiken welliswaar gebruik: volledig Cube en de samenwerkingen van Cube en zelfs BLCKA. Aanzienlijk meer dan 2 simpele rekruuts en dat als favoriet en zoveel verwijten richting andere stammen omtrent rekrutering/bg's etc.


Cactus was al zo goed als gebroken (Abuser was al volledig weggespeeld) en we hadden een gezamelijke aanval op de agenda staan van meerdere kanten. Cactus is gestopt omdat de situatie hopeloos was op dat moment. Het is heel leuk dat jullie als actie hierop reageren, maar dat ga je nooit kunnen goed praten. Als die stam er niet lag, dan zou Cube alvorens ook geen dorpen aan Gods verliezen omdat ze dan geen dual front zouden hebben.

Anyhow ik zit te reageren op een drie a viertal spelers van Gods die toch een plaat voor de kop hebben, ik ga eventjes genieten van de zaterdag avond.

Ik zal alleen reageren op de laatste 2 alineas aangezien dat een reactie is op mijn eigen bericht.

Cactus was al gebroken? Nee 1 account had flinke verliezen geleden. Als jij abuser al gebroken noemde terwijl ze al 3-4 dagen redelijk stabiel stonden rond de 450k punten. Dan hebben wij andere definities van een gebroken account. Dan zou je Sophia ook al een gebroken account moeten noemen aangezien die flinke verliezen heeft geleden of je moet de halve mil aan punten niet noemenswaardig vinden. Cactus zijn kans was nihil om te winnen dat klopt. Maar

Cactus is inderdaad deels gestopt aangezien de situatie hopeloos was maar dat was deze al ver voor het toevoegen van abuser en unique voor de accounts sokaa en cacturne. Dat jullie al hun nap's en bg's tegen hun opzette laat meer zien over jezelf maar betekent nog niet dat een stam gebroken is? Ja hun toekomst is nog minder rooskleurig en hun ondergang zou in een versnelling staan.

Wat loop ik hier goed te praten over de dell van cactus? Het blijft een feit dat hun op dell zijn gegaan en daar een zee met makkelijk te edelen voor jullie hebben achtergelaten. Is dat iets wat genegeerd mag worden? Dit is zeker iets wat wel in gedachten mee genomen mag worden. Daarnaast loop ik nergens de dell te verheerlijken. Het is simpelweg iets in het verloop van de wereld met een impact waar jij je feiten gewoon weg niet van op orde hebt. Ook is het een gebeurtenis die gepaard ging met jullie toetreden in mp wat die hele zone van cactus afschermt voor gods en ex cube leden. Wat het dus dorpen maakt die je ieder moment kan pakken om te groeien.

Vind het wel een hele interessante opmerking dat Cube nooit dorpen aan gods was verloren als cactus er niet lag. Wat heeft Cactus voor rol in de aanval op morgan vanuit alleen alw en beil. Dat team had het alsnog afgelaten zoals dat nu het geval is geweest. Cactus had geen enkele druk op morgan. Misschien hadden de stacks daar hoger aan het front geweest maar dat laat niet weg dat jullie dan alsnog front hadden gehad met mp maar dan met wat meer safe. Dat het account morgan een onderdeel van cube dorpen verloor aan gods staat compleet los van cube en de strijd met cactus. Daarnaast had iedere belangrijke stam( cube, mp en gods) een duaal front op deze wereld dus waarom zou dat vanuit cube een excuus zijn om het dorpenverlies goed te praten.

Sla ik nog steeds de plank mis met mijn beweringen over cactus want deze zijn gewoon op de stats na te trekken. Het enige waar we hier kunnen verschillen van mening is bij de definities van bepaalde dingen aangezien je zelf een man bent die van statestieken houdt( je hebt eerder deze avond dit gezegd maar misschien in net wat andere woorden). Maar vertel mij maar eens waar mijn plaat zit die voor mijn kop zou hangen of mijn misinformatie omtrent cactus over data die letterlijk op de stats is na te trekken omtrent punten totaal en status van accounts zoals abuser.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
331
Wil eigenlijk wel eens weten wat anderen van Mp. denken. De enige 2 die hier komen klagen/verdedigen zijn 2 kutkanaries, nogal zielig.

Verder, Twan en Anton, jullie hebben nogal veel praatjes, maar die vullen geen gaatjes. Je kan zeggen wat je wil over "Gods dit,Gods dat. Gods deed dit,Gods hypocriet over dat", maar in the end zijn het jullie die, op een countermassa'tje met een marginale winst na, nog helemaal niets deftig hebben opgezet. Jullie falen in het defensieve vlak, met slechte stacks en rampzalig deffen (AVDD en VVDD ratios was te gunstig,meerdere malen), en op offensief vlak heb ik nog geen noemenswaardige feiten gezien. Je hebt een mooi aantal MB's/BG's/whatnot, gebruik ze.
Leg desnoods contacten met spelers van andere werelden, die ervaring hebben op dat vlak. @Calamity. kan bvb eens horen bij W57 spelers.

TL;DR: Stop met neuten op een forum en doe er iets aan. Bewijs ons ongelijk. Bewijs dat Mp. iets kan.
Misschien dat er dan eens een andere toon vanuit Gods komt. Eentje met respect voor je acties in game.
 
Reactiescore
735
Niets anders? Het fuseren/internen van spelers is toch nog wel een stap verder dan er simpelweg mee samenwerken, een zeer onlogische vergelijking. Het rekken van overnames door ergens VV te draaien valt niet te vergelijken met simpelweg een stam aan je stam grootte toevoegen doormiddel van intern. Het gaat er in dezen niet eens om op een bepaalde hypocrisie sticker te kunnen plaatsen zoals jij suggereert. Hier wordt gepoogd Gods te laten realiseren dat het in het belang van een goede/leuke eindstrijd is dat een van de twee stammen niet te ver gaat uitlopen, of een stam moet uitlopen door het edelen van neutrale spelers of vijanden.. maar dat is een geheel ander verhaal als wat nu voordoet.

Helaas ga je hier telkens maar half op in of wijs je naar zaken uit het verleden(bijvoorbeeld nu weer kees etc). Mocht er spraken zijn van een intern/fusie kan je met toch wel de beweegredenen erachter geven, het is niet het gebrek aan een goed front lijkt mij en die accounts daar ogen ook gewoon actief. Dat het geen actie <> reactie is heb je zojuist al aangegeven, voor mij blijven hierdoor eerlijk gezegd weinig motieven over die ik kan bedenken... maar misschien kan jij mij hierbij helpen. Neem immers aan dat jullie de stamrichtlijnen gezamenlijk wel uitstippelen.
De enige reden waarom er niet geëdelt is van een Kees of Pewpew of Le Roy is omdat jullie er de capaciteit niet voor hadden, als die waren blijven liggen was dat zeker wel gebeurd dus ga nu niet de moraalridder uithangen;) Tevens blijf je overdrijven betreft het internen, gezien je zelf net zo hard aan het "internen" bent, sterker nog, je edelt meer dan chuchu doet. Als een account er mee stopt dan kunnen wij daar niet zoveel aan doen he, we hadden natuurlijk alles aan jullie kunnen geven, maar dat lijkt me toch een vrij onlogische keuze :')
Daarnaast ben ik heel benieuwd wat we over een paar weken van Doske kunnen zeggen, maar dat jullie daar linksom of rechtsom flink gebruik van gaan maken staat al vast, dus ik zou zeggen dat je daar misschien wat meer rekening mee moet houden alvorens je hier moord en brand komt schreeuwen :)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.775
BLCKA of een Le Roy / Kees vind ik niet vergelijkbaar, maar vind beide situaties gewoon kunnen.

Dit zijn typische discussies waar je eindeloos dingen uit het verleden aan kunt halen. Heeft niet veel zin denk, tis maar net of je de drama op t AF leuk vindt I guess :p.
 

DeletedUser79332

Guest
BLCKA of een Le Roy / Kees vind ik niet vergelijkbaar, maar vind beide situaties gewoon kunnen.

Dit zijn typische discussies waar je eindeloos dingen uit het verleden aan kunt halen. Heeft niet veel zin denk, tis maar net of je de drama op t AF leuk vindt I guess :p.

Indd.
Stop met dit blaartrekkend gezeur.
Laat het in game maar eens zien.
 

Deleted User - 288228

Guest
De enige reden waarom er niet geëdelt is van een Kees of Pewpew of Le Roy is omdat jullie er de capaciteit niet voor hadden, als die waren blijven liggen was dat zeker wel gebeurd dus ga nu niet de moraalridder uithangen;)

Niet helemaal juist, de spelers die je aanhaalt speelden gewoon nog zelf en vroegen af en toe een VV aan wanneer er wat spannends te gebeuren viel of ze zelf weinig tijd hadden. De account organisatie en lijnen uitstippelen deden ze helemaal zelf er is dan ook nooit gesproken over internen en ik weet ook wel zeker dat ze daarop tegen hadden geweest.

Tevens blijf je overdrijven betreft het internen, gezien je zelf net zo hard aan het "internen" bent, sterker nog, je edelt meer dan chuchu doet. Als een account er mee stopt dan kunnen wij daar niet zoveel aan doen he, we hadden natuurlijk alles aan jullie kunnen geven, maar dat lijkt me toch een vrij onlogische keuze :')

Ik heb gisteravond in een reactie aan jou al een stuk geschreven over appels en peren vergelijken, hetzelfde gaat ook op voor de vergelijking die je nu maakt. Dat wij snel dorpen aan het pakken zijn van BLCKA komt puur door de activiteit en het materieel die we daarvoor beschikbaar stellen, dat wij aan het "internen" zouden zijn is dan ook onzin. Wij leveren inzet en daarvoor worden we beloond, maar dit betekend wel dat de middelen die we nu op BLCKA inzetten niet elders ingezet kunnen worden.

Op het moment dat je een NAP aangaat met BLCKA als account(chuchu), dan kies je voor een bepaalde kant... natuurlijk dan zuur dat je je NAP in rap tempo dorpen ziet verliezen dan, mochten ze je dan dorpen gratis aanbieden kan ik er zeker inkomen dat deze aangenomen worden. Alleen hier gaat het om wat anders, spelers krijgen namelijk een tegenprestatie geleverd en de dorpen dienen dus als ruil, namelijk een fusie of andere mogelijkheden. Op het moment dat je als stam of account met zoiets akkoord gaat dan ben je in mijn beleving toch op een slimme manier de rekruteringsstatistieken aan het ontlopen, omdat in de praktijk op ongeveer hetzelfde neerkomt.

Daarnaast ben ik heel benieuwd wat we over een paar weken van Doske kunnen zeggen, maar dat jullie daar linksom of rechtsom flink gebruik van gaan maken staat al vast, dus ik zou zeggen dat je daar misschien wat meer rekening mee moet houden alvorens je hier moord en brand komt schreeuwen :)

Twan heeft op het fora al aangekaart hoe de verhoudingen lagen ten tijden dat de beslissingen bij jullie zijn gemaakt omtrent het internen, Doske is daarbij aan onze kant gerekend. Dit punt dat je aanhaalt is in mijn beleving daardoor ook compleet irrelevant, zelfs met Doske bij MP gerekend geniet Gods van een forse voorsprong op het gebied van kwantiteit des te meer redenen om juist geen dealtjes te maken met 'neutrale' spelers of stammen.

Indd.
Stop met dit blaartrekkend gezeur.
Laat het in game maar eens zien.

Niemand verplicht je iets te lezen he, indien je alles simpelweg als gezeur afdoet kan je misschien beter je tijd verdoen op een kookfora oa. Of je zet de mensen op mute die je niet kan uitstaan, maar val ons aub niet met je 'gezeur' lastig zonder hier ook maar iets van inhoud te brengen.
 

Deleted User - 288228

Guest
Wil eigenlijk wel eens weten wat anderen van Mp. denken. De enige 2 die hier komen klagen/verdedigen zijn 2 kutkanaries, nogal zielig.

Verder, Twan en Anton, jullie hebben nogal veel praatjes, maar die vullen geen gaatjes. Je kan zeggen wat je wil over "Gods dit,Gods dat. Gods deed dit,Gods hypocriet over dat", maar in the end zijn het jullie die, op een countermassa'tje met een marginale winst na, nog helemaal niets deftig hebben opgezet. Jullie falen in het defensieve vlak, met slechte stacks en rampzalig deffen (AVDD en VVDD ratios was te gunstig,meerdere malen), en op offensief vlak heb ik nog geen noemenswaardige feiten gezien. Je hebt een mooi aantal MB's/BG's/whatnot, gebruik ze.
Leg desnoods contacten met spelers van andere werelden, die ervaring hebben op dat vlak. @Calamity. kan bvb eens horen bij W57 spelers.

TL;DR: Stop met neuten op een forum en doe er iets aan. Bewijs ons ongelijk. Bewijs dat Mp. iets kan.
Misschien dat er dan eens een andere toon vanuit Gods komt. Eentje met respect voor je acties in game.

Ik verbaas me er toch wel even over dat jij blijkbaar Twan en mij verantwoordelijk houdt voor al hetgeen wat niet lekker loopt In MP. Loggen op GK lukt me wel, maar ik heb helaas geen knopje waardoor ik inzage krijg hoe elk account ervoor staat zowel offensief als defensief en wij kunnen ook lastig overal permanent VV gaan draaien lijkt mij :rolleyes:. Veel in TW berust nu eenmaal op vertrouwen en dit gaat samen met onderschatting, maar helaas ook overschatting.

Ik kan ermee inkomen dat er in MP veel dingen zijn waaraan gewerkt moet worden, defensieve organisatie moet strakker en de massa's minder voorspelbaar + meer frontactiviteit op de aankomstdag(en). Toch is dit teamplay waaraan gewerkt wordt, maar niet iets dat door twee spelertjes op te lossen valt.

Als GK aan het floppen is mag je me hier wel komen lastig vallen, maar ik ben er zeker van dat jullie de weg naar het AF dan wel weten te vinden.
 
Reactiescore
2.064
Wil eigenlijk wel eens weten wat anderen van Mp. denken. De enige 2 die hier komen klagen/verdedigen zijn 2 kutkanaries, nogal zielig.

Verder, Twan en Anton, jullie hebben nogal veel praatjes, maar die vullen geen gaatjes. Je kan zeggen wat je wil over "Gods dit,Gods dat. Gods deed dit,Gods hypocriet over dat", maar in the end zijn het jullie die, op een countermassa'tje met een marginale winst na, nog helemaal niets deftig hebben opgezet. Jullie falen in het defensieve vlak, met slechte stacks en rampzalig deffen (AVDD en VVDD ratios was te gunstig,meerdere malen), en op offensief vlak heb ik nog geen noemenswaardige feiten gezien. Je hebt een mooi aantal MB's/BG's/whatnot, gebruik ze.
Leg desnoods contacten met spelers van andere werelden, die ervaring hebben op dat vlak. @Calamity. kan bvb eens horen bij W57 spelers.

TL;DR: Stop met neuten op een forum en doe er iets aan. Bewijs ons ongelijk. Bewijs dat Mp. iets kan.
Misschien dat er dan eens een andere toon vanuit Gods komt. Eentje met respect voor je acties in game.

Misschien moet jij MP maar is wat tips geven dan, je zal wel tijd over hebben aangezien je toch op een safe account speelt zonder uitdaging.
 
Reactiescore
735
Alleen hier gaat het om wat anders, spelers krijgen namelijk een tegenprestatie geleverd en de dorpen dienen dus als ruil, namelijk een fusie of andere mogelijkheden.
Hoe kom je überhaupt bij deze wijsheid, pure speculatie. Verder vind ik het op geen enkele manier een prestatie dat er van Trump dorpen gepakt zijn, als jij dat daadwerkelijk wel zo vindt, wat ik me toch ten zeerste afvraag, dan heb je toch een bijzondere denkwijze.

Ik ga ook stoppen met deze zinloze discussie, goeie zondag, Challas!
 

Deleted User - 288228

Guest
Hoe kom je überhaupt bij deze wijsheid, pure speculatie. Verder vind ik het op geen enkele manier een prestatie dat er van Trump dorpen gepakt zijn, als jij dat daadwerkelijk wel zo vindt, wat ik me toch ten zeerste afvraag, dan heb je toch een bijzondere denkwijze.

Ik ga ook stoppen met deze zinloze discussie, goeie zondag, Challas!

Een discussie die je niet aanstaat of verliest maar simpelweg zinloos noemen is wel erg makkelijk. Misschien al begin je eerst wat minder selectief te reageren dan valt er wat meer te discussiëren. Momenteel reageer je telkens op +/- 10% van mijn posts, uiteraard ook een prestatie daar niet van.

Al klopt nou hetgeen waar je op reageert van mij, maar blijkbaar is begrijpend lezen lastig op de zondagmorgen. Ik heb het nergens over een prestatie, wel geef ik het verschil aan tussen een intern en iemand die gewoonweg snel wordt op geedeld. Twee dingen die jij in je posts tegen elkaar aan het afstrepen bent, terwijl dit natuurlijk absoluut geen logische vergelijking is.

Ik zou zeggen rust nog even goed uit en reageer later, want van deze posts wordt echt niemand wijzer.
 
Reactiescore
735
Ik heb gewoon geen zin meer om boekwerken te schrijven hier. Als we het dan over begrijpend lezen hebben dan zou je ook niet schrijven dat ik ze tegen elkaar wegstreep chef ;) Wat ik zeg is dat je niet zo moet piepen over blcka terwijl je behoorlijk vrij kan edelen en dat het dus reuze meevalt in welke mate blcka tegen jullie wordt gebruikt.
Volgens mij is team GK de enige die dit een nuttige en noodzakelijke discussie vindt, maar ik heb nieuws voor je, dat maakt het nog niet daadwerkelijk een nuttige discussie :)
Dus nee ik loop zeker niet weg, ook nog nooit gedaan, ben gewoon klaar met jullie gezeur en neem jullie na die 4 CFs allang niet meer serieus.
Dus nogmaals, Challas!
 
Bovenaan