Kunnen de Goden de Manipulatie overkomen?

Reactiescore
983
Bewuste bans en speler die zn eigen dorpen afbreekt, chapeau

Gezien je me nu bant op skype nadat jij me gaat beschuldigen van express bannen doe ik het maar langs hier he zieligaardje aangezien ik mn uitleg langs skype niet kan doen;
Ik weet niet of je het zelf goed beseft maar ik heb niks te maken met die ban. Lucas van Whale was overgestapt naar Ice om mij te helpen, mss daar iets mee misgelopen idk. Maar tegen mij in prive zielig komen doen en beweren dat ik express bans veroorzaak om me vervolgens niet eens te laten uitspreken maar me te blocken..? Tsja, das weer helemaal Roy :D
 

DeletedUser78434

Guest
Gezien je me nu bant op skype nadat jij me gaat beschuldigen van express bannen doe ik het maar langs hier he zieligaardje aangezien ik mn uitleg langs skype niet kan doen;
Ik weet niet of je het zelf goed beseft maar ik heb niks te maken met die ban. Lucas van Whale was overgestapt naar Ice om mij te helpen, mss daar iets mee misgelopen idk. Maar tegen mij in prive zielig komen doen en beweren dat ik express bans veroorzaak om me vervolgens niet eens te laten uitspreken maar me te blocken..? Tsja, das weer helemaal Roy :D

Ik noem geen namen in mn post?
 
Reactiescore
767
w8 de roy van w55 komt hier grote bek zetten? moet gekker worden elke w iemand met beetje zelf respect..
 

DeletedUser78434

Guest
Je weet zelfs dondersgoed Roy dat jij hier de laatste ben die moet gaan zeiken of mensen runners gaan noemen na w55 hypocriet ventje.

alvast fijne feestdagen.

Na W55?
Daar heb ik gewoon netjes gewonnen, dat ik van account ben geswitched is niet omdat het weggespeeld? Het is netjes internt/del gezet waarna ik de touwtjes in handen heb genomen op het account waar jij ongeveer 1 maand als buurman hebt gespeeld.
 
Reactiescore
767
Na W55?
Daar heb ik gewoon netjes gewonnen, dat ik van account ben geswitched is niet omdat het weggespeeld? Het is netjes internt/del gezet waarna ik de touwtjes in handen heb genomen op het account waar jij ongeveer 1 maand als buurman hebt gespeeld.

Wel weer typisch jij roy maar net als mij heb je w55 niet clean gewonnen en heb je met meerdere die je nu belachelijk maakt in de stam gezeten.
w59 heb ik je jammer genoeg gezien van je slechte kant de kant dat je tw ziet als je leven en niet in kan zien dat mensen het voor de plezier doen of elkaar wat gunnen heb je toen ook block gegooid blij toe. maar dat je hier iedereen belachelijk kom maken zonder enig respect doet me wel denken hoe hypocriet je kan zijn daarom de verwijzing hoop dat je ook begrip kan tonen voor je vijand maar blijkbaar nu je deze w heb gewonnen verdient of niet weet ik niet speel pas sinds de laatste week moet je weer de oude roy zijn.
 
Reactiescore
1.365
Leuk dat onze dronken runner ook nog even langskomt. Ga weer terug naar je hol ksst.

Noem jij mij een runner?
Je weet niet eens de reden waarom ik daar niet meer speel man :p.
Dronken klopt wel xd.
 
Reactiescore
1.365
Weet ik wel want dat heb je zelf naar me geskyped :eek:. Was wel redelijke running :)

Ooooooo, Aaron dus xd.
Moest je het ww maar niet veranderen man..
+ je weet ook wel de andere reden.
Niet verwacht jij zo op het af zou reageren tbh.
 
Bovenaan