Kunnen de Goden de Manipulatie overkomen?

DeletedUser75778

Guest
De grootte van de actie hangt af van het aantal verslagen tegenstanders
Nu moet ik je toch even terugfluiten, want dit is natuurlijk lariekoek. Ik neem aan dat ik je daarbij geen uitleg verschuldigd ben.
 
Reactiescore
1.278
Denk dat mijn co bedoeld dat het aantal verslagen tegenstanders een manier is om de grootte van een actie te meten, meestal geeft dit namelijk wel wat weer. Alleen dit hoeft natuurlijk niet, hangt er puur vanaf waar je de nukes laat aankomen. Vind overigens ook niet dat het aantal edels die er gegooid worden gelijkstelt kunnen worden met de grootte van een actie. Zomaar wat lukraak smijten vergt immers bijna geen tijd en de defensieve afwikkeling daarvan tevens.

Het is een beetje een combinatie van het aantal materieel dat de dorpen bestormt + de verzorging die hierbij samen gaat.

Maar dit wist mn co vast wel, zal wel teveel aan de lavendel geroken hebben.
 
Reactiescore
967
Ik merk inderdaad dat ik wat onvolledig ben geweest wat betreft mijn vorige post. Er zijn uiteraard meerdere aspecten die invloed hebben op de grootte van een massa.
Bedoelde overigens ook niet uit te sluiten dat de hoogte van het aantal verslagen tegenstanders het enige aspect zou zijn. Mijn excuses als dit zo overkwam :)
 
Reactiescore
1.365
Reactiescore
1.365
Ben je een stabbur geworden chrisken, want anders heb je je stamgenoot gesloopt :D

Wuuuuutttt, moet even beter op die namen letten =.=. Die leek nogal veel op die noob van lost die ik gesloopt had xd.
En ja ik heb jou ook gesloopt, weet je nog die ene keer :X.
 

DeletedUser73358

Guest
Die andere knakker ook, dus ja :p. Op stomme opmerkingen van hem, geef ik ook stomme antwoorden :).

685533.gif

Hersendood posten is wat je doet, zonder intentie om iets serieus te nemen of te discussiëren. Kan iedereen, maar dan zelfs beter.
 
Reactiescore
1.365
685533.gif

Hersendood posten is wat je doet, zonder intentie om iets serieus te nemen of te discussiëren. Kan iedereen, maar dan zelfs beter.

Kan ik tbh van jou ook de zelfde mening geven. Want ik denk dat wel 90% van de lezers, die jouw posts lezen een facepalm bij zichzelf doet. Daarna denken ze OMG.... Dat stuurt die kerel nu weer dan.. En dan heb je nog mensen die er wat van durven te zeggen, en die worden gewoon voor hersendood uitgemaakt. Dat worden idd mensen die jouw posts serieus gaan nemen man. (dat is ook een gave van jou) Ik ben er 1 van. Dusja dat hersendood gedeelte klopt ja :).
 

DeletedUser79867

Guest
rustig hier vandaag :eek:
je zou bijna denken dat vandaag niks gebeurd is :rolleyes:
 

DeletedUser77658

Guest
Het rare was dat de co speler(Jonas )helemaal niet meer actief was op het account,de eigenaar was de enige nog die logde op het account,maar de co (jonas) bleek een vriendje te zijn van de spelers van GK

Het klopt dat ik vriendjes ben met GK, het klopt ook dat ik vanaf dat mijn colleges begonnen ik inactief werd. Om dan zomaar met de grote hamer te insinueren dat ik Nida heb "gekaapt"?

Met Jeroen (mainspeler) kwam ik prima overeen, Lukas daarentegen weinig mee gesproken maar ik kende hem al van classics (in negatieve zinnen). Nida is samen in overleg tussen mij en Jeroen op delete gezet. Vanaf dat Jeroen het account op delete had gezet ben ik dan ook daadwerkelijk niet meer gelogd.

Om dan mijn naam hier te moeten lezen als de grote boosdoener...
 
Reactiescore
3.457
Ik kan niet zwart op wit bewijzen wie het gedaan heeft maar al het indirect bewijs op basis van de reacties die ik gehad heb, wijst er wel op dat GK erachter zat. Dit door een co van Nida te laten loggen die er in feite al mee gestopt was (Jonas

Om dan zomaar met de grote hamer te insinueren dat ik Nida heb "gekaapt"?
Het was je co Jeroen die dat zei Jonas

https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/top-flop-stammen.200861/page-80#post-6281964
 
Reactiescore
1.278
Het klopt dat ik vriendjes ben met GK, het klopt ook dat ik vanaf dat mijn colleges begonnen ik inactief werd. Om dan zomaar met de grote hamer te insinueren dat ik Nida heb "gekaapt"?

Met Jeroen (mainspeler) kwam ik prima overeen, Lukas daarentegen weinig mee gesproken maar ik kende hem al van classics (in negatieve zinnen). Nida is samen in overleg tussen mij en Jeroen op delete gezet. Vanaf dat Jeroen het account op delete had gezet ben ik dan ook daadwerkelijk niet meer gelogd.

Om dan mijn naam hier te moeten lezen als de grote boosdoener...

Dat moet je niet serieus nemen. Al kijk je simpelweg alleen naar de onderbouwingen zie je al dat ze op alleen maar aannames gebaseerd zijn. Dat ze iemand ten onrechte zwartmaken nemen ze maar met de koop toe zolang GK maar in een kwaad daglicht staat.

Hetzelfde met de aantijgingen van Inge met betrekking tot een fusie tussen nidavallir en Trump, wanneer er met bewijs gekomen wordt is het ineens stil helaas. Zo werkt de propaganda machine van Gods, het veel herhalen van argumenten zonder onderbouwing in de hoop dat mensen het gaan geloven.
 
Reactiescore
3.457
Degene die Nidavallir van delete af gehaald heeft is Lukass, dit heb ik hier al eens gezegd
Ik heb niet 1 keer in mijn stukje een naam genoemd wie Nida van del haalde,beter lezen Anton!

Daarnaast mist er een hoop context, tussen wie was dit mededeling verkeer
Weer niet goed gekeken ?
Dit staat namelijk nog steeds op hun stammenforum en is geen mededeling .
Terecht dat ik er verder niet meer op inga als mensen geen eens kunnen lezen;-)
Oh en zowel Jeroen als Lukas hebben beide NIET een aanvraag tot fusie gedaan,dat is gedaan op de 30-ste door degene die daar het account probeerde te kapen.
Aangezien jullie hier op het af hebben toegegeven dat jullie op Nida een nieuw team hadden gezet aangezien jullie in het bezit waren van het ww,lijkt mij dit een hele duidelijke zaak.
 
Reactiescore
1.278
Ik heb niet 1 keer in mijn stukje een naam genoemd wie Nida van del haalde,beter lezen Anton!

Het idee was dat ze account Nida wilde meenemen,alleen stond het account al dagen op delete.
Gelukkig waren de heren van GK in bezit van het ww van Nida.

Ja hoor Inge er wordt hier toch duidelijk wat geïmpliceerd. Waarom zou het immers gelukkig zijn voor GK om in het bezit te zijn van een WW terwijl een speler van het acc zelf die al weken het WW heeft het acc van delete haalt? De logica van je is ver te zoeken nogmaals de mensen hier hou je hiermee niet voor de gek.

Weer niet goed gekeken ?
Dit staat namelijk nog steeds op hun stammenforum en is geen mededeling .
Terecht dat ik er verder niet meer op inga als mensen geen eens kunnen lezen;-)
Oh en zowel Jeroen als Lukas hebben beide NIET een aanvraag tot fusie gedaan,dat is gedaan op de 30-ste door degene die daar het account probeerde te kapen.

Lichtelijk verwarrend al post je op het AF eerst dat je de PMs hebt tussen nidavellir en trump en daarnaast ook onbegrijpelijk mocht er werkelijk sprake te zijn geweest van een fusie verzoek, dan zijn hier toch wel betere bewijzen van te vinden? Daarnaast hoeft er natuurlijk niet een direct tijdsverband te zijn tussen een mogelijk fusieverzoek en de melding ervan van Trump op het stamfora. Het is bijvoorbeeld goed mogelijk dat tussen beide zaken een aanzienlijke tijd zit, trump benoemd namelijk nergens wanneer hij benaderd is.
Het publiceren van de PM's tussen Trump en Nida kunnen hopelijk een hoop verduidelijken, ik zie dus deze graag verschijnen. Zo niet op het AF dan graag IG.

Aangezien jullie hier op het af hebben toegegeven dat jullie op Nida een nieuw team hadden gezet aangezien jullie in het bezit waren van het ww,lijkt mij dit een hele duidelijke zaak.

Geen idee waar dit gezegd is, maar het zou niet het eerste zijn wat je uit zijn verband word getrokken door jou. Wat ik nu lees is natuurlijk flauwe kul, wat onderbouwd wordt door te zeggen dat er ergens op het af zoiets beweerd is. De context en daarnaast de manier waarop deze bewering geformuleerd is ontbreekt helaas.
 
Reactiescore
3.457
Wij hebben dit gedaan, nergens ontkennen wij dat wij dit. Achteraf is het inderdaad niet netjes gegaan dat wij Jeroen niet hebben gesproken, maar idealistische situaties kan je nooit realiseren. Dit zou altijd nog later kunnen, toch.

Geen idee waar dit gezegd is, maar het zou niet het eerste zijn wat je uit zijn verband word getrokken door jou.
Nog meer?
 
Bovenaan