Kunnen de Goden de Manipulatie overkomen?

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Had je dit niet zien aankomen?
Je snapt toch wel als je een bunker aanneemt die tegen de top van de wereld ligt, dat dit scenario had gekomen?

Anyway, zonde dat het zo loopt.

Natuurlijk wisten we dat het Doske front heel pittig zou worden met die accounts daar en dat een dorpenverlies erin had kunnen zitten. Maar helaas een andere mentaliteit dan bijvoorbeeld op Repel, waar men niet het hoofd laat hangen na paar dorpen verlies of wat gebroken stacks.

ze hadden het allemaal zien aan komen maar eigen belangen eerst toch? veel succes dames

Volgens mij was Doske behouden hartstikke belangrijk voor Mp. Je kunt dit probleem niet 100% op Mp afschuiven zo, je hebt er zelf met je negatieve houding ook voor gezorgd.
 

DeletedUser78975

Guest
Wow, is Gods de oorlog aan het winnen? *mind is blown* :eek:

Muah Inge, denk dat MP geen tegenstand zal bieden, althans niet in de zin dat zij een ware uitdaging voor jullie zullen zijn. Zij kunnen hooguit het onvermijdelijke uitstellen door scherp te blijven, maar het doek zal ongetwijfeld vroeg of laat voor ze vallen. Gods is namelijk zowel kwantitatief als kwalitatief de bovenliggende partij en niet zo een beetje ook. Het is dan ook niet de vraag óf jullie de wereld winnen maar wanneer. Beetje saai, als je het mij vraagt.
Zo zie je maar dat je geen helderziende hoeft te zijn om de uitslag van deze tweestrijd te 'voorspellen'. Nu met het verlies van Doske krijgt MP. (die al zwaar de onderliggende partij was) nog een extra dreun. De wereldwinst lijkt me voor Gods slechts een formaliteit.
 

DeletedUser79919

Guest
Oke dus 1week voor de massa vraag ik om 29 dorpen te stacken en dat was veel te veel met 30K 30K uiteindelijk werden er nog geen 10dorpen gestacked? is dat mijn probleem nee ik heb gevraagt wat ik wou en was totaal ni veel als het er ni is moest het maar ergens van komen zo simpel was het. zeggen het is erniet is ook simpel zoals ik geleaved ben ^^
 

DeletedUser73358

Guest
Oke dus 1week voor de massa vraag ik om 29 dorpen te stacken en dat was veel te veel met 30K 30K uiteindelijk werden er nog geen 10dorpen gestacked? is dat mijn probleem nee ik heb gevraagt wat ik wou en was totaal ni veel als het er ni is moest het maar ergens van komen zo simpel was het. zeggen het is erniet is ook simpel zoals ik geleaved ben ^^

130 def preventief zonder incs is inderdaad redelijk veel, daarnaast niet doen alsog niemand je OS gestuurd heeft, of dat het merendeel van de 1e en 2e dag door VV'ers gedaan is.
Verder uiteraard eens dat er veel meer def had en moeten horen te sturen, maar de schuld volledig bij MP. leggen is gewoon niet fair.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
hangt volledig af van je front, heb zelf vaker tussen de 200 en 300 preventieve def aangevraagd als het noodzakelijk was.
 

DeletedUser73358

Guest
kheb de vv screenshot hoor? XD kweet niet wat je lult?
Ja en daaruit blijkt dat gisternacht en de ochtend gedekt is door VV'ers en ook een groot deel van de middag.

Ochtend en nacht deze vandaag insgelijk.
 

DeletedUser58227

Guest
hangt volledig af van je front, heb zelf vaker tussen de 200 en 300 preventieve def aangevraagd als het noodzakelijk was.

Maar jij bent ook een noob
heart.gif
 

DeletedUser79919

Guest
ach wa maakt mij vandaag nog uit lol kheb lekker geslapen 19de maakte mij uit ^^
 

DeletedUser79919

Guest
front tegen savior en beil o.a dan is 130 niet veel
Eindelijk is iemand die snapt waarom ik boos word en dan andere spelers volsteken met zoon klein front? XD
mag je repeltje ook nog wel bijzetten dus is een shande dat ik dat vraag en ni krijg dus aub stop erover en mijn houding is normaal as je zoiets nog niet eens voor elkaar krijgt
 

DeletedUser79867

Guest
Loop lekker intel te delen....
afdoende daarvan kun je gewoon niet ontkennen dat MP zichzelf dit écht mag aanrekenen.
Jullie hebben doske gehaald, prima, maar neem aan dat jullie allemaal wisten dat het enorme risico's met zich mee zou brengen mocht het niet goed gaan.
Dan is 130 ook echt bar weinig als je naar de hele situatie kijkt.
 

DeletedUser78434

Guest
Loop lekker intel te delen....

Mwah, hebben we weinig aan. We zagen allang dat julie BG van LDE steeg in ODOS en toen runner zijn defaanvraag naar mij stuurde ipv.iemand van LDE en er os van LDE op nieuwe dorpen liep, wisten we al waar jullie nieuwe stacks vandaan zijn gekomen
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Bovenaan