Kunnen de Goden de Manipulatie overkomen?

Reactiescore
3.457
2C830885-1323-4913-BBED-12538F831C6A.jpeg
Wij probeerden inderdaad een leuke optie te creëren en dit ging zonder overleg met Jeroen,

Wat ik nu lees is natuurlijk flauwe kul, wat onderbouwd wordt door te zeggen dat er ergens op het af zoiets beweerd is. De context en daarnaast de manier waarop deze bewering geformuleerd is ontbreekt helaas.
Nog eentje dan:)
 
Reactiescore
967
Aangezien jullie hier op het af hebben toegegeven dat jullie op Nida een nieuw team hadden gezet aangezien jullie in het bezit waren van het ww,lijkt mij dit een hele duidelijke zaak.

Je insinueert nu echter wel dat wij ook daadwerkelijk het team erop gezet hebben, terwijl je screens van bewijs over Twans uitspraken enkel aantonen dat het op de planning stond. Nergens is een screen te bekennen dat het ook daadwerkelijk gelukt is en dat het team waarover jij spreekt contact gehad zou hebben gehad met Trump.

Verder zal ik mij afstandig houden van deze discussie, maar vond het toch even noodzakelijk dit te benadrukken.
 

DeletedUser73358

Guest
Het hele Nida verhaal speelde in z'n totaliteit enkele uren, terwijl we er al maanden over praten. Het is overduidelijk dat we er geen team op konden zetten binnen die paar uur en dat er in de tussentijd een VV'er op zat.

Daarnaast was het op geen enkel opzicht logisch of aantrekkelijk om rim-spelers zoals BLCKA te benaderen om op zo'n account te spelen, random spelers op zo'n top account is dom. Het is gewoon aannemelijk dat Jeroen zelf i.v.m. de activiteit deze spelers voor het deleten aangesproken heeft, of iets dergelijk.

Nogmaals heeft BLCKA er intern schijnbaar over gestemd en die forum posts moeten nog in het archief staan. Dat BLCKA oppeens is opgeheven in de tussentijd maakt de case niet sterker. Op dit moment is het gewoon een random woord, zonder enige onderbouwing behalve dat het een buurman van Nida was.

Ik snap niet hoe dit ook maar iets helpt, Gods heeft werkelijk alles gerekruteerd wat ze konden, inclusief alle PBG's en BG's van dien.

Jeroen spreekt op 29 september letterlijk al dat er geen team meer is en dergelijk. Als er echt zo nodig een speler op dat account moest komen dan zou hij niet over teamversterking spreken als co-speler, maar als hoofdeigenaar of dergelijk. Ook zou hij niet aangeven dat de activiteit laag is i.v.m. IRL problemen of dergelijk, maar dan zou hij een aanvulling op een nieuw team zijn.

Wij waren in gesprek met een volledig team, dat echt geen random spelers zoals Donald Trump, zonder skills of ervaring bij het team wouden hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.457
Nogmaals heeft BLCKA er intern schijnbaar over gestemd en die forum posts moeten nog in het archief staan. Dat BLCKA oppeens is opgeheven in de tussentijd maakt de case niet sterker.
Laat ik die hele forumpost toch ook hebben?:p
 

DeletedUser78434

Guest
Laten we vandaag alvast een kaarsje branden voor de slachtoffers van een opnieuw geslaagd blitz offensief op Sophia
 

DeletedUser78434

Guest
Laten we ook even een kaarsje branden voor Doske, een speler die elke wereld weer dezelfde fout maakt. In zee gaan met de verkeerde en dan aan zijn lot wordt overgelaten.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Laten we ook even een kaarsje branden voor Doske, een speler die elke wereld weer dezelfde fout maakt. In zee gaan met de verkeerde en dan aan zijn lot wordt overgelaten.

In zee gaan met de verkeerde? Was er nog een andere optie voor Doske?
 

DeletedUser78434

Guest
In zee gaan met de verkeerde? Was er nog een andere optie voor Doske?

Nee, niet in dit stadium meer nee.
Vroeger had Doske andere keuzes kunnen en moeten maken.

Maar, nadat hij zn tong al ver in de Anus van MP had gestopt als deffbunker, na het verkloten van de stam Cactus, kon hij niet anders.
Zeker niet nadat hij toevallig OS timede op dorpen die MP aanviel en aanvallen gooide wanneer MP gooide.

Ik zie nu ook dat hij uit MP is, is dit een kick of een leave geweest?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
#RedDeOorlogsstats
 

DeletedUser79919

Guest
idd maar kick zal ook wel gekomen zijn toch as je zelfs geen os wilt sturen na 4m odd^^

Geen Os is ook geen free intern <3
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
idd maar kick zal ook wel gekomen zijn toch as je zelfs geen os wilt sturen na 4m odd^^

Hou toch op man.
Dat er te weinig OS aan kwam klopt zeker, maar meerendeel van Mp heeft zich flink ingezet voor je account, zowel VV als OS, en nu laat je het afweten.

Daarnaast zaten we met 100.000 VV regels waardoor er moeilijk bijgevuld kon worden, je kon geeneens recappen op Gods daardoor. Hoop dat je toch eens inziet dat dat het grotere probleem was & je houding.

Dit is gewoon walgelijk. Zonde.
 

DeletedUser78434

Guest
Hou toch op man.
Dat er te weinig OS aan kwam klopt zeker, maar meerendeel van Mp heeft zich flink ingezet voor je account, zowel VV als OS, en nu laat je het afweten.

Daarnaast zaten we met 100.000 VV regels waardoor er moeilijk bijgevuld kon worden, je kon geeneens recappen op Gods daardoor. Hoop dat je toch eens inziet dat dat het grotere probleem was & je houding.

Dit is gewoon walgelijk. Zonde.

Had je dit niet zien aankomen?
Je snapt toch wel als je een bunker aanneemt die tegen de top van de wereld ligt, dat dit scenario had gekomen?

Anyway, zonde dat het zo loopt.
 

DeletedUser79919

Guest
ze hadden het allemaal zien aan komen maar eigen belangen eerst toch? veel succes dames
 
Bovenaan