King123456789

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
lol betaal jij voor die troep :p je kan ze ook gratis hoor :).

moh, dit is geen interessante discussie, het boeit niet of je wel of niet hebt betaald voor je plaatje, je bent nu wanhopig bezig iemand (king dus) de grond in te stampen door allerlei irrelevante zaken erbij te betrekken.

dus mohtje, ff on topic..

vind het jammer dat hij uit borg is, heb me op het forum (en via mail) wel even afgereageerd op hem maar hoop dat alles binnenkort uitgepraat is.

wens hem veel succes en plezier binnen *dtw*...
 
Reactiescore
1.733
moh, dit is geen interessante discussie, het boeit niet of je wel of niet hebt betaald voor je plaatje, je bent nu wanhopig bezig iemand (king dus) de grond in te stampen door allerlei irrelevante zaken erbij te betrekken.

dus mohtje, ff on topic..

vind het jammer dat hij uit borg is, heb me op het forum (en via mail) wel even afgereageerd op hem maar hoop dat alles binnenkort uitgepraat is.

wens hem veel succes en plezier binnen *dtw*...

ik gaf hem gewoon een tip ;) moet je niet gelijk boos worden :eek:
 

DeletedUser

Guest
ik gaf hem gewoon een tip ;) moet je niet gelijk boos worden :eek:

jouw post is irrelevant, jouw dorpen zullen worden geassimileerd, verzet is dus zinloos...

ik geef je dus ook een tip...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.733
jouw post is irrelevant, jouw dorpen zullen worden geassimileerd, verzet is dus zinloos...

ik geef je dus ook een tip...

dat heeft hoeky mij 1,5 jaar geleden ook verteld toen ik B0RG verliet voor FIRM.

nog steeds geen flikker van gezien ;) doe het is jonge :).
 

DeletedUser

Guest
nee komt omdat jij je als een lafaard achter Firm verstopt, maar wel steeds een grote bek hebt, this zielig
 

DeletedUser22326

Guest
Ik heb even een vraag richting *dtw* wat betreft king123456789, zit hij er nu "vast" in, op proef of is het een tijdelijke opvang ofzo?
 

DeletedUser7533

Guest
dat heeft hoeky mij 1,5 jaar geleden ook verteld toen ik B0RG verliet voor FIRM.

nog steeds geen flikker van gezien ;) doe het is jonge :).

waar zit je, komen wij jou kant wel op:D
het kan ff duren, maar geef maar wat coords waar we heen moeten.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb even een vraag richting *dtw* wat betreft king123456789, zit hij er nu "vast" in, op proef of is het een tijdelijke opvang ofzo?

Ik zit hier tijdelijk ik wil eigenlijk door naar Cervix ik vind *DTW* maar niks :eek:
 

DeletedUser

Guest
waar zit je, komen wij jou kant wel op:D
het kan ff duren, maar geef maar wat coords waar we heen moeten.

ik zal je even helpen..

voorbij metalfreack en dan na appo rechtsaf,

rond de volgende co's 513|304 zou je hem kunnen treffen...lekker veilig midden tussen zn firm buddies..

Ik zit hier tijdelijk ik wil eigenlijk door naar Cervix ik vind *DTW* maar niks :eek:
je kunt denk altijd nog naar *vv* ^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.733
ik zal je even helpen..

voorbij metalfreack en dan na appo rechtsaf,

rond de volgende co's 513|304 zou je hem kunnen treffen...lekker veilig midden tussen zn firm buddies..


je kunt denk altijd nog naar *vv* ^^

jij moet zon stemmetje worden van een navigatie systeem jij bent goed! :D

copyright MOHniels1
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
hhhmmmm een borg navigatie systeem, toch nog een leuk idee van jouw kant af..

Sla rechts af of u word ge-assimileerd.

En dan heb je zo'n knopje als je terug naar huis wilt ^^:

Terug naar moederschip
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan