King123456789

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
aangezien het al bijna 7 pagina's non stop over mij gaat in het topic kaarten w3 topstammen, vind ik dat ik wel een eigen topic verdien. Zodat die andere van het gezeur af zijn

Ga hier maar:
*lekker over mij klagen dat ik noob ben
*Dat ik een verader ben
*Ga ook maar een levensverwachting maken hoe lang ik nog op w3 speel.
*Je kunt ook geld in zetten hoe lang het duurt voor dat ik uit *DTW* ontslagen word.
*Je kan ook geld in zetten wat mijn nieuwe stam.
*etc. etc. etc.

Discussie mogelijkheiden genoeg leef jullie allemaal maar uit
 

DeletedUser15860

Guest
zeur zeur zeur.

klaag klaag klaag

ik weet trouwens niet hoelang w3 nog blijft bestaan dus ik weet niet hoelang jij nog zal spelen

srry mijn geld is op :p
 

DeletedUser5148

Guest
zeur zeur zeur.

klaag klaag klaag

ik weet trouwens niet hoelang w3 nog blijft bestaan dus ik weet niet hoelang jij nog zal spelen

srry mijn geld is op :p

Die is wel owned zeg... :rolleyes:


Wil je nou dat we medelijden krijgen ofzo? Ik vind dit een beetje zielig... (en overbodig)
 

DeletedUser

Guest
This op eens wel heel erg stil.

hele tijd over mij janken en over mij klagen. En ik maak er een topic voor en ik sta toe dat jullie over mij zeuren.

En nu willen jullie niet meer. Stelletje kleine kinderen
 

DeletedUser7533

Guest
welkom in DTW king:D

wel sneu dat die noobs kwaliteiten niet herkennen:p oeps, of mischien toch wel dat ze gewoon jaloers zijn:rolleyes:
 

DeletedUser710

Guest
Go King123456789!!
mw_cheer.gif
 

DeletedUser

Guest
welkom in DTW king:D

wel sneu dat die noobs kwaliteiten niet herkennen:p oeps, of mischien toch wel dat ze gewoon jaloers zijn:rolleyes:

Welkom in de stam die jou voorheen als grootste vijand zag en veel DTW leden minder speelplezier geven.(want zij ownen immers allemaal, nu hebben ze geen concurrentie meer).
 

DeletedUser7533

Guest
Welkom in de stam die jou voorheen als grootste vijand zag en veel DTW leden minder speelplezier geven.(want zij ownen immers allemaal, nu hebben ze geen concurrentie meer).

zagen wij king als grootste vijand:confused::confused:
persoonlijk had ik al heel lang gewild dat hij die noob wissels tussen B0RG en FIRM eens stopzette en gewoon een echte stam joinde:D
bij deze is king eindelijk verstandig geworden;)
 

DeletedUser

Guest
zagen wij king als grootste vijand:confused::confused:
persoonlijk had ik al heel lang gewild dat hij die noob wissels tussen B0RG en FIRM eens stopzette en gewoon een echte stam joinde:D
bij deze is king eindelijk verstandig geworden;)

Zolang zit jij ook nog niet bij *DTW*, die oude stammen van jullie... Dat waren ECHTE stammen. *DTW* en Cervix hebben alleen maar een trend gezet bij andere stammen om massastammen te gaan maken, niet echt iets om trots op te zijn maarja.
 

DeletedUser

Guest
Zolang zit jij ook nog niet bij *DTW*, die oude stammen van jullie... Dat waren ECHTE stammen. *DTW* en Cervix hebben alleen maar een trend gezet bij andere stammen om massastammen te gaan maken, niet echt iets om trots op te zijn maarja.

Ja, maarja, slappelingen zoals ik hebben geen zin om nog 2 jaar voort te spelen op deze wereld. Tel daarbij op dat je als nummer 1 vaak doelwit bent van alle andere stammen, zeker als je de centrumstam bent, en je hebt de perfecte cocktail om toch een keer op te houden met bestaan.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het jammer dat hij die keuze gemaakt heeft, maar langs de andere kant wens ik hem veel succes en speelplezier toe. :)

Ik ben al blij dat hij dan toch niet voor FIRM gekozen heeft :D

Wel jammer voor B0RG die nu een van haar beste (al zou ik misschien beter zeggen, de beste speler) spelers in de stam verloren heeft. Maar voor mij blijft king een bondgenoot (buiten de stam) die ik zal blijven steunen tegen zijn vijanden behalve B0RG natuurlijk ;)
 

DeletedUser

Guest
Go King123456789!!
mw_cheer.gif

ty

aandacht hij moet aandacht:D
sorie geef het je ook:p

Het is niks meer aan hé nu ik het gewoon toe sta. Eerst bijna 7 pagina´s in dat andere topic hele tijd vol spammen, wil ik de spam daar weg halen zodat jullie in 1 topic kunnen huilen en bleren met zijn allen. En nu doen jullie het niet meer en nu ben ik weer aandachtsgeil, AUB zeg.

ps ook ollie bedankt natuurlijk ;)
 

DeletedUser13822

Guest
king is een biest, geen discussie mogelijk.

En doodles, cervix trent van massastam? dude, zo lang speel je ook ni om alles te weten van cervix...als ge daarover is deftig wilt praten informeer uzelf
 
Reactiescore
1.733
king is een biest, geen discussie mogelijk.

En doodles, cervix trent van massastam? dude, zo lang speel je ook ni om alles te weten van cervix...als ge daarover is deftig wilt praten informeer uzelf

dude

cervix was ooit eerst een massa stam :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan