King123456789

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser34763

Guest
Waarom zoveel compassie met King ^^

Hij weet heus wel wat die doet hoor ;) Het is geen noob zoals velen onder jullie ;)
 

DeletedUser22326

Guest
Waarom zoveel compassie met King ^^

Hij weet heus wel wat die doet hoor ;) Het is geen noob zoals velen onder jullie ;)

Samenvatting van deze post: Ik ben een kontelikker van King123..

Tuurlijk staat King123.. vaak ter discussie, maar ik denk dat niemand daar gek van op kijkt en King123.. zelf ook niet aangezien hij zelf ook wel snapt dat hij veel omstreden/ongewone dingen doet, daarbij komt dat hij toch in redelijk veel dingen in deze wereld meedoet, dmv heel actief zijn, VV's, leiding, spy's enz. dan lijkt het me toch gezond als er wat discussies omtrend hem ontstaan?
 

DeletedUser34763

Guest
Samenvatting van deze post: Ik ben een kontelikker van King123..

Tuurlijk staat King123.. vaak ter discussie, maar ik denk dat niemand daar gek van op kijkt en King123.. zelf ook niet aangezien hij zelf ook wel snapt dat hij veel omstreden/ongewone dingen doet, daarbij komt dat hij toch in redelijk veel dingen in deze wereld meedoet, dmv heel actief zijn, VV's, leiding, spy's enz. dan lijkt het me toch gezond als er wat discussies omtrend hem ontstaan?

Okk laten we eens een topic over jou openen...
 

DeletedUser

Guest
mwah je valt wat zielig uit tegen NightandDay die het gewoon voor me opneemt, waarbij er weet ik veel hoeveel echte kontelikkertjes van MOH rond lopen en daar heb je nog nooit iets gezegt. Wees objectief en niet subjectief :eek:
 

DeletedUser

Guest
zucht, ik ben een week weg en ze gaan hier topics maken over zichzelf.

Nee je bent hiervoor niet belangrijk genoeg :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan