King123456789

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
King zit aan de Cervix-DTW kant, nu moet ik aardig tegen em gaan doen :confused:
Zal niet meevallen.. ieder die een topic over zichzelf begint krijgt sowieso al een dikke -1 :rolleyes:
 

DeletedUser5148

Guest
Omfg... King... Moh... Ziek ofzo?
Wat zou dit zijn in RL? Slaan jullie elkaar gwn dood?
Dudes: Eet een koekje en kalmeer wat...
En stop met dat strijden om het rechte eind in handen te hebben...

Ga ff terug naar de kleuterklas jullie...
En zoek een leven... King, heb je een vriendin? Ik denk van niet, ocharme dat meisje...
Ik dacht dat ik een freak was... Jullie zijn beiden gewoon ziek... En beiden hebben jullie te weinig aandacht....

En dit topic, is pas overbodig...
 
Reactiescore
1.733
Omfg... King... Moh... Ziek ofzo?
Wat zou dit zijn in RL? Slaan jullie elkaar gwn dood?
Dudes: Eet een koekje en kalmeer wat...
En stop met dat strijden om het rechte eind in handen te hebben...

Ga ff terug naar de kleuterklas jullie...
En zoek een leven... King, heb je een vriendin? Ik denk van niet, ocharme dat meisje...
Ik dacht dat ik een freak was... Jullie zijn beiden gewoon ziek... En beiden hebben jullie te weinig aandacht....

En dit topic, is pas overbodig...

Ik ga king niet slaan voor een spel ;). zo ziek ben ik niet :). als jij mij dat koekje geeft zal ik het doen :).

kleuterklas heb ik een jaar te lang op gezeten gvd :s. mis dat ik daarom nog zo kinderachtig ben (a).
 

DeletedUser

Guest
Ik zie ook geen reden om MOH in elkaar te slaan. Rl en tw zijn 2 verschillende dingen. Jij kan ze blijkbaar niet appart zien maar ik wel ( en blijkbaar MOH ook wel )


Ps. Ik moest blijven zitten in groep 1 :eek: Het scheen dat ik vroeger heel graag naar school toe wou :eek: brrr * even die nare gedachte verdringen*
 
Reactiescore
1.733
Ik zie ook geen reden om MOH in elkaar te slaan. Rl en tw zijn 2 verschillende dingen. Jij kan ze blijkbaar niet appart zien maar ik wel ( en blijkbaar MOH ook wel )


Ps. Ik moest blijven zitten in groep 1 :eek: Het scheen dat ik vroeger heel graag naar school toe wou :eek: brrr * even die nare gedachte verdringen*

hahaha ik bleef zitten in groep 2 :p


dat zegt weer iets over onze kinderachtige houding :).
 
Reactiescore
1.733
pfff ik wou moh op de kast jagen maar in plaats daarvan heb ik hem uit de kast gejaagd ^^


:D

hahahahaha :p.


Als jij echt denkt dat ik een homo ben moet je dat denken :). maar in dit spel gedraag ik me heel anders in RL (dat zou echt triest van mij zijn als ik me in Rl het zelfde gedraag als hier :p)
 

DeletedUser

Guest
hahahahaha :p.


Als jij echt denkt dat ik een homo ben moet je dat denken :). maar in dit spel gedraag ik me heel anders in RL (dat zou echt triest van mij zijn als ik me in Rl het zelfde gedraag als hier :p)
de geaardheid van iemand boeit mij niet en ik hoop echt dat je in rl anders gedraagt dan hier op tw (forum)

maar voor nu, bewijs je maar eens in tw
(dorpen van sonnie tellen niet omdat die weinige dorpen midden in je cluster lagen en doordat je zo veilig ligt tellen die mogelijke resultaten niet die je verkrijgt met je nieuwe en volgepakte clusters..)

spelers zullen eerst door firm moeten breken blijkbaar voordat ze bij jou aankomen..

maar we moeten eigenlijk weer even on topic komen...

king123456789.....

sommige mensen zeggen dat hij nooit slaapt, anderen beweren dat hij net als bij dolfijnen de helft van zijn hersen gaat rusten en de andere helft gebruikt word om tw te spelen, na enkele uren lossen de helften elkaar af.

sommige mensen beweren dat hij sneller kan taggen dan zijn schaduw.

sommige mensen beweren dat hij half mens half machine is en dat hij kittens eet als ontbijt.

maar wij kennen hem als king123456789
(vrij naar top gear "the stig")
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.733
de geaardheid van iemand boeit mij niet en ik hoop echt dat je in rl anders gedraagt dan hier op tw (forum)

maar voor nu, bewijs je maar eens in tw
(dorpen van sonnie tellen niet omdat die weinige dorpen midden in je cluster lagen en doordat je zo veilig ligt tellen die mogelijke resultaten niet die je verkrijgt met je nieuwe en volgepakte clusters..)

spelers zullen eerst door firm moeten breken blijkbaar voordat ze bij jou aankomen..

ik heb laatst nog wat def tussen edeltrein van vexx gekregen :). en bij mdg vandaag nog. bij ori had ik vanmorgen nog wat tussengekregen :).


weet niet of het gelukt is want ik meost gaan :(.
 

DeletedUser

Guest
ik heb laatst nog wat def tussen edeltrein van vexx gekregen :). en bij mdg vandaag nog. bij ori had ik vanmorgen nog wat tussengekregen :).


weet niet of het gelukt is want ik meost gaan :(.

Jah en je hebt ook dorpjes verloren aan vexx.

Ps ik was vexx toen ;)
 
Reactiescore
1.733
Jah en je hebt ook dorpjes verloren aan vexx.

Ps ik was vexx toen ;)

toen was ik de vv niet :(. had ik hem aan iemand overgeven en ging toen als een trein van de een naar de ander :).

ben jij ook die vexx die gister nacht een dorp aan mij verloor (a)
 

DeletedUser

Guest
toen was ik de vv niet :(. had ik hem aan iemand overgeven en ging toen als een trein van de een naar de ander :).

ben jij ook die vexx die gister nacht een dorp aan mij verloor (a)

nee. Ik was hem van 01:00 tot 15:30 ofzo dacht ik.

d

king123456789.....

sommige mensen zeggen dat hij nooit slaapt, anderen beweren dat hij net als bij dolfijnen de helft van zijn hersen gaat rusten en de andere helft gebruikt word om tw te spelen, na enkele uren lossen de helften elkaar af.

sommige mensen beweren dat hij sneller kan taggen dan zijn schaduw.

sommige mensen beweren dat hij half mens half machine is en dat hij kittens eet als ontbijt.
(vrij naar top gear "the stig")


Ik vind top gear wel mooi heb vanavond ook nog gekeken ^^
 

DeletedUser5148

Guest
Hou op met al deze BS... Dit hoort ergens anders...
Is appeljongens op vakantie ofzow?!
 
Reactiescore
1.733
de geaardheid van iemand boeit mij niet en ik hoop echt dat je in rl anders gedraagt dan hier op tw (forum)

maar voor nu, bewijs je maar eens in tw
(dorpen van sonnie tellen niet omdat die weinige dorpen midden in je cluster lagen en doordat je zo veilig ligt tellen die mogelijke resultaten niet die je verkrijgt met je nieuwe en volgepakte clusters..)

spelers zullen eerst door firm moeten breken blijkbaar voordat ze bij jou aankomen..

maar we moeten eigenlijk weer even on topic komen...

king123456789.....

sommige mensen zeggen dat hij nooit slaapt, anderen beweren dat hij net als bij dolfijnen de helft van zijn hersen gaat rusten en de andere helft gebruikt word om tw te spelen, na enkele uren lossen de helften elkaar af.

sommige mensen beweren dat hij sneller kan taggen dan zijn schaduw.

sommige mensen beweren dat hij half mens half machine is en dat hij kittens eet als ontbijt.

maar wij kennen hem als king123456789
(vrij naar top gear "the stig")




haha die is goed :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan