King123456789

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.736
tw stats doet het niet dus kunnen we ook niet na kijken.

Ps spam niet zo in mijn topic het moet over mij gaan grr :mad::mad:

strax krijg ik nog aandacht te kort :rolleyes:



Nee ik wou bij jullie niet in de stam. Stiekum zitten jullie te huilen dat jullie mij niet binnen hebben kunnen krijgen

haha dat zou je willen dat FIRM je wilt :). nooit meer :)
 

DeletedUser

Guest
WHAHAHAHAHAHA!!!!!
Dude je ego speelt weer op geef hem ff een koekie dan houd die ff z'n mond dicht XD

Of jullie ego van wij willen hem niet hij is te slecht.

Punt blijft ik wou niet, en het steekt jullie blijkbaar heel erg want jullie proberen jullie zelf wel de hele tijd erg te overtuigen dat jullie de gene waren die niet wouden :rolleyes:
 
Reactiescore
1.736
Of jullie ego van wij willen hem niet hij is te slecht.

Punt blijft ik wou niet, en het steekt jullie blijkbaar heel erg want jullie proberen jullie zelf wel de hele tijd erg te overtuigen dat jullie de gene waren die niet wouden :rolleyes:

wij wouden jou ook niet :). en jij wou zelf ook dus. conclusie :) we wouden beide niet.
 
Reactiescore
1.736
Dat denk jij maar ;)

Ik wou jullie niet, maar diep van binnen zitten jullie te huilen dat ik niet naar Firm ben gegaan

hahaha jij leeft echt in je eigen wereldje :p. hoe triest.

volgens mij is dit een ontkenning want volgens mij zit jij nu te janken dat je niet in FIRM zit ;).
 

DeletedUser

Guest
Mohniels ??

Boeit dit eig ?

moet je altijd je gelijk kunnen hebben ?
 
Reactiescore
1.736
jullie stellen me niet teleur hoor :).

maar jullie moeten denk ik is in een echte wereld gaan leven :) je kan niet altijd in je droom wereld leven zo bereik je toch niks ???


ik zie hoe goed jij met machine's zoals trackers enzo om kan gaan king :) echt waar echt super. maar als jij in dat droomwereldje van je blijft leven kan je er nooit wat mee bereiken :(. dat zou echt zonde zijn met dat talent.
 

DeletedUser

Guest
Lol jij weet echt helemaal niks.

Je doet wel wat interesants maar het stelt niks voor.
 

DeletedUser

Guest
jullie stellen me niet teleur hoor :).

maar jullie moeten denk ik is in een echte wereld gaan leven :) je kan niet altijd in je droom wereld leven zo bereik je toch niks ???


ik zie hoe goed jij met machine's zoals trackers enzo om kan gaan king :) echt waar echt super. maar als jij in dat droomwereldje van je blijft leven kan je er nooit wat mee bereiken :(. dat zou echt zonde zijn met dat talent.

dus je beweert te weten wat een echte wereld is ?

wat doe je dan nog hier ?
 

DeletedUser

Guest
ik vind dat al die firm leden een grote mond hebben , vooral genius en Moh

Ik vraag me af hoe lang zulke mannetjes het uithouden eens dtw tegen hun voordeur staat...
 

DeletedUser4141

Guest
Ik zal mijn mening is geven in dit topic.

King is een topspeler misschien zelfs de beste speler van de wereld. Hij heeft alles om het te maken.
Alleen jammer dat hij wat jong en opvliegerig is en zonder dat ego zou het buitengewoon de armstrong van TW zijn...
 

DeletedUser

Guest
jullie stellen me niet teleur hoor :).

maar jullie moeten denk ik is in een echte wereld gaan leven :) je kan niet altijd in je droom wereld leven zo bereik je toch niks ???


ik zie hoe goed jij met machine's zoals trackers enzo om kan gaan king :) echt waar echt super. maar als jij in dat droomwereldje van je blijft leven kan je er nooit wat mee bereiken :(. dat zou echt zonde zijn met dat talent.

en vergeet de pokemon en dragonball z filmpjes niet:D

PS. king je kan ook nooit een complimentje geven:mad:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan