KEYBINDING FARM legaal?

Reactiescore
746
Keypress is nooit legaal geweest op .nl (andere markets misschien wel, dat weet ik niet)

Verder benadruk ik dat keybinding op zich wel legaal is. Andere functionaliteiten binnen hetzelfde script echter niet.
Dus de discussie gaat hier niet over 'gebanned worden voor keybinding' maar wel over gebanned worden door het gebruik van een illegaal script.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Wat is het verschil tussen keypress en keybinding?
 

DeletedUser73972

Guest
Keypress is nooit legaal geweest op .nl (andere markets misschien wel, dat weet ik niet)

Verder benadruk ik dat keybinding op zich wel legaal is. Andere functionaliteiten binnen hetzelfde script echter niet.
Dus de discussie gaat hier niet over 'gebanned worden voor keybinding' maar wel over gebanned worden door het gebruik van een illegaal script.

van waar dan de bans voor 7 dagen, en geen perma bans weeral? Als ze toch in dezelfde categorie vallen met de vorige banwave
 

DeletedUser

Guest
Over het eerste gedeelte van het topic: keybinding farmen is legaal, maar daarmee was de uitspraak nooit over het script. Enkel over keybinding farmen in het algemeen.
______________________
Ok ok, gezien ik nu toch gevraagd ben officieel te reageren....

Het "banwave script" bestaat nu al bijna 2 jaar. Wordt actief gebruikt op .net en is daar (naar mijn weten) legaal. Er zijn altijd een paar slimme mensen ertussen die andere servers in de gaten houden en scripts daarvandaan naar NL halen.

Laat ik als allereerste het volgende zeggen: Een script op .NET, .US, .DE is niet per definitie legaal op .NL!
Op NL geldt over het algemeen een relaxte regelgeving omtrent scripts, maar dat betekent niet dat alles van andere servers legaal is.

Stap 1 om ban te voorkomen: twijfel je over de legaliteit van een script, laat het keuren!
Het maakt niet uit of je verteld wordt door die "ene stamgenoot" dat het legaal is. Als je geen bevestiging hebt van een scriptmod en/of CM is het gebruik van een script illegaal!
Wij als scriptmods keuren liever een script teveel dan dat er spelers gebanned moeten worden voor illegaal script gebruikt

Stap 2 om een ban te voorkomen:
Als een script wordt afgekeurd gebruik het dan ook niet...
Geloof het of niet...Er zijn mensen die een support indienen, een scriptmod verteld de speler dat het script illegaal is en vervolgens gebruikt de speler het script toch...
Geloof het of niet het zal je 99.99% van de tijd een ban opleveren.

Stap 3 om een ban te voorkomen: Denk logisch na als je een script gebruikt. De scriptregels zijn misschien ietsje technisch, maar zijn niet onbegrijpelijk als je ze goed doorneemt.
Ga bij jezelf na of je script niet meer dan 1 actie per klik doet, zal de snelheid waarmee je je acties uitvoert legaal zijn, etc...

Deze banwave had 100% voorkomen kunnen worden omdat ik persoonlijk, net nagekeken, 3 tickets de afgelopen 2 weken heb gehad omtrent dit script en altijd hetzelfde gezegd heb: dit script is illegaal...


Dus nu hophop allemaal supportjes gaan indienen over de scripts waarover je twijfelt, voordat je terecht komt in de volgende wave!
 
Reactiescore
21
veel mensen gebruiken toch dat script van tjeerdo, van fa pack?... ik ken er die niet gebanned, zijn, dus mss is het niet dat ?... mja, tw doet weer lekker geheimzinnig,

"We kunnen & mogen verder ook geen informatie geven over specifiek welk illegaal script je gebruikte, dit zijn er mogelijk ook meerdere.''

Dat gaat dus weer gokken worden ofzo?... of echt alle scripts doorsturen?... maak dan een universele pagina waar alles te vinden is eh ;)...

Of je kan binnen 2 weken weer velen gaan bannen, omdat jullie geen zinnige reden kunnen geven, maw, het werkt niet contructief naar de spelers door gewoon te zeggen van: 'je bent fout, zoek maar wat je verkeerd deed, heb je het niet gevonden, blijven we je plagen, met vriendelijke groet :boog::boog:
 

DeletedUser

Guest
veel mensen gebruiken toch dat script van tjeerdo, van fa pack?... ik ken er die niet gebanned, zijn, dus mss is het niet dat ?... mja, tw doet weer lekker geheimzinnig,

"We kunnen & mogen verder ook geen informatie geven over specifiek welk illegaal script je gebruikte, dit zijn er mogelijk ook meerdere.''

Dat gaat dus weer gokken worden ofzo?... of echt alle scripts doorsturen?... maak dan een universele pagina waar alles te vinden is eh ;)...

Of je kan binnen 2 weken weer velen gaan bannen, omdat jullie geen zinnige reden kunnen geven, maw, het werkt niet contructief naar de spelers door gewoon te zeggen van: 'je bent fout, zoek maar wat je verkeerd deed, heb je het niet gevonden, blijven we je plagen, met vriendelijke groet :boog::boog:
Stuur je scripts maar door in een supportje kijken we ze allemaal voor je na en krijg je precies te horen welke legaal is en welke illegaal ;)

Hadden jullie hierover dan niet een algemene waarschuwing kunnen geven?
Dus je wilt dat als je tegenstander vals speelt dat we ze geen ban maar een waarschuwing geven?
Ondanks dat dit ze een redelijk groot voordeel geeft en ze daardoor beter op de wereld staan dan jij?

Daarnaast is een overtreding van de regels een overtreding.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
111
Reactiescore
21
Waarom heb ik dan ban :D... als het toegelaten is, en nu net via support is goedgekeurd :p..
 
Reactiescore
21
heb ik gedaan, kheb tbr, sangu en groupplacer, comm pack, twBBcode ++ mja, je ziet wel in support ;)
 

Deleted User - 24028

Guest
FA Keypress v1.97 by Crimsoni is illegaal al voor een lange tijd, het heeft echter niks te maken met of een keypress op zich wel of niet toegelaten is. Het heeft te maken met het gebruik van timeouts, iets wat is opgenomen in de scriptregels en meermaals duidelijk vermeld is. Deze timeout is er btw simpel uit te halen wat het script hier wel legaal zou maken...

edit: keybind farmen is trouwens gewoon toegestaan
Edit 2: ik weet het niet meer helemaal zeker maar ik meen mij te herrineren dat er wel varianten op bovenstaand script zijn gemaakt die wel legaal zijn hier. Op maar aan te tonen dat het script hier wel legaal is geweest en is, enkel niet in de originele vorm maar in de aangepaste. (Net zoals lang met de gs balancer is geweest bv)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan