KEYBINDING FARM legaal?

DeletedUser77477

Guest
keybinding is onder andere inbegrepen in het FA pack (en zelfs in het spel!), dus normaal gezien is dit legaal ja.

7 dagen ban voor gebruik van keybinding wat al zelfs in het game is inbegrepen in het scriptsmenu, kan je me dat verklaren... ?
 
Reactiescore
735
Lief TW-team, als jullie zoals altijd bij je punt blijven, ja dat gaat nu vast weer gebeuren. Is het dan niet eens tijd om de boel om te draaien. Stel dat het script illegaal is, zijn dan al die accounts die nu geband zijn dan willens en wetens illegaal bezig? Zou het niet een communicatiefout of in elk geval een onduidelijke kwestie kunnen zijn vanuit jullie kant?
Het zou mooi zijn als jullie eens beide kanten kunnen belichten ipv de community weer te straffen en jullie eigen spel nog meer te verpesten.

Fijne avond.
 

DeletedUser16768

Guest
Gewoon geen verboden scripts gebruiken en je hebt dit gezeur niet fabian93.

Wellicht eens bij jezelf afgaan of je met het illegaal behalen van een voordeel niet zelf het spel verpest?
 

DeletedUser

Guest
Lief TW-team, als jullie zoals altijd bij je punt blijven, ja dat gaat nu vast weer gebeuren. Is het dan niet eens tijd om de boel om te draaien. Stel dat het script illegaal is, zijn dan al die accounts die nu geband zijn dan willens en wetens illegaal bezig? Zou het niet een communicatiefout of in elk geval een onduidelijke kwestie kunnen zijn vanuit jullie kant?
Het zou mooi zijn als jullie eens beide kanten kunnen belichten ipv de community weer te straffen en jullie eigen spel nog meer te verpesten.

Fijne avond.
Regels zijn toch heel duidelijk? Als je niet weet dat je illegaal bezig bent dan zou ik bijna willen zeggen dat je stom bezig bent...
 
Reactiescore
735
Gewoon geen verboden scripts gebruiken en je hebt dit gezeur niet fabian93.

Wellicht eens bij jezelf afgaan of je met het illegaal behalen van een voordeel niet zelf het spel verpest?

Ik gebruik dit script niet en kan dan ook prima verder spelen mr Bappos. Verder is het erg makkelijk om standaard met dezelfde reactie te komen als die jij nu geeft, maar zaken liggen niet altijd zo simpel. Het script dat nu ten sprake is wordt bijvoorbeeld gebruikt voor hotkeys, iets dat, zoals boven in dit topic beschreven, niet illegaal is. Dus waar is dat illegaal te behalen voordeel dan, ik vind het niet:)
 

DeletedUser16768

Guest
Ik gebruik dit script niet en kan dan ook prima verder spelen mr Bappos. Verder is het erg makkelijk om standaard met dezelfde reactie te komen als die jij nu geeft, maar zaken liggen niet altijd zo simpel. Het script dat nu ten sprake is wordt bijvoorbeeld gebruikt voor hotkeys, iets dat, zoals boven in dit topic beschreven, niet illegaal is. Dus waar is dat illegaal te behalen voordeel dan, ik vind het niet:)

Wat beter zoeken dan.

De procedure is niet zo moeilijk: aanvragen voor goedkeuring van een script via support, je ontvangt goedkeuring, je gaat het gebruiken.
Als men 1 van die stappen vergeet, is dat je eigen schuld.
 
Reactiescore
111
Mooie reactie, unban me anders stop ik :D :D

EDIT: Wat posts verwijderd :p
EDIT2: Was reactie op post hieronder :D
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser73972

Guest
Keypress is illegaal sinds december ofzo, ik gebruikte het op de .us servers maar daar was het heisa omdat ze daar dan plots geen legaal farmscript meer hadden gezien fa pack er daar nooit door komt gezien het een GM script is. .nl wou met het illegaal maken van het script de andere servers volgen die dit dus ook illegaal maakten. Echter hebben ze nu alle accounts eens gaan checken waar het nog op stond en een ban van 7 dagen gegeven ipv een perma ban omdat er op de .nl server nog een script bestaat (FA-pack) met exact dezelfde functionaliteit.

Alleszins dit is mijn gok van wat er gebeurd is, maar het zal wel vrij dicht bij de waarheid aan zitten.
 
Bovenaan