KEYBINDING FARM legaal?

Reactiescore
1.167
@ Vetrix
Je houdt in de FA gewoon het 'C' knopje op je toetsenbord ingedrukt en hij verstuurt in no-time alle troepen uit dat dorp eruit. Daarna switch je zelf naar het volgende dorp en doe je weer hetzelfde. Geen idee hoe die nu werkt na het invoeren van die 5 max per sec regel.
Gebruikte het tijdens de TWCup, waar het legaal was, en dat werkte meer dan perfect.
Overigens hier geen ban gekregen, mocht men dat denken hoor :p
 

DeletedUser51467

Guest
@ Vetrix
Je houdt in de FA gewoon het 'C' knopje op je toetsenbord ingedrukt en hij verstuurt in no-time alle troepen uit dat dorp eruit. Daarna switch je zelf naar het volgende dorp en doe je weer hetzelfde. Geen idee hoe die nu werkt na het invoeren van die 5 max per sec regel.
Gebruikte het tijdens de TWCup, waar het legaal was, en dat werkte meer dan perfect.
Overigens hier geen ban gekregen, mocht men dat denken hoor :p

Ah ok bedankt, wat dus wel legaal is steeds opnieuw op C drukken? Heb dit script nog gebruikt toen ik net opnieuw gestart was met tw ongeveer 2 jaar geleden, werkte wel al snel niet meer dus dan gewoon zonder dat script voor de rest gefarmd. Ik dacht echter dat ik dit toch van het tw forum gehaald heb, zou niet weten van waar anders. Wel verrassend dat dit dan illegaal is
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Ik zal ook nog maar even mijn mening geven over wat is voorgevallen, laat ten eerste duidelijk zijn dat ik 100% voor ben dat TW probeert af te komen van illegaal bot gebruik.

Echter ben ik het niet eens met de keuze die nu gemaakt is, ik denk dat als je alle zaken in verhouding gaat leggen dat het beter was om niet meteen met bans te gaan gooien. Dit omdat het gaat om een script waar legale en illegale versie's van zijn, wat natuurlijk voor verwarring kan zorgen. Als TW dit script weg wil hebben hadden ze dat gemakkelijk op een andere manier kunnen. Bijvoorbeeld zo, stuur een pm naar elke speler die tw speelt. Zet er in dat het volgende scripts (dus het script waar de ban voor is gekomen) illegaal is. Zet er dan ook direct een legale versie bij. En vermeld dat je over 7 dagen een ban ronden gaat voor de mensen die in die periode als nog het script gebruikt hebben.

Het resultaat zou het zelfde zijn als nu, het script word niet meer gebruikt. Wat uit eindelijk het doel is van het TW team (neem ik aan). Waarom zou dit beter zijn? Net zoals bij de vorige ban wave worden werelden volledig veranderd. Kijk naar werelden als 45 en 46. Er zijn een hoop cruciale accounts gebanned op deze werelden. Wat weer zorgt voor een mogelijke massa delete, werelden die snel eindigen en spelers die stoppen. Niet iets wat TW wilt lijkt mij zo.

Ik begrijp dat ik hier de reactie op ga krijgen als, moest je maar je scripts laten checken. Dit script is nooit legaal geweest. Dit begrijp ik en heb ik respect voor. Echter denk ik niet dat de maatregelen die jullie hebben genomen, de juiste optie was.
 

DeletedUser73163

Guest
Wel mooi dat de mods vinden dat alles zo duidelijk is. Jammer genoeg geld dat blijkbaar niet veel veel leden van de community. Ook is het dan weeral scheef dat support deze bans niet in de supportaanvragen wil toelichten en daarnaast ook niet op het AF. Eigenlijk willen ze dus gewoon nergens duidelijkheid geven omdat het volgens hun al duidelijk is.

Dat is het dus gewoon niet en daarom lijkt mij een korte uitleg weer op zijn plaats net als de vorige keer. Na die uitleg is het namelijk duidelijk geweest voor iedereen en is het door vrijwel iedereen geaccepteerd zoals het was. Als je mensen dingen wil leren doe je dat niet alleen door te straffen maar ook door te zeggen hoe en wat ze kunnen verbeteren om het voortaan goed te doen.

Ook grappig dat erop word aangedrongen om bij support te checken of scripts illegaal zijn of niet. Deze banwafe is namelijk precies op die manier ontstaan. Iemand checkte dit script bij support, werd daarna ondervraagt over het script , en even later volgt deze banwafe. Denk je dat dat iemand gaat motiveren dit hierna nog een keer te doen.

Zelf weer niks misdaan dus ook geen ban. Ben het enkel weer niet eens met de manier waarop dit gaat...
 
Reactiescore
1.167
Ah ok bedankt, wat dus wel legaal is steeds opnieuw op C drukken? Heb dit script nog gebruikt toen ik net opnieuw gestart was met tw ongeveer 2 jaar geleden, werkte wel al snel niet meer dus dan gewoon zonder dat script voor de rest gefarmd. Ik dacht echter dat ik dit toch van het tw forum gehaald heb, zou niet weten van waar anders. Wel verrassend dat dit dan illegaal is

Geen idee, maar ik weet dat je ook gewoon elke keer op C kunt drukken en dan stuurt hij 1 voor 1 alles weg.
 

DeletedUser60969

Guest
Ook grappig dat erop word aangedrongen om bij support te checken of scripts illegaal zijn of niet. Deze banwafe is namelijk precies op die manier ontstaan. Iemand checkte dit script bij support, werd daarna ondervraagt over het script , en even later volgt deze banwafe. Denk je dat dat iemand gaat motiveren dit hierna nog een keer te doen.

Waarschijnlijk is dit script niet goedgekeurd en heeft die speler het script al gebruikt voordat het goed gekeurd is.
Kennelijk heeft deze speler het dan zelf verkeerd aangepakt, het is dan erg makkelijk om het vingertje naar een ander te wijzen.
 

DeletedUser73163

Guest
Waarschijnlijk is dit script niet goedgekeurd en heeft die speler het script al gebruikt voordat het goed gekeurd is.
Kennelijk heeft deze speler het dan zelf verkeerd aangepakt, het is dan erg makkelijk om het vingertje naar een ander te wijzen.

nou hij heeft het script doorgestuurd gekregen en vroeg zich af of het illegaal was. hij heeft zelf ook geen ban dat ik weet :p
 
Reactiescore
31
Het is gewoon heel simpel: heb je een script die niet gekeurd is door een scriptmod dan ben je fout.
Daarom is het zo duidelijk. Je kiest er voor om een ander script te pakken dan eentje die gekeurd is, dan val je uiteindelijk door de mand en krijg je een ban aan je broek omdat je dus door het script een voordeel hebt behaald.
Simple as that!
Het is inderdaad naar dat het nu ineens uit de lucht valt, maar tsjah, dat hoort er nu eenmaal bij, eigen risico.

#Givemethehate
 

DeletedUser

Guest
Is TW zich er eigenlijk wel van bewust dat die 5 aanvallen per seconde regel niet geldt als je met C-farmt? Als je constant op C klikt, hoe snel en hoe vaak ook wordt je niet naar de bovenkant van de pagina verwezen. Wat voor nut heeft dan eigenlijk heel die 5 seconde regel die wel bij A en B farmen geldt?
 

DeletedUser72576

Guest
FA Keypress v1.97 by Crimsoni is illegaal al voor een lange tijd, het heeft echter niks te maken met of een keypress op zich wel of niet toegelaten is. Het heeft te maken met het gebruik van timeouts, iets wat is opgenomen in de scriptregels en meermaals duidelijk vermeld is. Deze timeout is er btw simpel uit te halen wat het script hier wel legaal zou maken...

edit: keybind farmen is trouwens gewoon toegestaan
Edit 2: ik weet het niet meer helemaal zeker maar ik meen mij te herrineren dat er wel varianten op bovenstaand script zijn gemaakt die wel legaal zijn hier. Op maar aan te tonen dat het script hier wel legaal is geweest en is, enkel niet in de originele vorm maar in de aangepaste. (Net zoals lang met de gs balancer is geweest bv)

Wat doet die timeout precies? Wat verandert er aan het script als je die timeout weghaalt?
 

DeletedUser70435

Guest
Is TW zich er eigenlijk wel van bewust dat die 5 aanvallen per seconde regel niet geldt als je met C-farmt? Als je constant op C klikt, hoe snel en hoe vaak ook wordt je niet naar de bovenkant van de pagina verwezen. Wat voor nut heeft dan eigenlijk heel die 5 seconde regel die wel bij A en B farmen geldt?

Je zal nog altijd de melding "Je kan maar 5 aanvallen per seconde sturen" krijgen, die er ook al was voor deze update.
 
Reactiescore
21
ok bram, maar veel minder vaak ;)... c farmen gaat echt stukken vlotter dan A en B farmen (ook op speed trouwens merkbaar) ;)
 

DeletedUser70174

Guest
Het is gewoon heel simpel: heb je een script die niet gekeurd is door een scriptmod dan ben je fout.
Daarom is het zo duidelijk. Je kiest er voor om een ander script te pakken dan eentje die gekeurd is, dan val je uiteindelijk door de mand en krijg je een ban aan je broek omdat je dus door het script een voordeel hebt behaald.
Simple as that!
Het is inderdaad naar dat het nu ineens uit de lucht valt, maar tsjah, dat hoort er nu eenmaal bij, eigen risico.

#Givemethehate

Wil je dan alle scripts in de broncode of alleen de namen ervan?
Ik heb denk ik al 10 scripts staan in mn greasemonkey staan, en nog ongeveer net zo veel in snellijst.

Zal ik dan even 20 supportjes openen??
 

DeletedUser76166

Guest
Wil je dan alle scripts in de broncode of alleen de namen ervan?
Ik heb denk ik al 10 scripts staan in mn greasemonkey staan, en nog ongeveer net zo veel in snellijst.

Zal ik dan even 20 supportjes openen??

Ja, en dat graag elke maand herhalen indien er wijzigingen zijn in het beleid, daarnaast ook graag alle scripts die je er ooit nog bijkrijgt ook doen.:rolleyes:
 
Reactiescore
1.145
Wil je dan alle scripts in de broncode of alleen de namen ervan?
Ik heb denk ik al 10 scripts staan in mn greasemonkey staan, en nog ongeveer net zo veel in snellijst.

Zal ik dan even 20 supportjes openen??

Als jij er perse 20 wil gebruiken zal ik dat maar is doen ja :p
 

DeletedUser

Guest
Laat ik het volgende voorop stellen:
scripts op twscripts en het tools en projecten waarop gereageerd is door een mod dat het legaal is zijn legaal. Alle andere scripts dien je te laten keuren door een scriptmod.
Dat geldt dus ook voor prive scripts die je in je stam gebruikt. Er is ALTIJD een risico dat als een stam besluit een stamscript niet te laten keuren dat alle accounts die het script gebruikt hebben een ban krijgen.

Twijfel je over een script? Stuur maar support door, dan kijken we ernaar. Vermeld zoals altijd de broncode in je support (of linkje ernaar) en geef een beschrijving van wat het script zou moeten doen.

WBT specifiek deze discussie moeten jullie mijn vorige antwoorden nog maar eens teruglezen. We hebben het gecontroleerd en dit script is altijd door scriptmods via support afgekeurd en de enige die scriptkeuringen mogen doen zijn scriptmods + CM. Als een andere mod dus iets anders denkt te zeggen, doe je er verstandig aan een scriptmod te vragen (support in te dienen) om dit te controleren.
 
Bovenaan