Is dit normaal?

Reactiescore
1.049
Als je denkt dat ik tijd uit mijn dag ga nemen om een uitleg te geven waar jij om vraagt, schat je mij aardig verkeerd in.
Ik schat je dan zeker verkeerd in. In de tijd die je stak dit antwoord te geven had je ook een inhoudelijke reactie kunnen laatsen waar je me gister om blamed op skype...
 
Reactiescore
344
Discutabel iets wel hoor als ik heel eerlijk moet zijn o_O

Even kort samengevat:
Nazrovje en DP hadden een PBG. DP wilt target A aanvallen, maar komt hier niet doorheen dus vraagt hulp aan Nazrovje. Target A poept hem gelijk en geeft z'n dorpen gratis aan Nazrovje.
Even op grotere schaal: Stam A en B hebben en BG. Stam B heeft oorlog met stam C en vraagt stam A om hulp. Stam C poept hem en geeft zich op als vrijwillig internkanditaat aan stam A. Ik zou me als B ook keihard genaaid voelen.
Is het dan niet vanzelfsprekend dat Nazrovje dit moet communiceren naar zijn pbg toe en een schikking moet maken over de dorpjes vooraleer ze allemaal voor z'n neus weg te pikken?

Correct me if i'm wrong. Probeer enkel te helpen in deze onnozele discussie.

EDIT: Desalniettemin zijn er excuses aangeboden en is er een schikking gekomen in de vorm van een NAP, wat ik dan wel weer voor Nazrovje vind spreken. Onderhandelen was hier een mogelijkheid @Dpschut

De onderhandelingen die liepen direct stuk toen Gijs mij op wAtsapp al antwoord gaf met nee sorry die dorpen moeten wij echt pakken..
 
Reactiescore
2.508
Ik ga me nu oprecht een beetje irriteren aan de dubbelposten. Zou hier op gelet kunnen worden?
 
Reactiescore
1.468
Screenshot_20180410-135933.png
Emile, je geeft zelf het antwoord al ^^

Anyway, ik vind inderdaad dat Dpschut iets voorbarig was met gelijk de aanval inzetten.

MAAR

Hij had wel dat recht. Want afspraken waren geschonden. Het is niet zijn plicht om er over in discussie te gaan.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.094
Een stab wil ik het niet noemen, maar vind het wel slordig dat een miscommunicatie tussen de co's van het "goede" account resulteert in de waarschijnlijke ondergang van het "mindere" account... maar dat komt ze natuurlijk niet verkeerd uit

Anyway, ik vind inderdaad dat Dpschut iets voorbarig was met gelijk de aanval inzetten.
MAAR
Hij had wel dat recht. Want afspraken waren geschonden. Het is niet zijn plicht om er over in discussie te gaan.

Dit idee krijg ik ook ja.
 
Reactiescore
344
Ik had enkel 1 edel gestuurd, omdat ik wou kijken wat de loopafstand was naar het volgende dorpje van lolbroek.

Heb aanval gecancelled.. maar nu Lopen mijn troepen wel naar hun dorpen.

Ben wel een beetje klaar met dit spel. Vies gespeel ben er niet echt zo van. Jammer maar helaas
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
46815d9bc268f49eadb42a35ae9071f3.png

2add4ea7f264ad903ce7e48702f5566d.png


Whoopsie @Dpschut
 
Reactiescore
1.468
Ik had enkel 1 edel gestuurd, omdat ik wou kijken wat de loopafstand was naar het volgende dorpje van lolbroek.

Heb aanval gecancelled.. maar nu Lopen mijn troepen wel naar hun dorpen.

Ben wel een beetje klaar met dit spel. Vies gespeel ben er niet echt zo van. Jammer maar helaas
Dan moet je nu ook niet rammen laten lopen hé. Dat is dan weer tegen de afspraken als je akkoord gaat.
 
Reactiescore
344
Nazdrovje.vandaag om 14:02 uur
phone-white.png

Naja voor ons geldt de nap nog wel.
Maar indien je ons aanvalt zullen we waarschijnlijk een tegenaanval moeten doen

Jens
Dpschutvandaag om 13:59 uur
phone-white.png

Ik hoef mij niet aan de nap te houden een mes in je rug mag je ten allertijden terug geven.

Gaat me er om dat jullie ook geen rekening hoeven te houden met mij ;)
Nazdrovje.vandaag om 13:57 uur
phone-white.png

Ah dus je wilt de nap eerder verbreken omdat je ons wil aanvallen? ^^

Jens
Dpschutvandaag om 13:53 uur
phone-white.png

Een nap uit jullie mond, is niks waard dus ook niet daadkrachtig genoeg om hier rekening mee te houden.
Dpschutvandaag om 13:52 uur
phone-white.png

De nap is wat mij betreft voorbij..





Voor dat de aanvallen liepen, is dit verstuurd ;)
 
Reactiescore
344
Yup, omdat ze hun backstab goed proberen te praten mogen ze mij nu een backstabber noemen. Kan weinig kwaad hè als dit soort mensen met hun acties :Anderen het spel verkloten. Doormiddel van hun bstab acties
 
Reactiescore
1.468
Yup, omdat ze hun backstab goed proberen te praten mogen ze mij nu een backstabber noemen. Kan weinig kwaad hè als dit soort mensen hun acties. Anderen het spel niet leuk laten vinden. Doormiddel van hun bstab acties
Mja, nu zijn jullie allebei stabbers. Of je daar vrolijk van moet worden...
 
Reactiescore
1.094
Vuur met vuur bestrijden. Jammer
 
Reactiescore
344
jongens dit is miscommunicatie : mijn co wist niks af van de nap en is begonnen met aanvallen te versturen. Het spel gaat op delete maar met deze stabber moeten ze nog verder op deze wereld
 
Reactiescore
167
Achja anders was hij morgen weggeedeld dus ik snap hem wel...
 
Reactiescore
1.468
jongens dit is miscommunicatie : mijn co wist niks af van de nap en is begonnen met aanvallen te versturen. Het spel gaat op delete maar met deze stabber moeten ze nog verder op deze wereld
Mja, was niet handig want dat was precies wat er aan de andere kant ook mis gaat.
Ben nog steeds met je eens dat je gewoon gestabbed bent (misschien wat heftig woord maar het is wel zo) hoor, maar je had imo nooit akkoord moeten gaan met die NAP. Zij moeten komen met een realistisch voorstel imo en een NAP is niet in het voordeel van jou.
 
Bovenaan