Is dit normaal?

DeletedUser67517

Guest
Zou toch helpen in een topic over een miscommunicatie. :D
Als je niet begrijpt dat hij met ''accoord'' akkoord bedoeld, moet je zelf maar een topic openen over miscommunicatie.

Het recept om zelf chocolade maken!


Wat heb je nodig?
Voor 400 gram chocolade

150 gram cacaoboter
100 gram rauwe cacaopoeder
30 gram kokosvet
2 el kokosbloesemsuiker (optioneel ahornsiroop of honing)
snufje zout
geroosterde hazelnoten

Tip: maal de kokosbloesemsuiker in een koffiemolentje wat fijner. Zo lost het beter op in het chocolademengsel.

Tip: vervang de cacaoboter eens door santen. Stukken goedkoper en minstens zo lekker.

Tip: cacaoboter koop je bij de grotere (biologische) supermarkt. Albert Heijn heeft het tegenwoordig ook in het assortiment!

Je kunt de meest wilde combinaties maken. Naast noten en gedroogde
vruchten kun je ook kruiden, specerijen en zelfs grof zeezout toevoegen.

Hoe maak je het?
  1. Smelt de cacaoboter en het kokosvet au bain marie.
  2. Ik kook eerst het water, dan zet ik het pannetje pas in het warme water. Dit duurt iets langer, maar dan weet ik zeker dat de temperatuur niet te hoog wordt.
  3. Laat het gesmolten mengsel even afkoelen tot het lauwwarm is.
  4. Roer vervolgens de cacaopoeder en zoetmiddel naar keuze erdoor heen.
  5. Goed mengen, zeker bij de kokosbloesemsuiker.
  6. Voeg je vulling naar keuze toe. Goed mengen.
  7. Giet je mengsel in een ondiepe ovenschaal of losse vormpjes.
  8. De dikte is zo rond de 1-2 cm.
  9. Laat de chocolade in een half uurtje opstijven in de vriezer.
  10. Bewaar de chocolade die je niet opeet in de koelkast.
Misschien dat je er nu wel chocola van kan maken, succes!
 

DeletedUser78389

Guest
Dpschut ik vind het jammer voor je dat het zo op deze wereld moet eindigen. Echter ligt de fout niet alleen bij Nazdrovje. Ik heb van beiden kanten naar elkaar toe geen duidelijke communicatie gezien over de speler die jullie gingen aanvallen. (In ieder geval niet duidelijk genoeg dat een buitenstaander het kan begrijpen). Als je nog doorgaat met spelen kun je dit misschien meenemen naar de volgende wereld en over alles extra duidelijk zijn. Zodat je altijd je afspraken hebt om op terug te vallen.

Heel veel succes nog!
 
Reactiescore
1.094
Ik erger me echt mateloos aan de “afspraken” die volgens jullie gemaakt zijn met deze speler?

Ik heb nog nergens een post gezien waarin wij hebben gezegd prima dat jij 11 en 12 pakt topper.

Waarom zeggen jullie dit dan? En hier raak ik een beetje gefrustreerd over. We hadden een gezamelijk target waar GEEN duidelijke afspraken over waren en wat vanuit hem 1 richtings verkeer was dat hij 11 en 12 wilde.

Ik had hier geen weet van & heb daarna aangegeven een van die 2 dorpen niet graag in zijn handen te zien ivm. Clusterfuck. Daarna zelf aangeboden een ander dorp te geven. Zijn reactie hierop is dit gebeuren.

Waar precies zitten wij fout? Het enige waar je dit account voor kan blamen is dat hij niet toegezegd heeft op die dorpen maar het diep van binnen wel wist.

Ziet iemand het anders hoor ik dit graag en het liefst met uitleg waarom.

Het 'recht' en 'afspraken' geschonden moet je niet te letterlijk nemen, maar ben het wel met de essentie van Jo Han eens dat er meer initiatief vanuit jullie getoond had kunnen worden. Als je merkt dat die communicatie niet in orde is, en of dat afspraken wat omslachtig zijn, dan hoor je dat naar mijn mening gewoon wel duidelijk te maken. Het is niet eerlijk naar schut toe, want hij ondervindt er de grootste nadeel van.

Toegegeven dat kleine beetje initiatief dat getoond is, wordt wel door schut teniet gedaan door in instant rage modus te gaan.

Jens chill m effe he, Das Martijn
Die speelt al een tijd niet meer kan ik je vertellen.

Dit is relevant waarom? Daarbij ken je me niet, en weet jij 200% niet mijn bewegingen binnen tw, dus daar hoef jij geen uitspraken over te doen.
Overigens ben ik voor jou gewoon 'sseg'.
 
Reactiescore
660
Ik probeer mezelf te temperen hoor.
 
Reactiescore
516
Als je niet begrijpt dat hij met ''accoord'' akkoord bedoeld, moet je zelf maar een topic openen over miscommunicatie.

Het recept om zelf chocolade maken!


Wat heb je nodig?
Voor 400 gram chocolade

150 gram cacaoboter
100 gram rauwe cacaopoeder
30 gram kokosvet
2 el kokosbloesemsuiker (optioneel ahornsiroop of honing)
snufje zout
geroosterde hazelnoten

Tip: maal de kokosbloesemsuiker in een koffiemolentje wat fijner. Zo lost het beter op in het chocolademengsel.

Tip: vervang de cacaoboter eens door santen. Stukken goedkoper en minstens zo lekker.

Tip: cacaoboter koop je bij de grotere (biologische) supermarkt. Albert Heijn heeft het tegenwoordig ook in het assortiment!

Je kunt de meest wilde combinaties maken. Naast noten en gedroogde
vruchten kun je ook kruiden, specerijen en zelfs grof zeezout toevoegen.

Hoe maak je het?
  1. Smelt de cacaoboter en het kokosvet au bain marie.
  2. Ik kook eerst het water, dan zet ik het pannetje pas in het warme water. Dit duurt iets langer, maar dan weet ik zeker dat de temperatuur niet te hoog wordt.
  3. Laat het gesmolten mengsel even afkoelen tot het lauwwarm is.
  4. Roer vervolgens de cacaopoeder en zoetmiddel naar keuze erdoor heen.
  5. Goed mengen, zeker bij de kokosbloesemsuiker.
  6. Voeg je vulling naar keuze toe. Goed mengen.
  7. Giet je mengsel in een ondiepe ovenschaal of losse vormpjes.
  8. De dikte is zo rond de 1-2 cm.
  9. Laat de chocolade in een half uurtje opstijven in de vriezer.
  10. Bewaar de chocolade die je niet opeet in de koelkast.
Misschien dat je er nu wel chocola van kan maken, succes!

Heb je recept vanmiddag gevolgd, en ik moet toch wel zeggen; Wat een heerlijke chocolade Bas! Echt een aanrader voor de chocolade liefhebbers!
 
Reactiescore
1.094
Omdat ik het vond klinken alsof je speelde.
Ik weet voor 200% zeker dat je niet speelt. Anders waren @robbeke @Ben Howard. bv allang op t AF aant losgaan :)

Ik heb nog steeds geen idee waar je naar toe wilt maar sure, alleen maar omdat ik geen zin heb een bak cara te kopen.
 
Bovenaan