Is dit normaal?

Reactiescore
344
Ik had even een vraag :
Ik voel me vies gebruikt en in mijn gezicht gespuugd na deze actie.

Wij als stam hadden een bg, pils met de afspraak zodra er fusies en of mensen weg vielen zouden de stammen fuseren.

Dat niet nou niet altijd gaat lukken, of goed komen snap ik.

Buiten deze afspraken om had ik veel contact met de toen Rune battleaxe ( nazdrovje. ) die nu onder nieuwe naam speelt. En maakte we afspraken en deden we veel in overleg.

Nu hebben hun voor een andere stam gekozen wat hun reden hier ook voor geweest is: eigenbelang vermoed ik.

Vind ik ook prima. Wat mij stoort is dit.

Nazdrovje.op 06.04. om 11:43 uur
weet je zeker dat pax niet op die 001 en 003 gaan?
Nazdrovje.op 06.04. om 11:43 uur
Maaaar
Nazdrovje.op 06.04. om 11:42 uur
hmm
Dpschutop 06.04. om 11:42 uur
phone-white.png

Ik ga nu ook sturen want pax en hair zijn die andere dorpen al aan het aanvallen
Dpschutop 06.04. om 11:42 uur
phone-white.png

Jij kan 001 003 nu pakken van lolbroek
Nazdrovje.op 06.04. om 11:35 uur
anders ben jij tegen sw en ik tegen pax D
Nazdrovje.op 06.04. om 11:35 uur
dan komen we eerst samen tegen sw en daarna samen tegen pax
Nazdrovje.op 06.04. om 11:35 uur
als jou lijn gewoon west gaat en de mijne ook
Nazdrovje.op 06.04. om 11:35 uur
is het eigenlijk niet slimmer
Nazdrovje.op 06.04. om 11:35 uur
even een vraag he.


We hebben dus afspraken over lolbroek ben paar keer flink wat treinen en clears verloren. Nu pakt meneer ze allemaal voor mijn neus weg. Ook de enige twee dorpen waar ik aanspraak op gedaan had.

Heb meer bewijz of gesprekken mochten hier misverstanden over ontstaan.

Even extra post: zodat er gezien word er was echt wel overleg.

dit is redelijk getimed he :p
Nazdrovje.op 04.04. om 10:57 uur
kijk maar
Nazdrovje.op 04.04. om 10:55 uur
als jij dat ook goed vind?
Nazdrovje.op 04.04. om 10:55 uur
en daarna wil ik graag helpen doro op lolbroek en tribal te beuken
Nazdrovje.op 04.04. om 10:55 uur
maar hij begint te breken :p
Nazdrovje.op 04.04. om 10:55 uur
heeft me echt al veel gekost
Nazdrovje.op 04.04. om 10:55 uur
ik ruim vandaag scarpone verder op
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.502
Waar zit hier precies het stab gedeelte in? Volgens mij ben jij de persoon die ons ineens aanvalt?
 
Reactiescore
344
Dat ik nu geen 1 dorp van lolbroek mag pakken en hij ze voor mijn neus weg edelt. Terwijl ik enkel aanspraak deed op 011 012.
 

DeletedUser79339

Guest
Ik denk dat als er afgesproken is dat er 2 dorpen voor Dpschut waren, er ook 2 dorpen aan hem gegeven zouden moeten worden.
 
Reactiescore
344
Hij mocht uit eindelijk toch mee doen, maar als reactie word ik dus nu aan de kant gezet zeg maar ;)

Afspraak was nog mooier: hun mochten 2 dorpen pakken heb nog vrede met dat ze er 7 pakken wou alleen de dorpen waar ik uiteindelijk aanspraak op deed. Werd genegeerd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.502
Ik snap het niet, in een whatsapp gesprek geef je aan die dorpen te willen, daarop reageren wij dat wij die dorpen moeten hebben in verband met stam afspraken. Reageer je ‘Yo’ en nu ben je ineens boos en begin je met aanvallen.
 
Reactiescore
344
Yo, met andere woorden ben klaar hier mee.

Ik heb gezegd die dorpen nog te willen na onze afspraken : krijg als reactie die moeten wij echt pakken sorry. Dan is het voor mij einde gesprek einde vertrouwen.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.502
Dan is het handig de volgende keer duidelijk te zijn, inplaats van eerst het goed te keuren, dan ons aan te vallen en dan een topic openen dat je jezelf gestabbed voelt. Niet dat het mij iets boeit, maar als iemand hierin de stabber is ben jij het wel.

Normaal communiceren en gewoon duidelijk aangeven dat je iets niet leuk vindt is vaak toch nog heel lastig.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
344
Nazdrovje.gisteren om 14:17 uur
phone-white.png

12 krijg je sowieso niet die ligt midden in ons cluster 5 kan je wel nog krijgen & 11 is voor mij ook geen probleem. Wacht wel even aub
Dpschutgisteren om 14:16 uur
phone-white.png

Tribalowns wou ik pakken aangezien ik die kapot gespeelt heb en zijn 011 en 012 van lolbroek. Thats all maar als ik hoor je wilt hem edelen logisch dat ik schrik ? Aangezien Gijs alles gewoon in overleg blijft doen en mij wel de kans geeft om mijn continue fouten recht te zett en
Nazdrovje.gisteren om 14:16 uur
phone-white.png

Zoals ik zeg ik was van plan dat dorp te pakken. Als jij aangeeft ey ik had afgesproken die te krijgen kan jij hem krijgen.
Maar aangezien je meteen schreeuwt dat we afspraken niet nakomen

Is dit duidelijk zat? En ik was duidelijk genoeg dacht ik. Wil anders ook wel de watsapp gesprekken er bij halen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.502
Het is totaal niet duidelijk omdat je alles ramdom door elkaar post en er geen fatsoenlijk verhaal van weet te maken. Het enige wat ik weet is dat jij niet gestabbed bent door ons lol.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser74552

Guest
Erg onduidelijk inderdaad en aangezien jij als eerste gaat aanvallen terwijl je nog in overleg bent zou dat eerder een stab vanuit jou kant zijn. Ik snap dat het vervelend kan zijn als je niet helemaal uit onderhandelingen komt maar dat is nog geen reden om er ''klaar mee te zijn'' en maar de troepen te laten spreken. Je gaat net zo lang door tot je beide tevreden bent of gaat met respect uit elkaar. En als je dan uit elkaar gaat, kan je alsnog vechten voor de dorpjes waar jij denkt recht op te hebben.
 
Reactiescore
344
De onderhandelingen waren al gedaan en het was al duidelijk. Lolbroek zou ik gaan pakken.. vervolgens gaf ik goedkeuring voor zijn 001 002 dorp. Waarom zou ik dan moeten onderhandelen over 011 012 aangezien ik al 4x er mee bezig ben geweest en die dorpen in bezit heb gehad. Maar doormiddel van recaps en aanvallen de dorpen kwijt ben geraakt.

Heb continu aangegeven ben het hier niet mee eens. Maar het moest gebeuren. Moet ik dan nog in verdere discussie gaan. Blijkbaar is dit dus heel normaal op tribalwars
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.502
Iemand aanvallen waar je mee samenwerkt is in ieder geval niet normaal.
 
Reactiescore
344
Iemand tegenwerken tijdens een samenwerking blijkbaar wel. Maar goed dit is wat ik wou weten. Top !
 
Reactiescore
344
Erg onduidelijk inderdaad en aangezien jij als eerste gaat aanvallen terwijl je nog in overleg bent zou dat eerder een stab vanuit jou kant zijn. Ik snap dat het vervelend kan zijn als je niet helemaal uit onderhandelingen komt maar dat is nog geen reden om er ''klaar mee te zijn'' en maar de troepen te laten spreken. Je gaat net zo lang door tot je beide tevreden bent of gaat met respect uit elkaar. En als je dan uit elkaar gaat, kan je alsnog vechten voor de dorpjes waar jij denkt recht op te hebben.


Hij bedoelt aanvallen op AF. Hèb geen troepen gebruikt.

En even voor de duidelijkheid er viel niets te bespreken had vanaf begin al aanspraak gedaan op lolbroek waar met respect mee om gegaan werd. Tot dat hij de dorpen free kreeg van lolbroek. Dus nu moet hij ze ineens allemaal hebben.

Maar goed ik laat het er hier verder bij.
 
Reactiescore
1.468
Ik probeer dit als buitenstaander te lezen zijn maar ik snap er niets van. Wie had met wie nu een bg een wie had nu wie gestabbed?
 
Reactiescore
344
Ik ben geen ervaren AF poster: dus het kan enigszins allemaal heel onduidelijk overkomen.

Onze stammen DOGE en Pils hadden een bg.

Daarna was rune battleaxe op 6 april naar een andere stam verhuist.
Daarna werd onze pbg verzegelt.


Ik heb dus aanvallen gepland op de speler lolbroek wat 3 keer fout ging. Rune had zich aangeboden te willen helpen,waar ik door mijn troepenverlies moeite mee had.
Maar op een moment zag ik dat dit beter zou uitpakken. En heb hem 001 002 aangeboden om mee te edelen. Was allemaal goed en niks aan de hand. Ik lig dus continue in de strijd met de dorpen 011 012 van de speler lolbroek. Dag later krijgt rune de dorpen van lolbroek free aangeboden. Wat dus opzich goed moet uit pakken.
Nu claimt hij de dorpen en pakt alles voor mijn neus weg. Ook als ik aangeef hier het niet mee eens te zijn.

Dan krijg ik een antwoord: ja sorry man ik heb deze lijn aangewezen gekregen door mijn stam.

We weten allemaal als er moeite voor gedaan moet worden dat de afspraken gewoon nog stonden, maar ze worden nu compleet genegeerd.
 
Reactiescore
1.089
Dit klinkt al een stuk duidelijker dan al die posts ervoor, kon het daarvoor eigenlijk ook niet goed volgen.
 
Bovenaan