Is dit normaal?

DeletedUser78803

Guest
Anders post jij ze?

Het spijt me maar heb je het nu nog niet door.. er zijn geen logs van. Het enige wat deze beste man gedaan heeft. Is ons gezegd op welke dorpen wij zouden moeten gaan. Helaas had hij dit ook tegen een andere speler gezegd.

Dus laatste x dat ik het ga zeggen wij hebben nooit groen licht of toestemming gegeven.
 
Reactiescore
1.468
Het spijt me maar heb je het nu nog niet door.. er zijn geen logs van. Het enige wat deze beste man heeft ons alleen gezegd op welke dorpen wij zouden moeten gaan. Helaas had hij dit ook tegen een andere speler gezegd.

Dus laatste x dat ik het ga zeggen wij hebben nooit groen licht of toestemming gegeven.
Nee, vgm hadden zij de leiding over deze aanval en jullie hielpen? Dus zij moesten jullie toch groen ligt geven en niet andersom, of zie ik dat verkeerd?
 
Reactiescore
167
Nummers even blurren AUB dit is niet zo netjes ivm privacy
 

DeletedUser78803

Guest
Nee, vgm hadden zij de leiding over deze aanval en jullie hielpen? Dus zij moesten jullie toch groen ligt geven en niet andersom, of zie ik dat verkeerd?

En waarom precies?
Nee, vgm hadden zij de leiding over deze aanval en jullie hielpen? Dus zij moesten jullie toch groen ligt geven en niet andersom, of zie ik dat verkeerd?

We krijgen de vraag of we op 1 en 3 kunnen gaan. Been there done that. Daarna farm ik 11 en 12 omdat ik wat grondstoffen wilde.

Geen weet dat Dpschut op deze dorpen (tevergeefs) aanvallen heeft gedaan.

Daarna komt hij met de vraag of ik deze ga edelen. Ik zeg ja met een ? Als in was jij dit ook van plan dan.

Hij wil idd dat dorp blijkt. Maar dat ligt midden in mijn cluster dus dat heb ik liever niet. Ook beweerd hij dat dit afsproken is waar ik niks van weet & nergens staat?

Daarna ontstaat deze situatie die je op het forum terug leest.
 
Reactiescore
344
Precies wat er net gezegd word ik heb geen toestemming nodig als ik de aanval opzet tegen lolbroek. En daarbij komt ik heb nooit dezelfde dorpen weg gegeven aan een andere speler dan waar jullie op zouden mogen.. dat was inderdaad miscommunicatie. En heb toen aangegeven ook helemaal niet met pax deze aanval door te zetten. Maar hierbij dus duidelijkheid dat ik bezig was met deze speler en dorp

En die andere dorpen stonden geclaimd toen we nog bg waren ;) dus dat ging over 5 dorpen van lolbroek die ik geclaimd had 1 door stam genoot en de rest kom jij pakken..
 

Bijlagen

  • 073A5312-1C30-43D7-ABAA-FFEE2DEDAADC.jpeg
    073A5312-1C30-43D7-ABAA-FFEE2DEDAADC.jpeg
    158,7 KB · Weergaven: 22
  • 8B8AF9D5-44F7-458D-B54E-F53B7849030E.jpeg
    8B8AF9D5-44F7-458D-B54E-F53B7849030E.jpeg
    149,2 KB · Weergaven: 21
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78803

Guest
Precies wat er net gezegd word ik heb geen toestemming nodig als ik de aanval opzet tegen lolbroek. En daarbij komt ik heb nooit dezelfde dorpen weg gegeven aan een andere speler dan waar jullie op zouden mogen.. dat was inderdaad miscommunicatie. En heb toen aangegeven ook helemaal niet met pax deze aanval door te zetten. Maar hierbij dus duidelijkheid dat ik bezig was met deze speler en dorp

En die andere dorpen stonden geclaimd toen we nog bg waren ;) dus dat ging over 5 dorpen van lolbroek die ik geclaimd had 1 door stam genoot en de rest kom jij pakken..

Lol zie dat w’app bericht. Dat ontkracht letterlijk alles wat je hier allemaal hebt Vertelt?

Ik hoop dat iedereen nu kan stoppen met de beschuldigingen ja er is niet de beste communicatie geweest. Maar er is hier absoluut niet gestabt. Ook niet bewust tegengewerkt TOT het moment dat Dpschut mij aanvalt, blokt & zegt dat hij persé een bepaald dorp wil
 
Reactiescore
1.165
Ik niet, aangezien dpschut de communicatie vaardigheden van een 4 jarige heeft en zelf een simpel woord als accoord niet goed kan worden geschreven.

O god, wat erg op dit spelletje!!!
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
123689dc0cae3608c5e63b0145fc5842.png


#backtimed
 
Reactiescore
344
Dit ontkracht alles wat ik gezegd heb? Omdat er staat 002 kan niet de rest wel?

Logisch als er claims op dorpen staan dat die niet vermeld worden in een appje omdat dat voorzich spreekt


Maar goed ga lekker als leugenaar door ;) mij maakt het weinig uit hoor, de stab was allang gemaakt en ik kan wel mijn stam gaan vragen om berichten terug te halen en om mijn stam genoot te laten spreken die precies het zelfde overkomen is met dorpen van lolbroek. Maar goed tis wel best zo mijn troepen zijn de deur uit kan account op delete. En tot ziens Tribal
 

Deleted User - 487694086

Guest
Nou dpschut fijn dat je nog een paar mensen aan je zijde hebt gekregen. Succes verder en dat je de volgende wereld aan de andere kant mag liggen.
 
Reactiescore
2.303
Vuur met vuur bestrijden. Jammer

Vuur kan je wel degelijk met vuur bestrijden, dit noemt dan een tegenvuur!
Indien je meer wilt weten hierover kan je me altijd aanspreken.
 
Bovenaan