Is dit normaal?

Reactiescore
344
Zoals je zag had ik aangegeven niks te zien in die nap.. en daarna had ik gezegd indd 11-4 00:00 is prima. Deze hele regeling is inderdaad niet gunstig geweest en het is minder dan de 3 dagen nap die ze aanboden. Heb daar geen accoord op terug gekregen

En dat over de miscommunicatie was gewoon sarcastisch.

Dus mijn actie van nu is gewoon omdat het einde spel is voor mij en ik niet snachts wakker wil worden om morgen de aanvallen om 8 uur aan te laten komen. Plus incommings te deffen
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Schrijf akkoord aub een keer goed.

En trouwens:
Schade door katapultbeschietingen: Boerderij is beschadigd van level 30 naar level 29

 

DeletedUser78803

Guest
Dit idee krijg ik ook ja.

Ik erger me echt mateloos aan de “afspraken” die volgens jullie gemaakt zijn met deze speler?

Ik heb nog nergens een post gezien waarin wij hebben gezegd prima dat jij 11 en 12 pakt topper.

Waarom zeggen jullie dit dan? En hier raak ik een beetje gefrustreerd over. We hadden een gezamelijk target waar GEEN duidelijke afspraken over waren en wat vanuit hem 1 richtings verkeer was dat hij 11 en 12 wilde.

Ik had hier geen weet van & heb daarna aangegeven een van die 2 dorpen niet graag in zijn handen te zien ivm. Clusterfuck. Daarna zelf aangeboden een ander dorp te geven. Zijn reactie hierop is dit gebeuren.

Waar precies zitten wij fout? Het enige waar je dit account voor kan blamen is dat hij niet toegezegd heeft op die dorpen maar het diep van binnen wel wist.

Ziet iemand het anders hoor ik dit graag en het liefst met uitleg waarom.
 
Reactiescore
1.049
Ik erger me echt mateloos aan de “afspraken” die volgens jullie gemaakt zijn met deze speler?

Ik heb nog nergens een post gezien waarin wij hebben gezegd prima dat jij 11 en 12 pakt topper.

Waarom zeggen jullie dit dan? En hier raak ik een beetje gefrustreerd over. We hadden een gezamelijk target waar GEEN duidelijke afspraken over waren en wat vanuit hem 1 richtings verkeer was dat hij 11 en 12 wilde.

Ik had hier geen weet van & heb daarna aangegeven een van die 2 dorpen niet graag in zijn handen te zien ivm. Clusterfuck. Daarna zelf aangeboden een ander dorp te geven. Zijn reactie hierop is dit gebeuren.

Waar precies zitten wij fout? Het enige waar je dit account voor kan blamen is dat hij niet toegezegd heeft op die dorpen maar het diep van binnen wel wist.

Ziet iemand het anders hoor ik dit graag en het liefst met uitleg waarom.
Jens chill m effe he, Das Martijn
Die speelt al een tijd niet meer kan ik je vertellen.
 

DeletedUser78803

Guest
Jens chill m effe he, Das Martijn
Die speelt al een tijd niet meer kan ik je vertellen.

Ik reageer niet alleen op hem. Vooral op de degene die hij quote.

Ook gooit hij nu kata’s geeft al genoeg aan denk ik. Hij probeert de situatie gewoon zo te buigen omdat hij het plezier verloren is. Overigens heeft mijn co Gijs hem tot dit moment telkens geholpen etc.
 
Reactiescore
344
Haha ik heb jullie twee targets gegeven niet andersom ;) en ik wil wel weer opnieuw die berichten hier heen sturen. Maar dat was al duidelijk : er werd gevraagd of jullie mee mochten doen! Waarom komt een vraag? Alleen als je weet dat iemand er mee bezig is en er overleg plaats heeft gevonden.

Heb twee targets gegeven van lolbroek. Jullie mogen hem farmen om farmer van de dag te worden.. net zoals jullie mij vroegen om mij te farmen omdat iemand net iets hoger stond. En vervolgens geeft hij de dorpen free aan jullie en is het dag dp
 

DeletedUser78803

Guest
Haha ik heb jullie twee targets gegeven niet andersom ;) en ik wil wel weer opnieuw die berichten hier heen sturen. Maar dat was al duidelijk : er werd gevraagd of jullie mee mochten doen! Waarom komt een vraag? Alleen als je weet dat iemand er mee bezig is en er overleg plaats heeft gevonden.

Heb twee targets gegeven van lolbroek. Jullie mogen hem farmen om farmer van de dag te worden.. net zoals jullie mij vroegen om mij te farmen omdat iemand net iets hoger stond. En vervolgens geeft hij de dorpen free aan jullie en is het dag dp

Weetje ik ga niet eens meer reageren op je je spreekt wartaal uit. Je gaat kata’s gooien. En je reageert als een achterlijke op een speler die je weken lang gegund & geholpen heeft.
 
Reactiescore
1.468
Haha ik heb jullie twee targets gegeven niet andersom ;) en ik wil wel weer opnieuw die berichten hier heen sturen. Maar dat was al duidelijk : er werd gevraagd of jullie mee mochten doen! Waarom komt een vraag? Alleen als je weet dat iemand er mee bezig is en er overleg plaats heeft gevonden.

Heb twee targets gegeven van lolbroek. Jullie mogen hem farmen om farmer van de dag te worden.. net zoals jullie mij vroegen om mij te farmen omdat iemand net iets hoger stond. En vervolgens geeft hij de dorpen free aan jullie en is het dag dp
*grabs popcorn*

Will je de logjes hier eens neergooien waar je duidelijk maakt wie welke dorpen pakt?
 
Reactiescore
344
Die heb ik al gestuurd dat hij vroeg of die mee mocht helpen om lolbroek te pakken heb toen 001 002 gegeven. De rest is via watsapp besproken. Al mijn off en deff verslagen tegenstanders is op 1 speler bijna geweest en dat is die lolbroek. Gijs weet zelf dondersgoed dat dit zo gegaan is. Dus nu zielig gaan schuilen achter miscommunicatie. En het proberen om te draaien heeft voor mij geen zin.
 
Reactiescore
344
Nazdrovje.op 07.04. om 21:31 uur
phone-white.png

Yo #durf te vragen

IK MOET rover van de dag hebben heb je aub 1-2 dorpjes staan met veel gs die ik even kan farmen? Om 00:00 kan je terug farmen!!!



How verkeerde
 
Reactiescore
1.468
Die heb ik al gestuurd dat hij vroeg of die mee mocht helpen om lolbroek te pakken heb toen 001 002 gegeven. De rest is via watsapp besproken. Al mijn off en deff verslagen tegenstanders is op 1 speler bijna geweest en dat is die lolbroek. Gijs weet zelf dondersgoed dat dit zo gegaan is. Dus nu zielig gaan schuilen achter miscommunicatie. En het proberen om te draaien heeft voor mij geen zin.
Ik ben wel benieuwd naar die Whatsapp gesprekken :)
 

DeletedUser78803

Guest
Ik bedoel de logjes waar word afgesproken wie wat pakt. Wie wat zegt maakt me niet zo veel uitm

Ojazeker wel. Want zoals ik al zeg een afspraak is iets anders dan een mededeling? Rune heeft nergens toegezegd.

Ik ben wel benieuwd naar die Whatsapp gesprekken :)

Waarom denk je dat hij er om heen draait? We hebben geen moment akkoord gegeven op dat hij die dorpen mag pakken. Misschien dat hij het plan doorgestuurd heeft naar ons maar dat is geen afspraak lijkt me.
 
Reactiescore
344
Ik heb Gijs verwijderd die zelfde nacht en ga niet mijn iCloud door spitten.
 

DeletedUser74552

Guest
Ik ben wel benieuwd naar die Whatsapp gesprekken :)
Ik niet, aangezien dpschut de communicatie vaardigheden van een 4 jarige heeft en zelf een simpel woord als accoord niet goed kan worden geschreven.
 
Bovenaan