IR.vs IR

DeletedUser72457

Guest
Zullen we Heer Jaws nu als afgesloten zien? Ons richten op de oorlog tussen IR. en IR? Lijkt mij toch wel wat verstandiger. Kibbelen over wie het bij het rechte eind heeft, zal alleen maar leiden naar onzinnige posts en mensen die elkaar niet kunnen overtuigen.

Groetjes,
Floris
 

DeletedUser

Guest
Ik heb zijn bolletje inderdaad geen een keer groen gezien en er was geen forum post tussen 6:00 en 18:00 die avond. Is voor mij een goede reden om aan te nemen dat iemand offline is... anders laat je toch wat van je horen? Dit maakt alleen maar duidelijker dat hij gekickt moest worden. Hij was dus online & heeft toen 3 dorpen verloren en niks aan ons laten weten -_-
Voor de rest is het redelijk verdacht dat hij zoveel contact met de 'vijand' heeft t.o.v. het contact met zijn eigen stam/moraalheer.

Je schreef met hoofdletters dat de heer offline was de hele dag. Dat lijkt me wat anders dan 'aannemen'. Aangezien dat dus onzin was voelde ik me even geroepen dat te ontkrachten. En uiteraard heeft deze jongen al weken voor ons lopen spioneren. Waarom zou hij anders met mij praten? :D

Zullen we Heer Jaws nu als afgesloten zien? Ons richten op de oorlog tussen IR. en IR? Lijkt mij toch wel wat verstandiger. Kibbelen over wie het bij het rechte eind heeft, zal alleen maar leiden naar onzinnige posts en mensen die elkaar niet kunnen overtuigen.

Groetjes,
Floris

Volgens mij wordt er op het hele w34 alleen maar gekibbeld, dat zou geen reden moeten zijn. Ik moet zeggen dat ik alle tegenstrijdigheden wel leuk vind dus wat mij betreft gaan we door. Alhoewel ik op het moment genoeg redenen heb om geen tijd te hebben voor kibbelen.;)
 

DeletedUser

Guest
Je schreef met hoofdletters dat de heer offline was de hele dag. Dat lijkt me wat anders dan 'aannemen'. Aangezien dat dus onzin was voelde ik me even geroepen dat te ontkrachten. En uiteraard heeft deze jongen al weken voor ons lopen spioneren. Waarom zou hij anders met mij praten? :D



Volgens mij wordt er op het hele w34 alleen maar gekibbeld, dat zou geen reden moeten zijn. Ik moet zeggen dat ik alle tegenstrijdigheden wel leuk vind dus wat mij betreft gaan we door. Alhoewel ik op het moment genoeg redenen heb om geen tijd te hebben voor kibbelen.;)

dat zal vast niet TW zijn, als je evenveel tijd in je account zou stoppen als onzin uitkramen... man moet je nagaan wat er dan wel niet mogelijk was geweest
 

DeletedUser

Guest
dat zal vast niet TW zijn, als je evenveel tijd in je account zou stoppen als onzin uitkramen... man moet je nagaan wat er dan wel niet mogelijk was geweest

Ik doelde meer op die binnenkomende aanvalletjes van jullie ;). Maar aangezien jij het zo goed weet kan je me dan nu even uitleggen wat er in godsnaam mis zou zijn met mijn account?
 

DeletedUser

Guest
En uiteraard heeft deze jongen al weken voor ons lopen spioneren. Waarom zou hij anders met mij praten? :D

Tenzij dat dit overduidelijke sarcasme is waar ik even niet kan inkomen, lijkt het me dan wel een aan de ene hand een domme zet om je eigen spion in een vijandelijke stam aan te vallen wat ervoor zorgde dat die gekickt werd.

Aan de andere kant kan je ook wel argumenteren dat het een slimme zet is omdat er gecommuniceerd wordt waar er OS komt te staan en hoeveel zodanig dat je alles nog makkelijk kan ontwijken e.d.

Toch blijft mijn mening bij het eerst aangehaalde argument.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser58574

Guest
Ik doelde meer op die binnenkomende aanvalletjes van jullie ;). Maar aangezien jij het zo goed weet kan je me dan nu even uitleggen wat er in godsnaam mis zou zijn met mijn account?

Oh, die 25 incommings en je hebt al heen tijd meer over?
 

DeletedUser58574

Guest
Ziet er inderdaad zo naar uit, voor war troependumps heel je stamdeff opeisen!
 

DeletedUser

Guest
Ziet er inderdaad zo naar uit, voor war troependumps heel je stamdeff opeisen!

Zeker. Die 200 bijl en één ram heb je behoorlijk wat def voor nodig.
En wat heb je voor de rest inderdaad in godsnaam aan zo een halve clear.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser58574

Guest
Zeker. Die 200 bijl en één ram heb je behoorlijk wat def voor nodig.
En wat heb je voor de rest inderdaad in godsnaam aan zo een halve clear.

Ik ga hier zelfs nog niet op reageren op dat 'halve clear'. Je kan zien dat het account dat je aanviel al enkele weken stil ligt en dus inactief is. Ik heb de VV ervan gehad en besloten alle offense te dumpen en van alle dorpjes def dorpjes te maken aangezien internen nu niet aan de orde is :)

Dus niks zo goed dan die offense troepen op het front van de vijand te gooien, ongeacht of het nu halve clears zijn of niet. Die extra scout-aanvallen heb ik er maar snel bijgezet om wie weet wat info te kunnen meepikken;)

Edit: En dat ik er dan ook nog eens 70k eenheden mee heb verslaan is bonusbonusbonus
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik ga hier zelfs nog niet op reageren op dat 'halve clear'. Je kan zien dat het account dat je aanviel al enkele weken stil ligt en dus inactief is. Ik heb de VV ervan gehad en besloten alle offense te dumpen en van alle dorpjes def dorpjes te maken aangezien internen nu niet aan de orde is :)

Dus niks zo goed dan die offense troepen op het front van de vijand te gooien, ongeacht of het nu halve clears zijn of niet. Die extra scout-aanvallen heb ik er maar snel bijgezet om wie weet wat info te kunnen meepikken;)

Dat klinkt opzich redelijk. Maar Decimus heeft ook redelijk wat scouts verzonden. Ik weet zeker zodra de dorpen leeg hadden gestaan dat de edels 35 minuten verwijderd waren. Helemaal als er 5 volle clears op een dorp gericht zijn. Als je het puur om de troepen deed had je ze verspreid. Het lijkt me dan logisch dat wij die dorpen volgooien, dus dat je daar op gaat haten is een beetje onzinnig. Voor het zelfde vliegt de boerderij naar lvl 1.

Edit: En dat ik er dan ook nog eens 100k eenheden mee heb verslaan is bonusbonusbonus
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser58574

Guest
Heb ik hier enige vorm van haat geuit ? Ik denk het niet hé.

Ik licht gewoon het feit toe dat de clears die verstuurd zijn ofwel niet volledig waren ofwel verkeerd opgebouwd.

De scouts van decimus zijn toch niets nieuws want ik dacht gehoord te hebben dat hij dit wel regelmatig doet. Dat dit samenvalt met die (amper) 25 incommings die jij had was misschien wel gemeten maar een echte bedoeling om al te edelen was er nog niet, maar geen vrees, die zal nog zeker komen.

Vind het echt spijtig dat ik zover van jullie aflig :)

Helemaal als er 5 volle clears op een dorp gericht zijn. Als je het puur om de troepen deed had je ze verspreid. Het lijkt me dan logisch dat wij die dorpen volgooien, dus dat je daar op gaat haten is een beetje onzinnig. Voor het zelfde vliegt de boerderij naar lvl 1.

Ik heb net eens terug gekeken, en naar mijn wete als ik goed gekeken heb zijn er niet eens 5 aanvallen op 1 dorp geweest. Je lacht net met het feit dat het amper volle clears waren en nu zeg je goed gedaan te hebben je dorp vol te stacken omdat er 5 volle clears op kwamen... :confused:
 

DeletedUser

Guest
Dat gedeelte van de gehele stamdef opeisen, dan had er toch echt iets meer ingezeten. De nabijgelegen def is in die dorpen gezet om het zekere voor het onzekere te nemen. Daarbij de aanwezige fakes en de scouts is het toch logisch om naderhand een blitzkrieg te verwachten. We hadden +- 12 uur voor de clears nog meerder incomings verwacht van jullie beiden. Maar toen die uitbleven was het zonde om de toen al aanwezige def terug te trekken.

Zou onderhand is leuk worden. Je kan altijd een clustertje edelen in de buurt ;)

Edit:
Ik heb net eens terug gekeken, en naar mijn wete als ik goed gekeken heb zijn er niet eens 5 aanvallen op 1 dorp geweest. Je lacht net met het feit dat het amper volle clears waren en nu zeg je goed gedaan te hebben je dorp vol te stacken omdat er 5 volle clears op kwamen... :confused:

Excuus het waren inderdaad drie clears. Als je op de link had geklikt zag je dat het een volle clear was en dat het zoals altijd wederom sarcastisch is opgeschreven. Ik heb daarom nooit gelachen om een halve clear. Het lijkt me voor de rest logisch dat we daarbij het dorp stacken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wat ben je weer vrolijk vandaag. Als je nou is goed doorleest wat er staat is al dat gehaat nergens voor nodig.
 

DeletedUser58574

Guest
Wat ben je weer vrolijk vandaag. Als je nou is goed doorleest wat er staat is al dat gehaat nergens voor nodig.


Best wel ja , leuk weer buiten en daar word een mens vrolijk van. De eerste die hier haat is beginnen uiten t.o.v IR dat ben jij , en dat is al bezig van voor dit topic geopend is. Dus als je een beetje haat terug krijgt moet je ook niet lopen zeuren.
 
Bovenaan