IR.vs IR

DeletedUser51416

Guest
Heer Jaws was de moraalbreker/DU van Decimus. Decimus was stamleider en had hem in de stam uitgenodigd, wat niet klopte, dit hebben we rechtgezet. De rest van IR had niets te maken met heer jaws vanzelfspreken dat wij hem nooit bij IR gerekend hebben. Ikzelf heb hier niet lopen populair doen op het AF ;-)

Dus jullie behandelen jullie moraalbrekers zo? Zullen de moraalbrekers leuk vinden om te lezen.

Nee jij misschien niet als individu, maar wel je co. En dan spreek ik het gewoon aan als stam, want ik ga er vanuit dat jullie allemaal het zelfde er over denken. Of willen jullie geen eenheid uitstralen? Lijkt dan wel de trend te worden van deze wereld.
 

DeletedUser

Guest
Dus jullie behandelen jullie moraalbrekers zo? Zullen de moraalbrekers leuk vinden om te lezen.

Nee jij misschien niet als individu, maar wel je co. En dan spreek ik het gewoon aan als stam, want ik ga er vanuit dat jullie allemaal het zelfde er over denken. Of willen jullie geen eenheid uitstralen? Lijkt dan wel de trend te worden van deze wereld.

Moraalbrekers worden behandeld met respect en de nodige opleiding, zeker van mijn kant uit. ;-)
Eenheid uitstralen is altijd mooi meegenomen echter ben ik geen gestapo of een andere dictator die zijn leden oplegt bepaalde zaken te antwoorden. Van mij hebben ze een vrijemeningsuiting. Veel van onze spelers zijn vrij nieuw op het AF en moeten nog bepaalde zaken leren. Hun gangetje laten gaan, hier en daar wat bijsturen (wat meestal gebeurd door feedback van mede afposters) en ze leren het wel ;-)

Ik persoonlijk lig er niet van wakker dat je ons allemaal over dezelfde kam scheert maar ik wou dit maar even aantonen :)
 

DeletedUser

Guest
Dus jullie behandelen jullie moraalbrekers zo? Zullen de moraalbrekers leuk vinden om te lezen.

Nee jij misschien niet als individu, maar wel je co. En dan spreek ik het gewoon aan als stam, want ik ga er vanuit dat jullie allemaal het zelfde er over denken. Of willen jullie geen eenheid uitstralen? Lijkt dan wel de trend te worden van deze wereld.

We hebben zo het beleid om MB's niet in de stam te halen. De stamleider deed dit wel, terwijl niemand het hiermee eens was. Hij beloofde voor de nodige def te zorgen, mocht zijn MB in problemen komen. Helaas kon hij zich hier niet aan houden en toen heb ik Heer Jaws gekickt met medeweten en steun van enkele stamleden.

Als je geen kennis van zaken hebt, reageer dan ook niet. Je wist totaal niet wat er gaande was, blijkt wel uit je posts. ;)
 

DeletedUser72457

Guest
Heer Jaws, ja mijn fout. Ik lees hier en daar natuurlijk mee en kom enkele waar en onwaarheden tegen. Een ding wil ik toch op terug komen.

Jaws, ja een fout. Hebben we hem laten stikken? Nee, er zijn een hoop troepen als OS gestuurd. Ben in een nacht 100k zc kwijt geraakt, wat dat betreft gaan we dus ook voor de MBs. Goed, er zijn winsten behaald op deze persoon. Er was een goede aanval opgezet, gepaard met iemand die niet goed een OS verzoek op kan stellen is dit dodelijk.

Nu is het lid buiten IR, die oorlogstats die een pagina eerder terug kwamen neem ik dan ook alles behalve serieus. Jaws heeft misschien 10 dorpen met degelijke troepenaantallen. Verder heeft hij zich afgelopen dagen suf lopen edelen, gister zelfs 35 dorpen. Laten we dus maar niet discussieren over hoe een makkelijk doelwit dit dus is.

Ik zeg bij deze al dat ik uit kijk naar de volgende actie van een van de twee IRs ;).

Groetjes,
Floris
 

DeletedUser

Guest
Nog een toevoeging bij Floris' bericht: Hij is uiteindelijk niet gekickt omdat hij weinig punten had en aangevallen werd, maar omdat hij OFFLINE was de HELE dag, dat hij werd aangevallen. Ook had hij niet de moeite genomen om zijn VV af te geven. Als er dan dorpen en troepen voor niets verloren gaan is het logisch... toch?
 

DeletedUser

Guest
We hebben zo het beleid om MB's niet in de stam te halen. De stamleider deed dit wel, terwijl niemand het hiermee eens was. Hij beloofde voor de nodige def te zorgen, mocht zijn MB in problemen komen. Helaas kon hij zich hier niet aan houden en toen heb ik Heer Jaws gekickt met medeweten en steun van enkele stamleden.

Als je geen kennis van zaken hebt, reageer dan ook niet. Je wist totaal niet wat er gaande was, blijkt wel uit je posts. ;)

Toch mis ik iets in het verhaal. Je verlaat de stam om later weer te joinen. Dat laat blijken dat het niet zo harmonieus ging als jij hier doet voorspiegelen.
Heer Jaws, ja mijn fout. Ik lees hier en daar natuurlijk mee en kom enkele waar en onwaarheden tegen. Een ding wil ik toch op terug komen.

Jaws, ja een fout. Hebben we hem laten stikken? Nee, er zijn een hoop troepen als OS gestuurd. Ben in een nacht 100k zc kwijt geraakt, wat dat betreft gaan we dus ook voor de MBs. Goed, er zijn winsten behaald op deze persoon. Er was een goede aanval opgezet, gepaard met iemand die niet goed een OS verzoek op kan stellen is dit dodelijk.

Nu is het lid buiten IR, die oorlogstats die een pagina eerder terug kwamen neem ik dan ook alles behalve serieus. Jaws heeft misschien 10 dorpen met degelijke troepenaantallen. Verder heeft hij zich afgelopen dagen suf lopen edelen, gister zelfs 35 dorpen. Laten we dus maar niet discussieren over hoe een makkelijk doelwit dit dus is.

Ik zeg bij deze al dat ik uit kijk naar de volgende actie van een van de twee IRs ;).

Groetjes,
Floris

Dat je de winsten op Heer Jaws niet serieus neemt gaat het niet om. Jij komt hier klagen dat het stil is aan de zijde van IR.. De reden waarom er niks nieuws is gebeurd is omdat wij die moraalbreker van jou aan het edelen zijn. Dan kan je wel zeggen dat er niks meer vs IR gebeurd maar waarom zouden we stoppen als we de gehele defence van jou moraalbreker hebben weggevaagd? Prima dat je dat niet serieus neemt, maar ga dan niet bijdehand lopen doen op het forum. Daarbij loop je nu openlijk op het forum je MB af te vallen wat niet echt aardig is tegenover iemand die zich voor jouw account heeft ingezet.

Nog een toevoeging bij Floris' bericht: Hij is uiteindelijk niet gekickt omdat hij weinig punten had en aangevallen werd, maar omdat hij OFFLINE was de HELE dag, dat hij werd aangevallen. Ook had hij niet de moeite genomen om zijn VV af te geven. Als er dan dorpen en troepen voor niets verloren gaan is het logisch... toch?

Het is wel toevallig dat hij tijdens de aanval gekickt is. Dat hij niet online was is onzin. We hebben de gehele dag en nacht gesprekken met hem gevoerd. Het lijkt me meer dat hij gekickt is om slechte stats te voorkomen. Ja hij had zijn vv af kunnen geven maar dat hadden jullie hem ook duidelijk kunnen maken. Actief was hij zeker...
 

DeletedUser72457

Guest
Jaws is mijn MB ook niet meer, we zitten elkaar immers dwars in game.

Verder, over Rasskulz laat ik niets los.

Ja hij was online, goed OS aanvragen homaar. Als we hem kickte voor stats, hadden we dat voor die 3 dorpen gedaan.

Groetjes,
Floris
 

DeletedUser

Guest
Als we hem kickte voor stats, hadden we dat voor die 3 dorpen gedaan.

Wat denken de mensen hier op het AF over de stam IR?

Om het ontopic te houden ^^

Die oorlogstats.. Met die punten..

Top/flop stammen Pagina 198

Moet ik je de ironie nog uitleggen?


Ja hij was online, goed OS aanvragen homaar.

maar omdat hij OFFLINE was de HELE dag

Helaas was Mr. Jaws niet de beste in communicatie. Hij had een aantal dorpen gepost waarvan Decimus het ene deel, en ik het andere deel ondersteund heb.

Hij is online en hij is offline. Hij vraagt geen OS aan en hij vraagt wel OS aan. Snappen jullie het nog?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Je leest de zin van Decimus niet goed, die is ironisch/sarcastisch.
Er stond wat preventieve def maar wanneer de aanvallen kwamen is er geen OS aangevraagd.
In mijn vriendenlijst stond hij steeds rood toen ik checkte, dit zal ook zo geweest zijn bij Rasskulz
Mogelijks zag decimus hem wel es groen, ik heb niet de hele dag zitten staren op dat bolletje in de vriendenlijst.
 

DeletedUser

Guest
Lijkt mij dat hij meer OS & hulp aan jullie vroeg dan aan ons ;-)
 

DeletedUser58574

Guest
Laat die jongetjes nu toch blij zijn dat ze de oorlog aan het winnen zijn, of laat ze het toch in ieder geval denken!
Gewoon niet verder op ingaan en verdere acties zullen dan wel beslissen of ze gelijk of ongelijk hebben ;)
 

DeletedUser

Guest
Zeer veel wijsheid. de eerste slag hebben ze gewonnen. Complimenten daarvoor.

Wacht maar tot IR op dreef komt :)
 

DeletedUser

Guest
Lijkt mij dat hij meer OS & hulp aan jullie vroeg dan aan ons ;-)

Haha. Het lijkt er wel op :)

Laat die jongetjes nu toch blij zijn dat ze de oorlog aan het winnen zijn, of laat ze het toch in ieder geval denken!
Gewoon niet verder op ingaan en verdere acties zullen dan wel beslissen of ze gelijk of ongelijk hebben ;)
Gaan wij verder met de knexx. Ga jij dan verder met de Duplo?

Zeer veel wijsheid. de eerste slag hebben ze gewonnen. Complimenten daarvoor.

Wacht maar tot IR op dreef komt :)

Dank. We zijn benieuwd.

Victorie kraaien voor er iets is gebeurd door IR.
Uhm toelichting?
 

DeletedUser58574

Guest
Is er dan toelichting nodig?

Jullie denken toch al deze oorlog te hebben gewonnen? Of op zijn minst aan de winnende hand te staan ?

Terwijl er nog helemaal niets is gebeurd. Maar zoals Kevin al zei, we zullen wel zien hoe het hier verder zal verlopen.
 

DeletedUser

Guest
eff voor de duidelijkheid... er is geen eerste slag geweest... het was gewoon een aanvalletje:p anders heb ik iedere dag wel een mooie slag >_<

en voor de mooie ''actie'' ja was zeker mooi, lachen gieren brullen... OS voor je eigen edels timen, way 2 go

ik zeg :catapult:'s erop :D
 

DeletedUser

Guest
Is er dan toelichting nodig?

Jullie denken toch al deze oorlog te hebben gewonnen? Of op zijn minst aan de winnende hand te staan ?

Terwijl er nog helemaal niets is gebeurd. Maar zoals Kevin al zei, we zullen wel zien hoe het hier verder zal verlopen.

Ja een toelichting is nodig want ik vraag me af waar je dat vandaan haalt. Doe maar quoten waar dat is gezegd.
 

DeletedUser58574

Guest
Ik zeg niet specifiek dat jullie het gezegd hebben, maar jullie denken dit wel. Maar als je dan toch ene quote wil

Het recht op deze titel wordt uiteraard gebaseerd op de geleverde prestaties. Geheel objectief bekeken zijn wij dan uiteraard de onomstreden rechthebbende op deze tag. ;)

Hoogmoed komt voor de val. Loop niet te zeuren dat je sarcastisch was want stiekem meen je dit ;)
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk. Hij zet het sarcastisch neer om te horen dat zijn stats belabberd zijn....


wel es...
Voor de geinteresseerden:

Ik heb zijn bolletje inderdaad geen een keer groen gezien en er was geen forum post tussen 6:00 en 18:00 die avond. Is voor mij een goede reden om aan te nemen dat iemand offline is... anders laat je toch wat van je horen? Dit maakt alleen maar duidelijker dat hij gekickt moest worden. Hij was dus online & heeft toen 3 dorpen verloren en niks aan ons laten weten -_-
Voor de rest is het redelijk verdacht dat hij zoveel contact met de 'vijand' heeft t.o.v. het contact met zijn eigen stam/moraalheer.
 
Bovenaan