IR.vs IR

DeletedUser

Guest
Beste mede-forumgebruikers,

Wij hebben vandaag namens IR. de oorlog verklaard aan IR. We willen jullie niet de kans ontnemen om deze totaal irrelevante strijd te missen.


Verklaring:
Oorlogsnaam: Indrukwekkende Rijksuitbreiding

Verklaring:
Beste,

Het is jullie en ons waarschijnlijk opgevallen dat geheel toevallig de stamnamen nogal op elkaar lijken. Dit kan uiteraard niet getolereerd worden en eigenlijk maar één partij kan het recht hebben op het gebruik van deze titel. Omdat wij uiteraard de rechtmatige eigenaar zijn, zijn wij vandaag begonnen om dit voor eens en voor altijd uit te vechten. Bij deze wil jullie dan ook uitnodigen om de vete officieel te maken.

Met vriendelijke groet,
broodjekebab


Kaart:
Kaart

Geel: IR
Blauw: SCRT
Zwart: Choice
Roze: IR.


Namens het enige echte IR. willen we iedereen een fijne middag en een prettig weekend toewensen ;).
carcinomatum
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.089
Succes!
 

DeletedUser58574

Guest
Mogen de beste inderdaad winnen,

Jammer dat jullie zo ver van ons afliggen. We zullen enkel kunnen helpen met deffen ;)
 

DeletedUser

Guest
Dat hebben we gemerkt ja. 6 clears en muur van 20 naar 19 :p
 

DeletedUser58574

Guest
En dat terwijl onze def nog niet eens gearriveerd is !

Maar je geeft aan dat jullie de enige echte IR. zijn.
Wetende dat wij als Inciting riots, en daarna Impressive Realm al veel langer bestaan als jullie?
 

DeletedUser

Guest
En dat terwijl onze def nog niet eens gearriveerd is !

Maar je geeft aan dat jullie de enige echte IR. zijn.
Wetende dat wij als Inciting riots, en daarna Impressive Realm al veel langer bestaan als jullie?

Het recht op deze titel wordt uiteraard gebaseerd op de geleverde prestaties. Geheel objectief bekeken zijn wij dan uiteraard de onomstreden rechthebbende op deze tag. ;)
 

DeletedUser58574

Guest
Het recht op deze titel wordt uiteraard gebaseerd op de geleverde prestaties. Geheel objectief bekeken zijn wij dan uiteraard de onomstreden rechthebbende op deze tag. ;)


Leg dan eens aan een leek als mij uit wat jullie dan meer gepresteerd hebben dan ons?
 

DeletedUser

Guest
Spitsuur op het W34 forum ^^

Succes aan beide kanten. Dat de beste mogen winnen! :D
 

DeletedUser58574

Guest
Op een moraalbreker die allereerst niet eens in onze stam had moeten zitten! Toppie jongens!!
 

DeletedUser

Guest
Mee eens, een moraalbreker die niet online is EN geen VV regelt, stelde me een beetje teleur toen ik thuis kwam ;) Inschattingsfouten bij het accepteren van leden kan gebeuren... al zal dit niets af doen aan het feit dat wij deze oorlog winnen!
 

DeletedUser

Guest
Zal ik de komende week eens de gehele week vv'n aan front bij IR.??
Lekker wat dorpjes afsnoepen. Toen ik op deze wereld kwam was er 1 IR en dat waren wij. ;-)
 

DeletedUser

Guest
Ik hoop dat je doorhebt dat tot nu toe alles wat ik hier hebt gezegd sarcastisch is. Onze hele stamnaam is een grap en aan de bijbehorende verklaring en openingspost kan je denk ik ook wel zien dat het allemaal niet zo serieus is bedoeld. Sarcasme blijft lastig op het internet.


Op een moraalbreker die allereerst niet eens in onze stam had moeten zitten! Toppie jongens!!
Om dan wel serieus te reageren. Waarom laat je hem dan in eerste instantie in je stam:confused:. Nu hij lid is van jullie stam is het naar mijn idee een volwaardig lid en maakt het niet uit wie je aanvalt. Daarbij had het weinig zin om de rest aan te vallen omdat je de aanval een week van te voren ziet aankomen. Heer Jaws ligt naast ons dus is hij logischer wijs het doelwit. Ik snap niet hoe je kan verwachten dat wij Heer Jaws niet mogen aanvallen omdat hij het minste punten heeft. Zodra jij dichterbij ligt komen er ook echt aanvallen op jou. Maak je geen zorgen.
 
Reactiescore
96
Ik als onafhankelijke derde heb even de kaart bekeken.
Heb ook de stats van diverse accies bekeken..

Conclusie: IR gaat winnen.
In mijn ogen dan :)
 

DeletedUser58574

Guest
Om dan wel serieus te reageren. Waarom laat je hem dan in eerste instantie in je stam:confused:. Nu hij lid is van jullie stam is het naar mijn idee een volwaardig lid en maakt het niet uit wie je aanvalt. Daarbij had het weinig zin om de rest aan te vallen omdat je de aanval een week van te voren ziet aankomen. Heer Jaws ligt naast ons dus is hij logischer wijs het doelwit. Ik snap niet hoe je kan verwachten dat wij Heer Jaws niet mogen aanvallen omdat hij het minste punten heeft. Zodra jij dichterbij ligt komen er ook echt aanvallen op jou. Maak je geen zorgen.


Dit is een beslissing geweest van de leiding, een tijdelijke totdat hij een andere stam had gevonden als moraalbreker als ik me niet vergis.

En eer jullie bij ons zijn is de wereld verre van afgelopen, die van jou toch ;)
Heb je de kaart wel al eens bekeken en onze ligging gezien?
 

DeletedUser

Guest
Dit is een beslissing geweest van de leiding, een tijdelijke totdat hij een andere stam had gevonden als moraalbreker als ik me niet vergis.

En eer jullie bij ons zijn is de wereld verre van afgelopen, die van jou toch ;)
Heb je de kaart wel al eens bekeken en onze ligging gezien?

Ja ok. Maar dan nog kan je ons niet verwijten dat wij hem aanvallen lijkt me. Dat is dan een fout intern geweest en een beetje zwak om dat als excuus aan te dragen.

Uiteraard. Ik bak niks van dit spel en tegen zulke goede tegenstanders kan ik net zo goed meteen stoppen.
Tja jullie ligging. Je rekruteert 4 spelers in het oosten (ridderjan123^^ hihi) en dan is het vrij haalbaar om dat gat binnen een maand dicht te edelen. Aldus de prognose van enkele IR-leden.
 
Bovenaan