IR.vs IR

DeletedUser58574

Guest
Ik heb het hier over de ligging van het account Plutonixx en jou verwijzing dat we ons wel op aanvallen moeten verwachten zodra je wat dichter bij ligt.

Ik heb hier geen verwijt gegeven, ik geef enkel aan dat het niet een echte prestatie is t.o.v IR als je 3 dorpen afneemt van een moraalbreker die eigenlijk niet in onze stam hoort te zitten.

Trouwens, je praat tegen mij alsof ik de leiding ben van IR, dat is niet zo ter verduidelijking. Keuzes en beslissingen die gemaakt zijn waarin jij je mening over uit moet je dus niet tot mij richten. Maar ach, ik laat jullie wel nog even in de waan dat jullie deze oorlog gaan winnen, wetende dat deze uitspraak al volgt nadat de 'oorlog' 1 dag bezig is en je amper 3 dorpjes hebt genomen.
 

DeletedUser

Guest
Ik dacht dat je het over de totale ligging had :p. Maar inderdaad dat zal nog wel even duren. Of het dan afgelopen is is wel heel voorbarig.

Ik snap ook wel dat die drie dorpjes niks zeggen en dat wij gaan winnen lijkt me te betwijfelen. Dat was zoals al gezegd niet uiterst serieus bedoeld. Maar het is een leuk begin.

Is Heer Jaws ontslagen of heeft hij zelf de stam verlaten?
 

DeletedUser58574

Guest
Heer Jaws heeft besloten uit onderling overleg de stam te verlaten.
 

DeletedUser

Guest
De uiteindelijke winnaar is uiteindelijk uiteraard IR... Maar ik hoop toch dat IR een beetje haar best gaat doen!
 

DeletedUser37136

Guest
Begrijpelijke reactie. Het is verschrikkelijk als je identiteit als stam wordt afgepakt door een of andere random groep josties.


Succes!
 

DeletedUser67973

Guest
Ik kan in de toekomst kijken, en ik heb gezien dat IR gaat verliezen:(
 

DeletedUser

Guest
Hij was gister ineens uit IR vertrokken, maar inmiddels is hij dus ook weer wedergekeerd. Mag ik weten wat de reden is van deze korstondige eenmansfractie?
 

DeletedUser72457

Guest
Nou, dan zal ik mijn volwassen mening er is op los laten.

Of de stam naam nou sarcastisch is of niet, het na maken van een stamnaam geeft duidelijke blijk van een identiteitsprobleem. Al goed al goed, voor alles is een oplossing en we zullen jullie dorpsbewoners maar goed behandelen ;). Kuiltje open, poppeke erin, kuiltje dicht en steentje erop.

Al goed, ja een winst van 3 dorpen op een lid dat er inderdaad (door mijn fout) niet in had mogen zitten. Momenteel is er geen front met de sterke account Rukmuss Rasskulz en Decimus, maar geef het wat tijd en de strijd zal los barsten.

Mogen de beste winnen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nou, dan zal ik mijn volwassen mening er is op los laten.

Of de stam naam nou sarcastisch is of niet, het na maken van een stamnaam geeft duidelijke blijk van een identiteitsprobleem. Al goed al goed, voor alles is een oplossing en we zullen jullie dorpsbewoners maar goed behandelen ;). Kuiltje open, poppeke erin, kuiltje dicht en steentje erop.

Dan mag jij mij uitleggen waarom dit een identiteitsprobleem zou geven. We weten prima wie we zijn en wat we hier willen bereiken. De stamnaam is overigens niet nagemaakt, hooguit lijken de tags wat op elkaar. De oplossing is niet echt aardig maar als je dan toch bezig bent zijn 6 plankjes wel zo netjes.

Al goed, ja een winst van 3 dorpen op een lid dat er inderdaad (door mijn fout) niet in had mogen zitten. Momenteel is er geen front met de sterke account Rukmuss Rasskulz en Decimus, maar geef het wat tijd en de strijd zal los barsten.

Mogen de beste winnen!

Tja dat is geen reden om de dorpjes niet mee te tellen. Die dorpen hebben dusdanig indruk gemaakt dat jullie toch wel direct Heer Jaws eruit hebben gegooid^^. Dat front ligt er inderdaad nog niet. Toch leek het ons een mooie aangelegenheid om een oorlogsverklaring de deur uit te doen.

Hij had dusdanig veel bang omdat wij al 3 dorpjes aan jullie hadden verloren dat hij de stam is verlaten!

Dat dachten wij ook al inderdaad. Ik ben blij dat het nu bevestigd is!

Ik zou toch nog wel een keertje je zin herlezen ;)
 

DeletedUser72457

Guest
Hè wat jammer nou.. Ik typ Impressive Realm in bij Google Translate en.. Nouja zeg! Er komt Indrukwekkend Rijk uit, wie had dit verwacht... Nagemaakt, zal ik het vervangen met vertaald? Maakt dat je gelukkig?
 
Bovenaan