IR.vs IR

DeletedUser

Guest
Best wel ja , leuk weer buiten en daar word een mens vrolijk van. De eerste die hier haat is beginnen uiten t.o.v IR dat ben jij , en dat is al bezig van voor dit topic geopend is. Dus als je een beetje haat terug krijgt moet je ook niet lopen zeuren.

Dat is zeker waar. Dat was achteraf gezien ook niet zo handig en had ik beter achterwege kunnen laten.
Jij komt nu met 'domme argumenten' aan en ik zou niet weten waar dat op slaat.
 

DeletedUser58574

Guest
Dat is zeker waar. Dat was achteraf gezien ook niet zo handig en had ik beter achterwege kunnen laten.
Jij komt nu met 'domme argumenten' aan en ik zou niet weten waar dat op slaat.

Dat slaat op het feit dat je alles wat je zegt herroept onder sarcasme als het niet blijkt te kloppen of als het weerlegt word door iemand anders.
 

DeletedUser

Guest
Dat slaat op het feit dat je alles wat je zegt herroept onder sarcasme als het niet blijkt te kloppen of als het weerlegt word door iemand anders.

Ik kan me hier geen voorbeeld van herinneren of het moet overduidelijk zijn geweest. Ik heb wat op een rijtje gezet om het nog even voor je te verduidelijken..

Het recht op deze titel wordt uiteraard gebaseerd op de geleverde prestaties. Geheel objectief bekeken zijn wij dan uiteraard de onomstreden rechthebbende op deze tag. ;)
Sinds de oorlog is begonnen hebben wij maar liefst 3 dorpen!! veroverd. Dat is meer dan 0 ;).
Spat er hier vanaf lijkt me...

En uiteraard heeft deze jongen al weken voor ons lopen spioneren. Waarom zou hij anders met mij praten? :D

Dit was sarcasme. Ik heb hiervoor nog nooit met hem gesproken. Dat hij niet met jullie praat kan ik ook niks aan doen.

Zeker. Die 200 bijl en één ram heb je behoorlijk wat def voor nodig.
En wat heb je voor de rest inderdaad in godsnaam aan zo een halve clear.

Hier staat halve clear met link naar een hele clear. Ik zal het speciaal voor jou uitleggen:
Als ik zeg dat je niks aan zo een clear hebt bedoel ik dus dat je die misschien juist wel nuttig kan gebruiken. Valt wel mee toch. Dan snap je gelijk mijn daaropvolgende reacties.

Ik weet niet of het aan jullie ligt of dat het via internet jullie ontgaat maar volgende keren zal ik het wel verduidelijken.
 

DeletedUser58574

Guest
Het recht op deze titel wordt uiteraard gebaseerd op de geleverde prestaties. Geheel objectief bekeken zijn wij dan uiteraard de onomstreden rechthebbende op deze tag.
.

Van deze ben ik nog niet zo zeker of je het al dan niet sarcastisch bedoeld.

En uiteraard heeft deze jongen al weken voor ons lopen spioneren. Waarom zou hij anders met mij praten?
.

Als we horen dat hij enkel met jou PM't en daarbij zet je dan ook nog eens deze reactie op het AF, moet ik dan misschien ergens ruiken dat dit sarcasme is ?


En over die clears of die aanval valt eigelijk echt weinig te zeggen, heb je al uitgelegd dat het puur om een dump van alle offense troepen ging .
 

DeletedUser

Guest
Van deze ben ik nog niet zo zeker of je het al dan niet sarcastisch bedoeld.
Er stond een smiley. En ja wij weten ook dat jullie al langer bestaan.

Als we horen dat hij enkel met jou PM't en daarbij zet je dan ook nog eens deze reactie op het AF, moet ik dan misschien ergens ruiken dat dit sarcasme is ?
Dat is zeker waar. Dan wil ik je bij deze verzekeren dat het nergens over ging ik had alleen geen zin om het gehele gesprek hier openbaar te plaatsen.

En over die clears of die aanval valt eigelijk echt weinig te zeggen, heb je al uitgelegd dat het puur om een dump van alle offense troepen ging .
Dat is ons nu duidelijk. Maar zoals eerder gezegd hadden wij nog incomings van rasskulz en decimus erbij verwacht. Alhoewel ik van mening blijf dat dat ene dorp met meerdere clears geedeld was als het leegstond.
 

DeletedUser58574

Guest
Dat is ons nu duidelijk. Maar zoals eerder gezegd hadden wij nog incomings van rasskulz en decimus erbij verwacht. Alhoewel ik van mening blijf dat dat ene dorp met meerdere clears geedeld was als het leegstond.

Als er ook maar 1 dorp leegstond , eender welk was er misschien meer geweest. Maar daar gingen we helemaal niet van uit ;)
 

DeletedUser72457

Guest
Ik had het niet overgenomen, al stond het leeg. Terug schieten naar 2/3K punten, ja die kans was vrij groot.

Ik had het niet overgenomen, al stond het leeg. Terug schieten naar 2/3K punten, ja die kans was vrij groot.
 

DeletedUser

Guest
Laatste nieuws:

Om het spannend te houden heeft IR. nu hulp van de stam MACHOMISTERYMANCLAN.
 

DeletedUser

Guest
Heel erg simpel. Pluto heeft geen front met IR. Waarom zou Pluto de oorlog dan moeten verklaren aan IR. ? :p
 

DeletedUser

Guest
Een samenwerking die stroef loopt.
De leider kan nog niet eens in pm targets doorsturen vanwege zijn gekwetste ego ;-)

Om dan nog maar te zwijgen van de dubbele targets.
 

DeletedUser

Guest
Zorg eens dat je feiten kloppen, voor je ze op het AF gooit ;).

Ik zie geen pm van decimus met de targets voor mijn post hier op het AF vandaag.
screen mededelingen
+ datums gesprektijdstippen
Gesprek waar ik de targets krijg.
skype log

Dorpen & aanvallen & datum heb ik gecensureerd wegens het niet willen blootgeven van de aanval.

Mijn feiten kloppen. Stop nu maar met proberen mij zwart te maken en mij een leugenaar te noemen. Ik weerleg 1 voor 1 je verwijten waar je me een leugenaar noemt. Dit keert zowiezo tegen je hoor ;-)
 
Bovenaan