IR.vs IR

DeletedUser

Guest
Wat ik interresanter vind is wat jij met KleintjeCaro te bespreken hebt. BG met Guards of slechts een gezamenlijke massa op ons? Vragen, vragen....

Hij was 1 van de nieuwsgieren die vroeg waarom ik uit IR was. Niets meer aan te zoeken.
Reageer liever op de inhoud ;-)
 

DeletedUser

Guest
Hij was 1 van de nieuwsgieren die vroeg waarom ik uit IR was. Niets meer aan te zoeken.
Reageer liever op de inhoud ;-)

Ik heb een tijd terug Decimus (niet geheel subtiel) uitgemaakt voor arrogante kwal en ook de hele stam eigenlijk zo beoordeeld. In Top/flop stammen leken recent de problemen vanuit jullie kant op hetzelfde neer te komen. Ik krijg het idee dat ik destijds er dus niet geheel naast zat, alhoewel ik er het fijne niet vanaf weet natuurlijk.
 

DeletedUser58574

Guest
Ik heb een tijd terug Decimus (niet geheel subtiel) uitgemaakt voor arrogante kwal en ook de hele stam eigenlijk zo beoordeeld. In Top/flop stammen leken recent de problemen vanuit jullie kant op hetzelfde neer te komen. Ik krijg het idee dat ik destijds er dus niet geheel naast zat, alhoewel ik er het fijne niet vanaf weet natuurlijk.


Het feit dat mijn co ruzie heeft met floris en daarom met ons account uit de stam is gegaan heeft niets te maken met het al dan niet top of flop zijn van IR ,

Wat nu gaande is zijn miscommunicaties tussen 2 personen die al eerder problemen met elkaar hebben. Maar dat ik jou nog iets duidelijk probeer te maken snap ik zelf niet. Aangezien je je in discussies mengt waar je niets vanaf weet zegt weer lekker veel over je.
 

DeletedUser

Guest
Zoals hem nu verder doet zal er geen samenwerking zijn tussen Pluto en IR van mijn kant uit.

Plutonixx vandaag om 18:49 uur
Begint het besef eindelijk te komen dat je dit spelletje niet kan winnen?

- targets stuur je door in een pm.
- Wij hoeven geen steun van IR. Wij zullen nooit def of offence aanvragen.
- Wij steunen wel onze maten in IR. Def/off/fakes. Dit zullen we altijd doen.

--> Als je dit louter objectief bekijkt dan profiteren jij en IR van onze goede daden.

==>Voor de rest wil ik dat er in de toekomst altijd alles in pm doorgegeven wordt, niet over skype aan Jef maar in een nette pm naar het account Plutonixx, dit met een alsjeblieft en een dank u wel.

Als je dit niet kan hoef je niet meer op onze troepen te rekenen.

Kevin

hier gaat hij al niet mee akkoord. Lol
 

DeletedUser

Guest
Het feit dat mijn co ruzie heeft met floris en daarom met ons account uit de stam is gegaan heeft niets te maken met het al dan niet top of flop zijn van IR ,

Wat nu gaande is zijn miscommunicaties tussen 2 personen die al eerder problemen met elkaar hebben. Maar dat ik jou nog iets duidelijk probeer te maken snap ik zelf niet. Aangezien je je in discussies mengt waar je niets vanaf weet zegt weer lekker veel over je.

Zeker Floris, ik begrijp dat zeer goed. Echter hebben wij duidelijk gemaakt aan iedereen dat wij ons blijven inzetten voor de stam & voor onze bg's. En dat we enkel de stam verlaten om van jou dictatuur en jou falend leiden verlost te zijn. Vanzelfsprekend dat de mensen dan boos zijn dat je ons kickt. Jammer dat je zoiets niet op voorhand inziet, je zet per actie de je maakt steeds meet je stamleden op tegen je. Dit merk je wel aan de tegenwind die je krijgt van je stamleden.

Kijk, je had beloftes gemaakt die je niet ingewilligd hebt dusja als je een spelletje wilt spelen met me dan speel ik graag met je mee. :)
Je maakt je steeds meer en meer belachelijk door ons te kicken in chats, targets niet door te geven, etc etc terwijl wij nog steeds clearen/faken voor IR en choice. We gaan zelfs voor jou clearen in de nabije toekomst. Je werkt samen met espada het plan verder uit dat ik opgezet had voor een aanval. Ik krijg mijn targets te laat en ik help nog steeds je stamgenoten om hun aanvallen te verbeteren en te optimaliseren... Ik ben serieus benieuwd hoe de situatie er binnen 1 maand zal uitzien. Zeker omdat je plan qua nieuwe recruits immens in je gezicht zal opblazen ;-)

Ik ga ophouden met trollen want ik moet echt geen moeite meer doen om jou te doen falen.

Succes


Waar gaat het hier over het al dan niet top / flop zijn van IR?
Ookal weet ik er zoals gezegd het fijne niet van kwam het mij toch enigszins bekend voor. Vervang bij het dikgedrukte stamgenoten door spelers en de oorzaak kan dan anders zijn de gevolgen zijn hetzelfde.

Het zegt inderdaad veel over mij. Als iemand mij vraagt om te reageren op de inhoud ben ik zo vriendelijk om dat verzoek in te willigen. Wat een aardige vent ben ik toch (nee niet sarcastisch!)
 

DeletedUser72457

Guest
Iets valt niet onder sarcasme als het een argument is dat wij, IR of Pluto, hebben weerlegt. Dat is een iets wat te makkelijke uitweg.

Groetjes,
Floris
 

DeletedUser

Guest
1 klein foutje, Pluto valt niet onder jou wij.
Met jou werken we niet samen. Door jou koppigheid gaan onze clears nu ook niet naar jullie vijand.
 

DeletedUser

Guest
Verliezend voor IR zonder .
Aangezien er van de kant van IR nog geen pogingen geweest zijn om te edelen
 

DeletedUser

Guest
Iets valt niet onder sarcasme als het een argument is dat wij, IR of Pluto, hebben weerlegt. Dat is een iets wat te makkelijke uitweg.

Groetjes,
Floris

Bijna, eerder iets van: Iets is geen sarcasme als je een punt kan maken door het zonder te lezen.
Weerlegd*
Hoe gaat t eigl met de oorlog? Stats aub :D

Ongewijzigd sinds de vorige update. Alsjeblieft:
Zijde 1:
Stammen: IR.
Zijde 2:
Stammen: IR
Spelers: Heer Jaws

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 91
Kant 2: 240
Verschil: 149

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 33
Kant 2: 3
Verschil: 30

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 533,607
Kant 2: 1,690,610
Verschil: 1,157,003

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 285,080
Kant 2: 22,586
Verschil: 262,494

chart


Lijkt toch nog steeds door te gaan?

Verliezend voor IR zonder .
Aangezien er van de kant van IR nog geen pogingen geweest zijn om te edelen

Eens. Impressive Realm is vooral druk met zichzelf en wij met moraalbrekertjes en internen ;).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan