Hoe ziek is ViB??

DeletedUser

Guest
Oh charme, na al die tijd spin ik nog steeds in je gedachtes rond.
I never knew you loved me...

Je citeert mij en zegt dat ik moet me moet bewijzen, alhoewel dat niet moeilijk is met al die bb dorpen. Raar zeg dat ik dacht dat je het over mij had ;)

ik moet eerlijk zeggen, dat ik ook dacht dat de reactie van ferdy op bappos was gericht, dus een vrij normale replay van roy was niet zo gek he.
 

DeletedUser

Guest
Hmmm,, ik dacht dat Legion de vuilniswagen was voor de rest van Lux..
Wij zullen alleen nog binden aan spelers die zich in 'The Past' hebben bewezen dat ze actief, ervaren en genoeg op het forum zijn.

Hahaha dit is echt grappig, noobje gaat eens iets zeggen ;)

Zullen we dit ff terugkoppelen op jouw:
- bewezen: niets, account overgepakt dat door betere eigenaren is opgebouwd
- actief: "hoi ik ben bucky en ik heb een vv nodig want na mijn actie valt darth bandon mij terug aan"
- ervaren: als je het dan toch niet kan laten om mensen aan te vallen, zet dan op zen minst je edeldorpen op de grens vol met OS (oeps vergeten, eerste nacht verloor je 4-5 edeldorpen en een x aantal clears ;))

Dus dan hebben we voor jouw nog 1 ding over en dat is actief op het forum, haha ;) Ja arrogantie heb je genoeg ;)

Ik kan al niet wachten op je pannekoek reactie haha :D
 

DeletedUser

Guest
Hahaha dit is echt grappig, noobje gaat eens iets zeggen ;)

Zullen we dit ff terugkoppelen op jouw:
- bewezen: niets, account overgepakt dat door betere eigenaren is opgebouwd
- actief: "hoi ik ben bucky en ik heb een vv nodig want na mijn actie valt darth bandon mij terug aan"
- ervaren: als je het dan toch niet kan laten om mensen aan te vallen, zet dan op zen minst je edeldorpen op de grens vol met OS (oeps vergeten, eerste nacht verloor je 4-5 edeldorpen en een x aantal clears ;))

Dus dan hebben we voor jouw nog 1 ding over en dat is actief op het forum, haha ;) Ja arrogantie heb je genoeg ;)

Ik kan al niet wachten op je pannekoek reactie haha :D

Hmmm,, Ga nou niet zo doen want ook meer dan de helft van jou stam speelt niet eens meer op het account die hij heeft begonnen. Allemaal nieuwe stammen..
En dan alsnog wat heeft mijn reactie met jouwe te maken. Ik zeg ik dacht. Dat is heel iets anders dan dat jij denkt.

En alsnog. Achja. ik ben met Darth nog niet klaar. Daar kom je nog wel achter, en darth ook. Als hij van mijn dorpjes wil genieten moet hij het vooral doen.. Dingen zullen nog snel gaan veranderen..
En mijn aktie heeft bijna niks met mijn ervarenheid te maken.. Dat je het even weet mijn cluster is omringt door 80% vijand. Droplul.
Ik kan niet voor zulke domme spelers als die Darth enzo nog meer def regelen.. Mijn kant aan HONOR staat ook vol. Dus vandaar dat 20 a 30 def dorpjes handig kunnen zijn.

En dat je het even weet, als je zo over iemand praat die in de stam zit waar jij een bg aanvraagd en zelf een leider daar van is.
Dan kan je beter niet zulke dingen antwoorden..!
 

DeletedUser

Guest
Hmmm,, Ga nou niet zo doen want ook meer dan de helft van jou stam speelt niet eens meer op het account die hij heeft begonnen. Allemaal nieuwe stammen..
En dan alsnog wat heeft mijn reactie met jouwe te maken. Ik zeg ik dacht. Dat is heel iets anders dan dat jij denkt.

En alsnog. Achja. ik ben met Darth nog niet klaar. Daar kom je nog wel achter, en darth ook. Als hij van mijn dorpjes wil genieten moet hij het vooral doen.. Dingen zullen nog snel gaan veranderen..
En mijn aktie heeft bijna niks met mijn ervarenheid te maken.. Dat je het even weet mijn cluster is omringt door 80% vijand. Droplul.
Ik kan niet voor zulke domme spelers als die Darth enzo nog meer def regelen.. Mijn kant aan HONOR staat ook vol. Dus vandaar dat 20 a 30 def dorpjes handig kunnen zijn.

En dat je het even weet, als je zo over iemand praat die in de stam zit waar jij een bg aanvraagd en zelf een leider daar van is.
Dan kan je beter niet zulke dingen antwoorden..!

Tja, actie, reactie, als jij het nodig vindt je uit te laten over 'mijn stam', dan kan je ook reactie terug verwachten.
Wat jij daar dan van denkt zal mij worst wezen ;)
 

DeletedUser

Guest
Tja, actie, reactie, als jij het nodig vindt je uit te laten over 'mijn stam', dan kan je ook reactie terug verwachten.
Wat jij daar dan van denkt zal mij worst wezen ;)

Ja nou dat vond ik nodig en dan alsnog. Moet je dan meteen over dingen beginnen die nergens te maken hebben met mijn reactie.
Ja we hebben wel gemerkt dat je over dingen geen worst weest.

Is moeilijk he een orginele stamnaam te bedenken.
Ik schat op
LWO!
 

DeletedUser

Guest
Jezus who cares, we verliezen een paar dorpjes. Ik was er een weekje niet, Bucky kan ook niet 24/7 achter de pc dus we zijn wel 5 hele dorpjes (ofzo) verloren. En nu is Darth al zijn clears binnen een 15 uur afstand kwijt, het is verder geen punt, dalijk is alles weer opgebouwt en is alles goed georganiseert tegen zijn grens.

De enige keren dat we dorpjes zijn verloren zijn op tijden dat we niet aanwezig waren, en kom nu alsjeblieft niet aanzetten met een ''vraag dan een vv'' of ''wees dan een nolifer'' aanzetten.
 

DeletedUser

Guest
Ja nou dat vond ik nodig en dan alsnog. Moet je dan meteen over dingen beginnen die nergens te maken hebben met mijn reactie.
Ja we hebben wel gemerkt dat je over dingen geen worst weest.

Is moeilijk he een orginele stamnaam te bedenken.
Ik schat op
LWO!

Yup, als je van niets weet moet je zwijgen. Jij kent dan ook niemand uit mijn stam. Het moest eens andersom zijn dat ik dat over Divi. zei. Je toont gewoon geen respect voor niemand, dus hoef ik dat ook niet te hebben voor jouw.

Stamnaam is mss niet origineel maar dat interesseert me 0.0 en deze kan aangepast worden. Het gaat om de groep spelers die erin speler, niet de naam. ;)
 

DeletedUser

Guest
Yup, als je van niets weet moet je zwijgen. Jij kent dan ook niemand uit mijn stam. Het moest eens andersom zijn dat ik dat over Divi. zei. Je toont gewoon geen respect voor niemand, dus hoef ik dat ook niet te hebben voor jouw.

Stamnaam is mss niet origineel maar dat interesseert me 0.0 en deze kan aangepast worden. Het gaat om de groep spelers die erin speler, niet de naam. ;)

Een naam is altijd leuk..
En ten tweede het is 0 Komma 0 en niet Punt.

Verder als ik geen respect had, Was ik al van W08 gestofzuigd. Dus daar zit je verkeerd in.
Omdat Darth 1x zegt dat ik respectloos bent loopt opeens heel Lux dat te vertellen. Is Darth Diene Fuhrer geweest.
Wat een Bullshit,

Heb je wel gehoord wat onze redenen waren waarom we darth gingen aanvallen..!
 

DeletedUser

Guest
Beste vrienden en vijanden,

Wereld 8 was voor mij de enige wereld waar ik veel tijd in heb besteed en met plezier heb gespeeld. Er komt geen einde aan dit spel en zelf mee stoppen is de enige manier om een punt achter te zetten.
Verder ga ik niet dieper in de reden waarom we gestopt zijn staat allemaal in de uitleg van mc beire wil alleen hierbij afscheid nemen van mijn vrienden en vijanden, nog heel veel succes allemaal.

mvg
Snake80
 

DeletedUser36258

Guest
Bij deze zeg ik er was geen haat aan jou. Dit spelletje speel je nou eenmaal met oorlogen. Had iemand anders daar gelegen hadden wij die gene ook geprobeert te pakken. Het lag niet aan jou;)

gelukkig:D
 

DeletedUser

Guest
Hmmm,, Ga nou niet zo doen want ook meer dan de helft van jou stam speelt niet eens meer op het account die hij heeft begonnen. Allemaal nieuwe stammen..
En dan alsnog wat heeft mijn reactie met jouwe te maken. Ik zeg ik dacht. Dat is heel iets anders dan dat jij denkt.

En alsnog. Achja. ik ben met Darth nog niet klaar. Daar kom je nog wel achter, en darth ook. Als hij van mijn dorpjes wil genieten moet hij het vooral doen.. Dingen zullen nog snel gaan veranderen..
En mijn aktie heeft bijna niks met mijn ervarenheid te maken.. Dat je het even weet mijn cluster is omringt door 80% vijand. Droplul.
Ik kan niet voor zulke domme spelers als die Darth enzo nog meer def regelen.. Mijn kant aan HONOR staat ook vol. Dus vandaar dat 20 a 30 def dorpjes handig kunnen zijn.

En dat je het even weet, als je zo over iemand praat die in de stam zit waar jij een bg aanvraagd en zelf een leider daar van is.
Dan kan je beter niet zulke dingen antwoorden..!
Dit is niet echt een reden he:rolleyes:

Mijn gehele westkant en zuidkant ligt grenzend aan vijanden, ook al ligt je 100% in Vijandelijk gebied.

Als je al met 2'n speelt, en nog es een stam hebt om op terug te vallen, dan kan je vast en zeker het wel fixen voor een 24uursbezetting.;-)
 

DeletedUser

Guest
Dit is niet echt een reden he:rolleyes:

Mijn gehele westkant en zuidkant ligt grenzend aan vijanden, ook al ligt je 100% in Vijandelijk gebied.

Als je al met 2'n speelt, en nog es een stam hebt om op terug te vallen, dan kan je vast en zeker het wel fixen voor een 24uursbezetting.;-)

Dude,, ik kan toch niet 80 % met me eigen dorpen volzetten.. !
 

DeletedUser

Guest
Dude,, ik kan toch niet 80 % met me eigen dorpen volzetten.. !

Hoef je ook niet te doen, een goede speler kan zijn account perfect runnen met de troepen die het bezit, (indien het dus geheel in orde is).
Dus nu is het aan jou om jezelf te bewijzen, want jou hoor ik hier enkel roepen...:rolleyes:
 

DeletedUser21298

Guest
Hoef je ook niet te doen, een goede speler kan zijn account perfect runnen met de troepen die het bezit, (indien het dus geheel in orde is).
Dus nu is het aan jou om jezelf te bewijzen, want jou hoor ik hier enkel roepen...:rolleyes:

Idd, hangt ook veel af van de activiteit die op het account aanwezig is.
 

DeletedUser

Guest
Lux is gebroken en bestaat nog uit 15 leden, Divi is onstaan, en dan zijn er nog wat leden vertrokken naar andere stammen. Jammer dat Lux zich niet heeft herpakt want het moet nu geen geweldig moeilijke opgave zijn voor ViB om duidelijk de baas te zijn in het oosten.
 

DeletedUser

Guest
Dude,, ik kan toch niet 80 % met me eigen dorpen volzetten.. !

ik ben niet helemaal op de hoogte , maar toch een beetje , ik had vernomen al van toen ik nog in lux zat dat je aanvallen aant plannen (of al bezig ) was ,
ik heb ook gezien in spelersacte dat je 2-3dorpjes geedelt hebt en nu kom je mij vertellen dat je geen os had staan in uw edeldorpen of niet online was ?
sorry maar als je zelf met geplande aanvallen start en er dan dubbel verliest vind ik persoonlijk zeker niet om te bluffen .
 
Bovenaan