Hoe ziek is ViB??

DeletedUser

Guest
ik ben niet helemaal op de hoogte , maar toch een beetje , ik had vernomen al van toen ik nog in lux zat dat je aanvallen aant plannen (of al bezig ) was ,
ik heb ook gezien in spelersacte dat je 2-3dorpjes geedelt hebt en nu kom je mij vertellen dat je geen os had staan in uw edeldorpen of niet online was ?
sorry maar als je zelf met geplande aanvallen start en er dan dubbel verliest vind ik persoonlijk zeker niet om te bluffen .

Waar maak je je druk om..
 

DeletedUser

Guest
Lux is gebroken en bestaat nog uit 15 leden, Divi is onstaan, en dan zijn er nog wat leden vertrokken naar andere stammen. Jammer dat Lux zich niet heeft herpakt want het moet nu geen geweldig moeilijke opgave zijn voor ViB om duidelijk de baas te zijn in het oosten.

Haha, gebasseerd op dat incident met sorry babe x zeker? ja dat vonden we vrij irritant, maar toen sbx van de blok af ging is het goed herpakt. Ik kan me niet herinneren dat wij het daar moeilijk hadden.
 

DeletedUser

Guest
Ow, ik weet niks van enige def in je dorpen af :) wil wel keer de VV voor je doen om te kijken hoeveel def je overal hebt staan :) even tab verlaten, anders krijg je weer van die reacties ja je spyde

1 nacht alleen, oowoohoo 1 nacht alleen!
 

DeletedUser

Guest
Ow, ik weet niks van enige def in je dorpen af :) wil wel keer de VV voor je doen om te kijken hoeveel def je overal hebt staan :) even tab verlaten, anders krijg je weer van die reacties ja je spyde

1 nacht alleen, oowoohoo 1 nacht alleen!

Vannacht, maar aan niemand zeggen he zoet:D:D
 

DeletedUser

Guest
Haha, gebasseerd op dat incident met sorry babe x zeker? ja dat vonden we vrij irritant, maar toen sbx van de blok af ging is het goed herpakt. Ik kan me niet herinneren dat wij het daar moeilijk hadden.

Ik begrijp niet waar je het nu over hebt want ik doel hier op Lux, niet op VIB ;)

Lux heeft helaas die interne problemen niet goed herpakt waarna ze uit elkaar zijn gevallen.
 

DeletedUser3435

Guest
Hehe mooi werk ViB, gewoon een kwestie van tijd voor kwaliteit overwint :)

Keep going!

Grts Jasey
 

DeletedUser3435

Guest
Hoeft volgens mij niet, je snapt goed genoeg wat ik bedoel. :)
Op het forum wil je je als een van de 'grootste' voordoen maar ingame ben je weinig waard.
 

DeletedUser

Guest
Wie hier is dat wel ?

Dit is gewoon een vraag, hoeveel 'topspelers' denk je dat er op W8 spelen ? Maar dan ook echt goed, die niet gaan lopen als ze onder massa komen en hun VV rap in de stam dumpen naar mensen die voor de eerste keer op het account komen en moeten gaan zoeken etc.

20 ? 50 ?

Puur meningsvraag. Niet bedoeld op iemand.
 

DeletedUser3435

Guest
Wie hier is dat wel ?

Dit is gewoon een vraag, hoeveel 'topspelers' denk je dat er op W8 spelen ? Maar dan ook echt goed, die niet gaan lopen als ze onder massa komen en hun VV rap in de stam dumpen naar mensen die voor de eerste keer op het account komen en moeten gaan zoeken etc.

20 ? 50 ?

Puur meningsvraag. Niet bedoeld op iemand.
Ik schat een stuk of 40.

35 van ViB :)
 
Bovenaan